Turkish Tea Time deel 2

@Sev. bij mij hetzelfde. zit nu met van die slaapogen op m’n werk kan me absoluut niet concentreren.
Weet nog steeds niet wat ik nu aanmoet met m’n Corendon verhaal. heb ook daardoor geen oog dichtgedaan weet gewoon niet wat ik moet.
Al weet ik nog niet eens of zij mij uiteindelijk wel willen, het komt wel dichtbij zo.
moet ik nu voor mezelf kiezen
o word gek van mezelf

@ Marion, ’ sterkte’ met je gasten, lijkt me wel leuk voor ze !!

@Fransijn. Komt vast wel in orde. we duimen voor je hoor. Je MOET elkaar gewoon weer zien.

Zo, nu maar even aan het werk, voor zover er iets uit m’n handen komt. XXX

Bloem: als ik een medicijn had voor jou probleem had ik het je zo gegeven, alleen helaas is dat er niet.

Fransijn: sterkte met je schoonmoeder en met je ticket, hopelijk komt het nu ook goed.

zo heb mijn eindverslag van stage eindelijk af :dead: Nog ff en dan is het vakantie. Maandag heb ik mijn laatste gesprek en dan weet ik of ik dit jaar gehaald heb. De vorige keer had ik een 9 dus halen zal ik het zeker!!!
Van het weekend heerlijk bbq en vrijdag natuurlijk voetbal kijken. zondag naar de kermis in erkalenz (D) Heb er zin in. En natuurlijk gaan we paps ook nog in het zonnetje zetten.

Hier in Limburg heeft het vanacht niet geregend of geonweerd, phoe wat is het benauwd nu zeg.

groetjes Linda

Hallo allemaal,

Nou hier heeft het vanmorgen flink geregend, maar het isnu wel afgekoeld.
Dat is wel lekker.

@ Fransijn: strekte met je schoonmoeder (ex) en hopelijk komt het ook goed met je ticket, want na alles heb je je vakantie hard nodig en zie je ercan weer.

@ Marion: succes met de stagaires.

@ Bloem: jij ook sterkte met alles. En hopelijk komt er ook voor jouw gauw en lichtpuntje.

@ Toos: jammer hoor maar het komt goed ik wacht rustig mijn beurt af en 7 juli is het dan zover.
Ik ga naar aegean dream.

Hoe zou het onze vakantiegangers gaan???

Groet jac

Wanneer komen Cyn en Beps terug thuis ?

effe rekenen ze gingen 5 juni en 10 juni he??
Gingen ze allebei 14 dagen of niet.
Anders komt cyn een maandag terug en beps dan 24 juni.
Ik weet het niet meer zeker.
Of gingen ze 8 dagen.

Groet jac

En diamond dan de 22 of 23 ste juni

volgens mij ging Cyn eerder en kwam ze later dan beps terug naar huis. Volgens mij Cyn: 10 dagen (11) en beps: 8 dagen. Ben natuurlijk niet zeker.
En o ja, sorry Diamond ! Weet ik ook niet meer hoe lang precies…

Nou dan komen ze een deze dagen al weer terug.
Gaat eigenlijk ook gauw en ze moeten trouwens ook heel wat aflezen. hihihihi.
Het zonnetje schijnt hier al weer volop.

groet jac

Hier giet het nog altijd met bakken uit de lucht !

En daar is het onweer terug ! :storm:

Beppie ging 8 dagen maar komt geloof ik vrijdag met een late vlucht terug.
Geloof dat Cyn 15 dagen ging maar weet dat ook niet zeker.

Ow okeej, ben eventjes helemaal niet meer mee !

en ik zie dat Diamond nu terug is ? Ze is online !

WELKOM THUIS DIAMOND !!!

Ja dat zie ik ook.
Ben je al terug??? of zit je nog in turkije???

Groet jac

En het zonnetje schijnt nog steeds, maar er komt wel bewolking aan.

Hier nog steeds hevig onweer en regenbuien ! net een watergordijn !

Hier is het weer wisselend. Vanmorgen heel even een flinke regenbui. Nu wel bewolking en af toe krijgt de zon de kans er doorheen te komen. Is dan meteen weer lekker warm.

@Dia
WELKOM THUIS!!! HOE WAS JE VAKANTIE???

@Bloem
Hoe is ie vandaag? Ben je nog op gesprek geweest bij die reisorganisatie? Was toch vandaag?

@Fransijn
Nog nieuws over je ticket?

Heey ik ben dr ook weer even!
Jeetje zeg wat moest ik bijlezen!
Is Diamond al weer terug? Hoe was het? Ben benieuwd!

@ Toos: Welkom bij dit topic :wink:

@ Fransijn: Wat?! Is er weer iets misgegaan met je ticket??? En nu? Je gaat toch nog wel? Wat een zooi zeg! Sterkte met je schoonmoeder!! :frowning:

@ Bloem: Je bent ook welkom om eens bij mij langs te komen in Groningen hoor!!! Gaan we samen de stad onveilig maken, kan jij even aan iets anders denken! Sterkte meid! Dikke knuffel!

Heey misschien kom ik ook nog eens in de lijst te staan :smiley: Alleen dan niet naar Turkije, maar naar Brazilie!!! Of Mexico!!! Die vriendin van me die stewardess is heeft 15 juli een vlucht naar Brazilie en ze mag per vlucht 1 iemand meenemen! Dus misschien ga ik mee! Er wil nog iemand mee, maar moeten dus even kijken, wie van ons het wordt :stuck_out_tongue: En anders kan ik ook nog mee naar Mexico, 23 juni… :stuck_out_tongue: Dussss…Ik hou jullie op de hoogte!! :smiley:

Liefs Rieneke

Hier is het droog! Alleen vannacht een dikke plensbui, maar ik heb geen onweer gehoord en nu is het half bewolkt… Morgen weer 25 graden volgens de planning!

Jeej Rien, hoop echt voor jou dat die reizen doorgaan voor jou ! Succes !

@Rieneke
Geluksvogel. Erg mooi daar hoor! Altijd doen als je de kans krijgt!!