Turkish Tea Time deel 2

@Kristina
Heeft het hotel geen website? Daar zal het adres dan wel op staan.

Zat even te googlen vind wel een adres maar geen e-mail. Misschien weet Cynthia het wel

Cynthia zal het vast wel weten. Is ook al meerdere keren daar geweest dacht ik.

Hier ben ik ook weer ! Juist weer terug van Gent, mijn zus en ik onze auto gaan oppikken omdat het venster kapot is nu ! Wil niet meer toe gaan en een man van rond de 50 jaar zat de hele tijd rond onze auto te hangen omdat hij had gezien dat het venster niet meer kon sluiten ! Hebben we voor de veiligheid maar de auto gaan halen, staat hij hier rustiger in ons boerenhol :wink: en morgen naar de garage om te repareren !
Ondertussen is het hevig aan het onweren o jéééééééé !!! maar wel gezellig ! Flits, boem boem flits :smiley:

hoe lang van te voren wilde je dat aan gaan geven dan?? een jaar?? dit jaar moet nog beginnen, laat staan of ze al weten wat ze volgend jaar gaan doen??

anyway, ikke had wel een 5***** maaltijd bij pap en mam, lasagnette, is weer wta anders dan tosti kaas of broodje doner (oh wat mis ik dat!!! grrrrrr)

anyway,
eerste agendapunt van deze vergadering: hoe vergeten we turkije en gaan we door met ons leven. misschien een beetje het verkeerde forum, aangezien we allemaal het levende bewijs zijn dat we turkije absoluut niet kunnen vergeten en er zelfs onder het frieten bakken mee bezig zijn…

anyway, hopelijk kan ik een beetje slapen straks. ik ben gewoon duizelig van de moe-hied, maar zodra ik mn ogen dicht doe, dan komen de beelden, de verhalen, wat als, dan…en nu, dan…
anyway…zzzzz…

Goede avond voorzitter Bloem!!
Is de vergadering hierbij dan geopend?

Ga nog even wat lammetjes de fles geven. Zet ondertussen mijn denktank alvast in werking!

Mag ik meedoen aan de vergadering ?

Of course Sev, gaat zelfs niet door zonder jou.

Okeej ! Maar dan zet ik even een raam terug open, is hier snikheet !!!

Oki, I am joining too… We gaan die hersenen laten kraken voor bloem!!
Nog 1 klein vraagje: hoe zit dat… dit jaar is nog niet begonnen? Ze hebben toch al genoeg mensen voor dit seizoen? Ik dacht dat het seizoen begon in juni ergens…

Ik denk trouwens dat je gewoon afleiding nodig hebt… Ik denk niet dat je het ooit zult kunnen vergeten, maar tijdelijk de herinnering verdringen door andere dingen te doen kan helpen…

@Sev
Vervelend dat nu net de airco kapot is, is geen werken zo. Morgen de monteur maar ff bellen.

Lieve allemaal,

Het spijt me heel erg dat ik er bijna niet aan toe kom om hier te posten, maar ik ben ook maar een mens en geen robot.

M’n schoonmoeder( het is dus de moeder van m’n ex man en niet de moeder van Ercan, m’n huidige vriend) ligt nl. nog in het ziekenhuis. Gisteren zouden ze plan de campgne opstellen, maar ze heeft steeds koorts, dus de bioptie kon niet doorgaan. Ze krijgt nu astronauten voedsel om wat aan te sterken. Pas als de koorts weg is gaan ze verder met de onderzoeken, dus het blijft onzeker.

Vandaag kreeg ik ook een mail dat er iets mis is gegaan met m’n ticket voor 10 juli naar Antalya, dus ik ben even helemaal van de kaart. Ik weet nog niet hoe het opgelost moet worden. In mei ging het toen ook al mis met m’n reis en dat is toen opgelost, maar of dat nu ook lukt?:sad: :sad: :sad:
Soms wordt het me eventjes te veel.

Ik blijf wel lezen hoor lieverds en af en toe probeer ik even te schrijven.

doei en liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

O nee Fransijn, niet nog een keer. Hopelijk komt er snel een oplossing!!!

@Fransijn: Wat erg voor je ! En net toen je gisteren nog zei of het een teken was dat je uit het lijstje hier was verdwenen !!! Nou, Fransijn, ik hoop dat alles goed komt voor je! Dit verdien je niet !

Sterkte !

Ojeej… Dat is wel heel vervelend Fransijn :(. Net nu je je zo verheugde natuurlijk… Je kan wel wat rust gebruiken en nu dit. Ik hoop dat het gedoe met je ticket snel opgelost wordt!!

tuurlijk gaan ze er wat aan doen!! jij gaat gewoon lekker naar je E-tje toe!!!
hoest? je hebt het verdiend en gaat gewoon een top vakantie hebben!!
veel sterkte met schoonmamma

kop op fransijn…het komt vast wel goed met je ticket!! er kan vast iets geregeld worden ;)…gewoon verder aftellen…je komt er hoor!!

@bloem…meid…wou zo graag iets voor je doen…!?

dit weekend feest in het dorp…moeten de straten versierd worden…dus we zijn deze week iedere avond met de jongere roosjes aan het vouwen…wel l88 zo met zn alle…heb echt al zin in het weekend:D

groetjes

filiz

@fransijn: sterkte met je schoonmoeder en je ticket. Hoop dat je snel weer goed nieuws mag ontvangen.

Deze morgen komen er 4 meiden ‘stage lopen’ bij ons.
Is nu de week van het platteland en alle kinderen uit groep 8 worden verdeeld over alle boerderijen en tuinderijen hier in de buurt. Kunnen ze kijken hoe het er op een boerderij aan toe gaat.
Zondagmiddag hebben we al kennis gemaakt met de dames. Ben benieuwd hoe het gaat vandaag.

Succes Marion !

Pffff heb geen oog dichtgedaan! In mn kamer was het 28°C en het raam kon niet open door het onweer…