Turkish Tea Time deel 2

@Beppie
Morgen krijgt de kleine vakantie!
Heb zelf een maand vakantie van kantoor maar hier gaat het werk gewoon door. Hubbie kan nu in ieder geval niet weg, is gewoon te druk om alles aan het personeel over te laten. Kunnen dus pas in oktober gaan.

Hoop dat je hubbie zo ver krijgt dat jullie in juli nog een weekje op vakantie gaan. Zou goed voor je zijn!

**Ow wat is het ineens lekker weer! Zometeen lekker naar buiten met een tijdschrift. Proberen of ik m’n kleurtje iets langer kan vasthouden. Begin alweer aardig te vervellen :o **

**@Jac: ben je alweer een beetje bijgelezen :smiley: **

@Sev: voel je je alweer wat beter vandaag? Ik kan ook slecht tegen airco, krijg er altijd zo’n hoofdpijn van. Na een vakantie ben ik ook altijd weer verkouden. Ideaal zeg dat bellen via Skype, scheelt je een boel geld. Kun je straks weer wat leuks van gaan doen samen met je vriend!

@Linda: succes op je laatste stagedag. Kan het me voorstellen dat je het moeilijk vindt om afscheid te nemen. Toch heel veel plezier en een fijn vooruitzicht dat je er straks kunt komen werken als je je school hebt afgerond.

**@Von: succes met je lange werkdag. Hoelang ben je eigenlijk kwijt aan reistijd? **

@Beps: laatste werkdag! En dan zaterdag lekker naar Zandvoort, genieten!!

@Cyn: knap hoor dat je het zo goed volhoud! Wat eet je vandaag?
Zonet ook weer een stuk gefietst op de hometrainer. Zie er altijd als een berg tegenop maar is wel erg lekker als het dan toch is gelukt om een bepaalde afstand gefietst te hebben.

@Marion: gezellig vanavond uit eten. En dan daarna lekker lang vakantie, heerlijk!!

**@Filiz: soms rook ik ook gewoon een paar dagen niet. Verder ook geen moeite mee. Maar op vakanties rook ik altijd standaard weer teveel (haha wat wil je ook met al die rokende Turken :D) Lekker 7 weken vrij!! **

Nou ik ga naar buiten, tot later!
X

@Dia, ja op zich gaat het wel goed… maar heb het vandaag wel ff zwaar! De visboer staat vlak bij ons kantoor… dus het ruikt hier naar gebakken vis! en dat is heel moeilijk om dan niet ff te halen!!! Heb enorme honger, en enorme trek in vis haha!! Maar dan wel in kibbeling of een lekkerbekkie!!!

x

Heey iedereen GOEDE MORGEN!!!

@ Sev: ja skype! super uitvinding! Ik heb het ook al een paar jaar, echt zo geweldig! Ik bel ook vaak met Turkse vrienden, en als zij ook skype hebben, kun je video gesprekken houden, haha!
Beterschap van je airco-verkoudheid! Ik kan ook altijd heel slecht tegen airco, heb het ook gewoon liever niet.

@ Bep: Laatste uurtjes nog! We slepen je er wel doorheen!

Heb morgen eigenlijk een hertentamen… maar heb nog minder gedaan dan de vorige keer… ik ga denk ik maar gewoon lekker van het weer genieten en het tentamen na de zomervakantie maken :slight_smile: Zaterdag hele dag werken van 9.00 tot 0.00 ofzo! Eerst werken voor Dwe Egb*s en dan direct doorracen en oppassen! even lekker centjes vangen :slight_smile:

Liefs Rieneke

Hallo allemaal,
Heb weer even mijn best gedaan om bij te lezen. Nog gelukt ook!
Gisterenavond nog ff bij Marja geweest en ze had heel goed nieuws, ze gaat definitief een week mee naar Marmaris in september, dus kan ze in het lijstje erbij gezet worden! 19 september!! Ik ben niet zo’n computerkenner, dus heb geen idee hoe ik dat lijstje hierop moet krijgen, maar dat wil vast iemand van jullie wel ff doen??? Alvast bedankt!
Gelijk gesterenavond nog ff flink geknuffeld met puppie Bo. Tis zo’n scheet…ben helemaal gek van dat hondje. Vind elke keer wel weer een excuus om ff langs te gaan zodat ik weer ff met Bo kan knuffelen haha.

Verder wil ik iedereen een heerlijk weekend toewensen. Genieten van het mooie weer, voor je het weet is het hier weer voorbij.

doei, gr. Marjan

@Rien: Is D***** E***** voor de nieuwe cappucino?? Ik vind ze GOOR!!! Het is een opvolger van Nes**** en die heeft het met 2 zakjes, zij in 1 verpakking. Als koffie met melk, prima, maar het is geen cappucino dus. Ben wel heeeeel benieuwd naar die extra dark roast!!

Nog 5 uurtjes
:wave:

Heej meiden, heb niet veel tijd, heb een half uurtje gekregen om te komen eten en moet zo weer naar mn werk…
Heb héél snel bijgelezen, niet tot in detail, vanavond reageer ik wel weer wat uitgebreider.

@Dia: voel me al wat beter, alleen heb ik het vaak: warm, koud, warm, koud en dat in zo een weer :frowning: Maar we slaan er ons wel door. Ga binnenkort aan een vitaminekuur beginnen, heb ik denk ik wel nodig… Met dat dieet en zo kan ik ze denk ik wel gebruiken want het huilen staat me nader dan het lachen … pffff

@Sev: Ik heb het vandaag ook zo vreselijk koud! Maar dat komt omdat je vet aan het verbranden bent he!! Voel me daardoor ook behoorlijk down… Ik weet niet wat het is… Heb ook gewoon heimwee!

x

Meiden redden we vandaag het 3e topic te openen???:confused:

x

*:greece: Von…2 juli…Kreta:GREECE: *
**
*Jac…7 juli… Turgutreis
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Fransijn … 11 juli … Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Mustafa…20 juli… Alanya

Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

Zo geregeld, ik hoop mezelf er nog minstens 1 keer tussen te zetten dan
:wave:*

@dia…hebt hebt gelijk…ik ga ook lekker naar buiten. lig ik wat op de bank te slapen:(…veel te lekker weer…ben benieuwdf hoe lang het deze keer mad duren :wink:

@cyn…volhouden meid, je bent al zo op de goede weg. duw een wasknijper op je neus, ruik je de vis niet, en de klanten hebben iets te l88 :wink: deel 3 moet zeer zeker gaan lukken!!

@rieneke…ke hebt gelijk…lkkr van het weer genieten nu het kan;) jeetje, jij moet wel rijk worden met al die baantjes van je;)

groetjes

@sev…wat leuk dat je gewon thuis kan gaan eten:) dat hoor je niet vaak…oja, ik kom volgend weekend miss jou kant op, ik ga een weekendje naar de haan (als alles doorgaat!!!)

nog 49…kom op!!!

Moet lukken meiden kom op, ikke wil wel

@Marjan
Wordt gezellig met zijn 2-tjes naar Marmaris!!!

@Cyn
Het is me wat een viskraam voor de deur terwijl je aan het lijnen bent. Wordt lijnen even lijden!!!

@Beppie
Vond de cappucino van D* ook niet lekker.
En het lijstje…je komt er vast tussen in juli!!!

@Marion, nee echt niet lekker!! Kreeg 2 pads, maar er ligt er nog 1, die raak ik ook aan niemand kwijt! In mijn omgeving vond ook niemand het lekker!!

Kom meiden nog 45!

ik vind het met dien pads sowieso niet zo lekker…als ik zin heb ik koffie, maak ik hem nog steeds op de oudewetse manier…:slight_smile:

@Beppie
Cappucino moet je bewaren voor iemand die je snel weer de deur uit wil hebben. Drinkt dan misschien maar 1 bakkie :wink:

Bedankt Beppie voor het lijstje!
En Marion, we gaan zelfs met z’n 3-en dan. Mijn nicht gaat ook mee. Dat wordt 3x Mar naar Marmaris. Marjan, Marja en Marion…
Ik ben wel een senseo fan, maar had die cappucino nog niet gebrobeerd. Ga ik dan ook maar niet doen na alle negatieve reacties hier. Hou het maar gewoon bij dark roast.
En nu op naar de 1000…!

@Marion: Onthoud ik!! Ik heb ook zo’n kreet als ik iemand zat ben:

Wil je nog een bakkie, VOOR JE WEGGAAT???(hahahahaha)

@Mar1(hihi) vanaf begin juli komt er EXTRA DARK ROAST!!! Lijkt me zalig!!! Je hoort het van me!!