Turkish Tea Time deel 2

Zeker heb ik nog wel tijd om te gaan stappen in Groningen en Alanya! Daar maak ik gewoon tijd voor :stuck_out_tongue: Helemaal met de komende vakantie :smiley:
Wieuw ga de hele vakantie wakeboarden :stuck_out_tongue: hihi en werken natuurlijk…

@ Roanna: Ja heerlijk zit nu al te dromen over welke kleding ik dan mee moet nemen :stuck_out_tongue: en of ik dan ook een koffiezetapparaat mee zal nemen of die door iemand over laten komen, hahaha! En was al aan et denken (en zoeken) of je ook kan wakeboarden in Istanbul, hahahaha! Vast wel… gotogot ben helemaal verslaafd aan dat wakeboarden, hihi
Ja zit alweer heerlijk weg te dromen!!! En ik heb nog 9 maanden droomtijd :stuck_out_tongue:

Liefs

HALLOOOOOOOOOO

Ik ben er weer. Moest mijn computer een paar dagen missen, omdat er iets kapot was.
Lees straks en morgen ook een deel bij (40 pagina’s).
Dus reageer ik nu effe kort.

Maar Kris: Jij alvast een fijne vakantie morgen!!!

groet jac

@Cyn: Er zou een brief aangekomen zijn bij de ‘Telegraaf’ bij jullie in Nederland ivm die verdwijning. En ze sluiten door die brief nu ook niet uit dat ze de verkeerde verdachte hebben opgesloten en het mss ook nog om een seriemoordenaar kan gaan, en dat is slechter nieuws want dan loopt die nog vrij rond en kunnen er nog méér slachtoffers vallen…
Smakelijk met de köfte !

@Jac: Welcome back

@Diamond: voel me wel een beetje moe, maar ik slaap niet echt goed de laatste dagen… Dus kan ik evengoed op msn komen voor mn vriend, anders lig ik toch wakker, ik weet het zelf niet maar wss omdat er nu drukke perioden op het werk aankomen en ik liefst zo snel mogelijk mn vriendje terug wil zien, mss alles op elkaar…

Vandaag voel ik me echt verschrikkelijk ! Mn hoofd, neus, oog, kaak en tanden doen pijn ! Volgens mij door de airco de afgelopen weken van in de auto te rijden. 1 zucht airco op ik en ik ben omzeep ! Heb ik op reis ook altijd met het vliegtuig, heb de volgende dag zooo en pijn aan mn spieren dan wel dat ik altijd een grote tube zalf eraan smeer :smiley: Ah ja, mss nog wat slapen, zal wel over gaan dan …pffff

Had mn vriend opgebeld toen hij juist gedaan had met werken in het hotel. Ik heb nu Skype en heb al oor 8 minuten gebeld voor een prijs van 1,56€ Goedkoop hé meiden ??? Wel ja, dankzij Skype, met mn gsm was ik al lang 10€ kwijt… Mn vriend was dolgelukkig, hebben alleen moeten afsluiten omdat mn hoofdtelefoon niet goed werkt, is er ene van mn pa die hij ooit wss spotgoedkoop heeft kunnen kopen. Hoop dat ik morgen tijd heb om een nieuwe te gaan kopen. Want het kraakte de hele tijd aan de telefoon … Nou ja, bel ik gewoon morgen NOG es :D:D

@Jac
Dat is balen, een kapotte computer :sad: ! Vooral als we hier dan nog zoveel beppen, niet meer bij te houden dan.

Rien: wat super zeg!!! stage in Istanbul…

Beps: Ik wil je alle sterkte toewensen… hopelijk kunnen we jou hier door de tijd heen slepen.

zo morgen mijn laaste stagedag… daarna vakantie. Ik vind het moeilijk om afscheid te nemen, voelde me daar echt op mijn plaats en collega’s wilden me graag hebben als nieuwe medewerker, maar ja het gemis van een diploma. Dus nog een jaar naar school en daarna sta ik op de stoep.
Ik heb een hele grote kaart gekocht waarin ik voor iedereen een verhaaltje heb geschreven over hoe ik hem/haar ervaren heb. Een bedankbrief die erg persoonlijk is.

groetjes Linda

Heb wel even wat gelezen, maar het is nu echt te laat om te reageren.

Ik hoop dat Kristina nog wel even komt kijken voor ze met vakantie gaat.
Kristina heel veel plezier in Roemenië. Geniet van alles.

@llemaal. oj ee ik zie het alweer, jullie hebben weer veel te veel afgekletst. DAt kan ik niet bijhouden hoor. Maarrrrrrrrrrr, heb in het topic m’n steentje weer bijgedragen in Verhalen, dus voor de liefhebbers…

ik ga nu slapen. veel te laat want morgen vroeg op en lange dag. vraag soms af of ik niet beter op m’n werk kan blijven slapen ivm lange reistijden en dan morgne na werktijd nog een personeelsbijeenkomst hoe verzinnen ze het. Maar goed, tis voor een goed doel haha

en ondertussen kijken we uit naar een heerlijk zonnig weekend , ook al klaar voor meiden ??? gaat heerlijk worden kijk er al naar uit :love:

Trusten , ga nu lekker:asleep:

Heeey daar!

Wat een hoop slecht nieuws inde afgelopen paar pagina’s… Verschrikkelijk van die twee meisjes en van die aanslagen. Ik heb niet alles kunnen lezen, maar het is echt erg.
Ik ben bang dat tegen de tijd dat ik terug ben jullie ondertussen thee zitten te leuten in deel 13 ofzo… Nouja, ik zal proberen bij te lezen. In Roemenie hebben we jammergenoeg geen internet ;).

Kelebek: Wakeboarden lijkt mij ook helemaal fantastisch!! Echt leuk datje lid gaat worden!

Beppie: veel sterkte komende dagen/weken. Ik hoop datje zo snel mogelijk opknapt en vrolijk rondhuppelt.

Mar: beterschap met je verrekte spieren. Is je kriebel en allergie voor die rups helemaal verdwenen??

Ik kan helaas niet op iedereen reageren, ik heb niet alles bij kunnen lezen. Heb ook nog niet al mijn spullen gepakt, moes vanavond helaas werken. Ben nogniet zo lang thuis en het is alweer half 1.

Fransijn: Heel veel sterkte de komende tijd. Het zal wel een moeilijke periode worden. Hoe gaat het met je schoonmoeder? Hoe neemt ze het allemaal op? Lukt het haar nog een beetje? Heel veel plezier in de laatste week op school, maak er wat van!

Sev: Het wordt tijd dat je naar je vriendje gaat he :D. Je denkt en praat alleen maar over hem. (vinden wij niet erg hoor;))

Cyn: Heel veel success met je dieet! Je komt er uiteindelijk wel. Het zal soms wel even doorbijten zijn, maar je moet dan aan het eindresultaat denken! Het gaat je zeker weten lukken!

Iedereen: bedankt voor het geluk/success/plezier wensen in Roemenie. Zal wel lukken denk ik :). We gaan keihard werken, maar we zullen natuurlijk ook plezier hebben. Ben een beetje bang dat ik aan die kindjes gehecht ga raken, ze zien er allemaal zo lief uit, en we zullen tenslotte 9 dagen heel de dag in de buurt zijn van hen.
Verder denk ik dat ik een beetje cultuurshock ga krijgen… Die mensen daar hebben het zo arm. Maarja, ik heb zelf ook in Rusland gewoont, dus ik weet een beetje hoe het is allemaal…
Ik zie wel hoe het allemaal loopt, het is daar nu 35 graden ofzo… Zwemkledingweer iig. Lekker werken wordt dat… Zware dingen sjouwen in de stikkende hitte. Maar het is voor een goed doel, we helpen die kindjes!

Heeeeeeeeeel veel klets-plezier (zal wel lukken he;)). Ik verheug me al op het bijlezen van 50 pagina’s!

Doooeeeeeeei allemaal!!

Groetjes,

Kristina

Ook van mij nog even een hele goeie reis en fantastische weken *toegewenst, Kris, *
Maak er wat van! Groetjes, Mar

Goeiemorgennnnn !!!

O ja, ben al vroeg van de partij, straks gaan werken… Maar ik mag naar huis komen om te eten en dat breekt dan wel eens, andere omgeving zien hihi.
en vanavond word het vermoedelijk niet té laat want mn baas moet nog weg, dus das ff geluk hebben :wink: nou, hoop ik.

Goede morgen Beps…hoest vandaag??? Telt nu lekker af he…zijn uren ipv dagen!!

Ik ga mn laatste werkdag voor de komende tijd nog overleven denk ik!! Hoop ik!!!
Ik ga jullie vandaag dus nog heftig volgen, en dan de eerste dagen ff minder. Wil een hoop dingen doen die me rust geven(niet die rustig zijn dus) en dat is niet in huis en niet achter de compie!! Jullie horen me vandaag nog wel!
:wave:

Dat is je geraden ook …als we het de komende dagen al met minder Beps moeten doen willen we nu volop van je genieten :wink: .

Ja lekker hoor, ik ga morgen eindelijk eens de kopjes koffie drinken met vriendinnen en kennissen die ik al tijden beloof!! "s Avonds met een vriendin haar poesje halen zoooo lief!!! En ik mag de hele terugweg kroelen met het monster want zij moet rijden hihihi!
En dan zaterdag ohhhh, naar Zandvoort naar die luxe sauna met behandelingen helemaal toppie!!!
Zondag is dan ff minder want hubbie moet dan 2 dagen weg. Hij moet naar het zuiden en dat is te ver om elke dag heen en weer te rijden. Dan gaat hij dus in de avond weg en komt pas dinsdag in de middag weer thuis!! Is wel heeeel alleen dus!! Maar het zal wel goed komen denk ik!

Nou ik ga jullie weer horen/spreken/lezen

@Beps: Nog maar 7 uurtjes… En die helpen wij je wel ff door hoor!!!

@Sev: Ja ik las ook zoiets in de telegraaf. Maar ik las vanmorgen ook in de Spits(krant in de trein) dat er 2 jongetjes bijna ontvoerd waren door 2 mannen in een belgische auto… Van dat soort verhalen schrik ik dan best wel… Maar die verdachte die vast zit, daarvan vind ik ook vreemd, dat hij een paar dagen na de verdwijning spoorloos was, en terug kwam met een heel ander uiterlijk!!

@Dia, ja de spinazie was heerlijk! En ik doe nog steeds mijn best, doe het nu 8 dagen en het is op zich vrij goed vol te houden. Gister had ik wel een beetje een rotdag… Enorme honger enzo, maar dat gaat ook wel weer over!!

@llemaal; vandaag en morgen werken, en dan lekker weekend! Het schijnt mooi weer te worden dus dat is erggg lekker!!! Ga ik mooi in de tuin liggen in de zon!!! Hebben sinds gister ook weer de hometrainer terug, dus kan nu elke dag mooi een uur fietsen thuis!!!

Voor nu genoeg, maar ik kom vast wel weer langs!

x

@Beppie
Jammer dat de vriendinnen- en verwendag niet op begin volgende week gepland staan. Was je de dagen zonder hubbie ook gezellig doorgekomen. Kom maar veel bij ons beppen als je je Remy voelt, slepen je er dan die 2 dagen wel door. Weer wordt niet verkeerd dacht ik…lekker luieren in de tuin…of aan het water.

Vanmiddag uitstapje van het werk. Ze gaan wandelen en daarna eten. Het eerste gedeelte lijkt me niet zo verstandig nu, dus sluit me lekker om 17.30 uur aan. Uit eten is nooit verkeerd. Daarna vakantie tot 31 juli!!

Kijk Marion, VAKANTIE!!! Heerlijk he, gewoon dat je ff niet hoeft!!! Maar nu jouw hubbie nog overhalen ff weg te gaan!!! Is het bij jullie al kindervakantie eigenlijk??
Bij ons is dat pas vanaf 24-07!! Maar dan heeft hubbie weer een weekje vrij en ik ook nu, mss kan ik proberen…ach je weet maar nooit!!!
Duimen meis voor jou en mij!!Hihihi

@sev…bij ons staat vcandaag in de krant, dat beide meisjes gevonden zijn.

@bep…wat erg van die aanslag…!!

@dia…nee, ik rook eigelijk ook niet zo veel. 5-6 per dag…soms minder, in het weekend wat meer. jij? stage was goed…bbq’en leuk en erg gezellig.

@cyn…ja, schijnt idd lekker te worden:D heb wel weer eens zin om te gaan zwemmen!!

@marion,…klinkt gezellig, veel plezier alvast!!

jaja…ik heb nu ook vakantie:D:D…heerlijk:D 7 weken geen school, geen stage. al ga ik stage wel missen die paar weken hoor!!

liefs

7 weken vakantie??? Wat heerlijk zeg!!! Haha dat had ik vorig jaar ook… maar werkte toen 5 dagen per week bij de slager!!! :laugh: Money Money Money :wink: haha

x

haha…ja klopt, ik ga ook wat meer bij mn bij baantje werken, maar het klinkt gewoon goed om te kunnen zeggen dat je 7 weken geen school hebt:D