Heeey daar!
Wat een hoop slecht nieuws inde afgelopen paar pagina’s… Verschrikkelijk van die twee meisjes en van die aanslagen. Ik heb niet alles kunnen lezen, maar het is echt erg.
Ik ben bang dat tegen de tijd dat ik terug ben jullie ondertussen thee zitten te leuten in deel 13 ofzo… Nouja, ik zal proberen bij te lezen. In Roemenie hebben we jammergenoeg geen internet ;).
Kelebek: Wakeboarden lijkt mij ook helemaal fantastisch!! Echt leuk datje lid gaat worden!
Beppie: veel sterkte komende dagen/weken. Ik hoop datje zo snel mogelijk opknapt en vrolijk rondhuppelt.
Mar: beterschap met je verrekte spieren. Is je kriebel en allergie voor die rups helemaal verdwenen??
Ik kan helaas niet op iedereen reageren, ik heb niet alles bij kunnen lezen. Heb ook nog niet al mijn spullen gepakt, moes vanavond helaas werken. Ben nogniet zo lang thuis en het is alweer half 1.
Fransijn: Heel veel sterkte de komende tijd. Het zal wel een moeilijke periode worden. Hoe gaat het met je schoonmoeder? Hoe neemt ze het allemaal op? Lukt het haar nog een beetje? Heel veel plezier in de laatste week op school, maak er wat van!
Sev: Het wordt tijd dat je naar je vriendje gaat he :D. Je denkt en praat alleen maar over hem. (vinden wij niet erg hoor;))
Cyn: Heel veel success met je dieet! Je komt er uiteindelijk wel. Het zal soms wel even doorbijten zijn, maar je moet dan aan het eindresultaat denken! Het gaat je zeker weten lukken!
Iedereen: bedankt voor het geluk/success/plezier wensen in Roemenie. Zal wel lukken denk ik :). We gaan keihard werken, maar we zullen natuurlijk ook plezier hebben. Ben een beetje bang dat ik aan die kindjes gehecht ga raken, ze zien er allemaal zo lief uit, en we zullen tenslotte 9 dagen heel de dag in de buurt zijn van hen.
Verder denk ik dat ik een beetje cultuurshock ga krijgen… Die mensen daar hebben het zo arm. Maarja, ik heb zelf ook in Rusland gewoont, dus ik weet een beetje hoe het is allemaal…
Ik zie wel hoe het allemaal loopt, het is daar nu 35 graden ofzo… Zwemkledingweer iig. Lekker werken wordt dat… Zware dingen sjouwen in de stikkende hitte. Maar het is voor een goed doel, we helpen die kindjes!
Heeeeeeeeeel veel klets-plezier (zal wel lukken he;)). Ik verheug me al op het bijlezen van 50 pagina’s!
Doooeeeeeeei allemaal!!
Groetjes,
Kristina