Turkish Tea Time deel 2

Nee werk van D**** E**** is eigenlijk voor de Pi**w*ck voo de T-pads.
Heb de cappucino ook geproeft, maar vond et wel lekker. Maar ik ben niet zo’n hele grote fan van senseo. Ik heb nog gewoon oude vertrouwde filter apparaat. Vind senseo voor eens in de week bij mn ouders wel lekker, maar hou het bij mij thuis bij de filter.

Jeetje wat kletsen jullie snel!
Ik kan die dingen van de senseo allemaal proeven als ik aan et werk ben, ben ook benieuwd naar de extra dark roast :stuck_out_tongue:

haha…prima zin om iemand de deur uit te werken…:D:D moet hem onthouden!!

@rien…jaa…we moeten vandaag nog deel 3 halen;)

@Beppie
GOUDEN TIP: die ga ik onthouden…

**Ha zo komt deel 3 steeds iets meer in zicht :banana: **

Hoelang kennen we elkaar inmiddels al, echt al een hele tijd! Echt leuk, verveelt nog lang niet hier!!

Oh koffie, heerlijk! Ik vind de caffé latte pads van N*scafé lekker!

Ja die en dan de cappucino, Dia, hmmmmmm zoooo lekker. En 's avonds die cappu maar dan decafe, slaap je beter dus hihi
Op naar deel 3 en ook vandaag gaan we dat halen toch!!!

:wave:

ja…hoelang kennen we elkaar al…ik klets van januari 2005 ngezellig mee…weet niet hoe het daarvoor was

Zeker weten Dia…vandaag nog deel 3. Posten vandaag ook met een reden:

**HELP BEPPIE DE DAG DOOR :wink: **

Ik doe ook al ruim een jaar mee! En het lijkt wel steeds gezelliger te worden!!!
Koffie is voor mij helemaal niet weggelegd!! Doe mij maar een bakkie thee of een watertje!!! En ik heb mijn lunch doorstaan zonder foute dingen!:smiley: Ben helemaal een beetje trots op mezelf!

x

ik heb fout geluncht maar dat mag van de dokter hihi
Ik doe al mee vanaf aug 2004, dus ja ik ben een van de "oudjes"hihi

je mag ook trots zijn cyn…!!! lijnen zou echt niks voor mij zijn!!

@Cyn: goed zo, niet bezweken voor verleidingen!!

Heb nu wel zin in een glas icetea!! En dan vanavond weer lekker een bakkie koffie! (met een sigaretje Filiz :D)

@Beps: hoelang moet je nog?

oaj…je hebt toch ook zo een site…kun je op meten wat je gewicht hoort te zijn…

d8 eerst dat het voedingswijzer was, maar schijnt hem toch niet te zijn…iemand een idee wat hem dan is?

haha…dia…heb net een glas dubbelfris op…uiteraard met een sigaretje;)

Ik moet nog 3 uur, lijken wel 3 weken!!! Ik zag er zoooo tegen op vanmorgen!!
Maar ik mag ook trots zijn op mijzelf: Ik heb dan een foute lunch maar…Ik rook al sinds 17 september niet!!! Dus die Ice-tea(light uiteraard, en graag mango) lekker, maar…geen sigaretje!!!(zelfs nu niet met de spanning!!!)

Doet er hier trouwens nog meer iemand aan Hyves?

**@Filiz: rook jij in Turkije ook altijd L&M? Hadden laatst weer een slof gehaald maar is helaas alweer op :o **

www.fitclub.nl
Kan het ook op dus

@dia, ik heb hyves… cyn-in-love… Haha hele foute naam!! Ik neem vanavond lekker een glas… water!!! Ook zonder sigaret!!!

x

Meiden wat is Hyves"???

Ben nog een ‘jonkie’ op het forum. Doet me goed eens ergens niet een van de oudste in te zijn :wink: