Turkish Tea Time deel 2

Oke gaan wij samen in juni de 6de(?) lekker een weekendje weg ok!
:wave:(hahahahahahahaha)

Geld over … koop een appartementje in Turkije :wink:

JAAAAAAAAAAAAAAAA Beps dat moet je doen, ik wil het dan wel schoonhouden en in de gaten houden voor je! Als het tenminste bij Bodrum in de buurt is :wink:

x

neehee vind ik niet leuk!!! Moet ik altijd naar hetzelfde en dat vinden wij niet leuk dus!!!
Maar gewoon een paar keer per jaar weg, ja das wel mijn ding dus
En dat ga ik dan gewoon ff plannen deze week
Eerst zaterdag met een vriendin naar Zandvoort en daar in zo’n luxe ding de hele dag de sauna en behandelingen(poeppie chic, poeppie duur!) en daarna gewoon thuis bijkomen!!!
:wave:

@Beppie
Is ook wel mijn ding, een paar keer per jaar weg, helaas heeft manlief daar andere ideeën over.

heeee Marion, das mannen eigen!!! Gaan jij en ik samen hoe vind je die!!! kan mijn hubbie gewoon voor zn baas werken, jouw hubbie de lammeren doen en wij lekker nietsen in het zonnetje!!!
Ik moet de mijne ook overhalen, en hij heeft meestal ook geen zin!! Maar ik heb de manier gevonden denk ik, we gaan het afwachten. Als ik gelijk heb dan…gaan we mss nog wel voor sept ook een weekje
Let’s waite and see

Goed idee Beppie!! Mannen werken…vrouwen lekker niksen.
Nu de uivoering nog :laugh:

jullie lopen weer heerlijk te fantaseren ;):smiley:

@ Beppie: hoe houd je zoveel geld over dan?? Ben jij dr zo’n een met een geldboompje in de tuin?

@ Mar: houd je man dr niet van om vaak op vakantie te gaan!!!

@Kris, wij hebben een jaar lang(zonder vergoeding) een puber van 18 opgevangen. Weet je wat zo’n knul eet per week?? Nou dan houd je ineens gewoon een hoop geld per maand over dat wil je niet weten !!! En dat ga ik nu eens lekker met hubbie uitgeven aan vakanties heb ik besloten!!! Als hubbie het er nu ook mee eens is dan komt alles weer goed!

En anders dan verdoof je hubbie tijdelijk en zorg je dat hij wakker wordt op zo’n idyllisch mooie plek waar hij normaal alleen maar over droomt

haha krstina…jij kan anders ook goed fantaseren…!!

@mar&bep…succes met het overhalen van de mannen!!

@cyn…hoe oud is je vriend nu dan…als ik vragen mag? september is nog lang he meid;) we hebben het toch over 2007…niet? dan is die van mij alweer 7 maanden eruit:D

volgens mij wordt dit een echte verveel avond!!! help!!!

Voor mij ook een verveelavond! Mijn teen doet nu zoveel pijn dat ik echt niet meer met schoenen aan kan lopen. Zonder schoenen hinkel ik, dus ik kan vandaag geen geld collecteren helaas. Zal mijn kamer moeten opruimen dan maar…

hmzz…tja de mijne kon ook wel een opruimbeurt gebruiken, maar heb er nu echt geen zin in!!

Heb je al een manier verzonnen om je vriendje in het leger te verassen met je komst??

nee…ik weet niet precies wie het zei, maar ik vond het een leuk idee van dat met zn ouders…ken zn ouders wel, maar spreek alleen met ze als ik daar ben, heb geen nummer van ze ofzo…wel jmmr, zou erg leuk zijn.
miss zou een vriend het kunnen doen, maar zijn vrienden spreek ik ook alleen maar als ik daar ben, heb ook geen nummer van, en die waarvan ik een nummer heb, zitten zelf ook in het leger, dus dat ik ook niet te doen.

ik denk gewoon dat ik hem donderdag avond bel en het hem vertel, hebben we samen iets om naar uit te kijken. en als ik dan weer thuis ben zijn het nog 179 dagen tot hij uit dienst komt!!

Heb even geprobeerd bij te lezen.
Zal wel niet op iedereen reageren, vergeef het me maar.
@Bep, ik hoop dat het op termijn weer een beetje beter met je zal gaan en dat je 7 juli goede berichten zult krijgen.
Geniet maar van je Beautydag in Zandvoort. En lekker veel op vakantie gaan hoor. Nooit verkeerd. Praat je hubbie maar om.
@Cyn, je bent een kanjer dat je op de goede weg zit met afvallen. Ga
zo door.
@Marion, wat erg van je schoonzus. En dat alles dan nog 2 maanden moet duren voor er verder wat kan gebeuren. Heel veel sterkte met alles.
Geniet dus maar zoveel mogelijk van alles wat je hebt en probeer zoveel mogelijk op vakantie te gaan.
@Kristina, je gaat al bijna weg. Fijn dat je nu ook over bent, gefeliciteerd hoor… Ik hoop dat het snel beter gaat met je teen. Ga relaxen i.p.v. je kamer opruimen.
@Filiz, het is mooi weer om te wandelen. Hoef je je niet te vervelen. Kun je onderweg nadenken over hoe veel je van je vriend houdt.
@Sev, heb je lekker gesmuld van de flensjes? Kon je er maar een opsturen naar je liefje.
@Dia, wat is er precies met je auto gebeurd. Ik heb vast het e.e.a. gemist.
@Bloem, wat goed dat je even kwam posten. Het zal best wennen zijn daar. Natuurlijk zit je met je hoofd en hart toch ergens anders. Probeer vol te houden meis.

Ik ga nu koken. Vanavond weer een vergadering.
Hoop morgen weer langs te komen hier.
Fijne avond allemaal.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

@Fransijn: De flensjes waren héérlijk ! En ja, kon ik ze maar opsturen :wink: Ik zou doodgraag eens koken voor mn vriend :smiley: Tot nu toe heeft hij enkel van de belgische chocolade kunnen proeven :wink:

@Iedereen: Wat kunnen jullie kletsen !!! Ben echt niet meer mee, nu ja, morgen andere dag en kan ik weer opnieuw beginnen ! Maar heb ff niet zoveel tijd om alles terug te gaan lezen…

Ben vanmiddag achter een cadeautje geweest voor een pasgeboren baby van de baas van mijn papa. Heb ik een leuk cadeautje mee voor de schoonzus van mn vriend. Zo een zacht beertje: een kopje en zijn lijfje is een doekje, hebben de baby’tjes hier toch graag om mee te slapen, vinden jullie dit een leuk idee voor die baby ? Moet wel nog geboren worden in augustus maar ik merk dat als ik aan mn vriend zeg dat ik een cadeautje voor zijn toekomstig neefje/nichtje wil kopen dat hij helemaal gelukkig is :smiley: Vind ik zo leuk.

Voor de toekomstige ouders (mn vriend zijn broer en schoonzus) zou ik een mini t-shirt geven (heb vandaag ideeen opgedaan ! ) met een persoonlijke tekst voor hen erop, denken jullie dat dit een leuk cadeautje is voor hun ?

En voor mn vriend doe ik zeker al zo een mini t-shirt met een foto langs de voorkant van ons beiden erop ! Ik maak graag zelf zo een spulletjes omdat ik vind dat er dan meer emotionele waarde in zit dan dat ik gewoon iets koop uit de winkel. Is net ietsje meer zelfgemaakt vind ik. En dan op de achterkant zet ik er iets liefs op voor hem.
Dit kan je door af te printen met computer en dan op die t-shirt strijken, kennen jullie wel hé ?
Zouden jullie dat leuk vinden ?

O ja, en aan ieder cadeautje hang ik een gelukspoppetje die wij hier ook vaak geven in België. Zijn echt mini mini poppetjes aan een hangertje. Heb er al eentje voor de baby en dan nog voor de ouders en mn vriend eentje. :wink:

En ja, mn vriend krijgt natuurlijk dan nog een paar andere dingetjes van me zoals een turks - nederlands woordenboekje met kant en klare zinnetjes in zodat hij alvast ons taal kan beginnen leren. En mss pak ik wel nog enkele t-shirts of shorts mee of boxershort, whatever…

Wat denken jullie meiden ?

• Sorry voor de lange tekst -

Zo weer een werkdag achter de rug. Pff was druk maar de dag was weer zo voorbij. Nu morgen nog en vrijdagmiddag deze week.

**@Von: hoe bevalt je nieuwe werkplek? Ik houd vanavond maar een BOB avondje :smiley: **

@Marion: ja haha elke vergoeding is weer meegenomen voor een extraatje in Turkije :wink: Hoe gaat het inmiddels met je? Doe je het wel een beetje rustig aan?

**@Filiz: mijn keel gelukkig ook weer een stuk beter. Roken gaat weer een stuk makkelijker :stuck_out_tongue: **

@Fransijn: heel veel sterkte voor jou en je schoonmoeder. Wanneer begint bij jullie eigenlijk de zomervakantie, moet je nog lang?

@Beps: heb je het vandaag een beetje vol kunnen houden?

@Kris: lekker geshopt vandaag? Heb laatst een aanrijding gehad met m’n auto. En de ander begon mij ineens de schuld te geven terwijl ik ervan overtuigd was/ben dat ik niet fout was. We wachten het af…

@Sev: hebben de flensjes gesmaakt? Hihi ik hoor het alweer, helemaal in de wolken daar :love: Jij bent ook zo’n lieverd he met al die kadoplannen voor iedereen!

Hoop dat ik weer op iedereen heb gereageerd…

@Dia: Gelukkig ik zit op de helft. Ben 's avonds zooo moe dat ik eigenlijk nu al in bed lig. Is echt niet normaal!!! Morgen en donderdag nog, maar heb genoeg klusjes laten liggen dus hoop dat het snel gaat!!

@Sev: Kadootjes zijn altijd leuk, en ik heb geleerd dat als je het niet weet je iets moet nemen dat jezelf ook leuk zou vinden te krijgen en dan is het goed!! Sterkte met beslissen!

@Cyn: Nasi lekker?? Wij hadden bloemkool met worst!! Worst wel vaker gegeten, maar bloemkool, denk ik december want weer iets dat niet echt gewaardeerd werd!! Spreek je morgen vast wel, mag je lekker werken hihi
Weltrusten allemaal, dit oudje gaat naar bed