@cyn…zal ik bellen of niet naar dat nr dat je me gaf??
tis nu al dinsdag en heb nog helemaal niks gehoord, maar ja, wat dan…wil ik alleen maar dat het heel snel oktober is???
arrrrrrrrrccchhh. wat te doen!!!
@cyn…zal ik bellen of niet naar dat nr dat je me gaf??
tis nu al dinsdag en heb nog helemaal niks gehoord, maar ja, wat dan…wil ik alleen maar dat het heel snel oktober is???
arrrrrrrrrccchhh. wat te doen!!!
@Beps: slaap lekker! Hoe bevalt trouwens jullie nieuwe bed?
@ Bloem: Ik heb net even je weblog gelezen. Gaaf autootje heb je zeg!
Het ga je goed daar op Gran Canaria, ondanks je heimwee naar Turkije.
@ Diamond: Ben je niet aan het bobben? Of heb jij de luxe van een laptop op schoot! :laugh:
Wijntje erbij zeker?
Groetjes Roanna
sev>>klinkt leuk die kadootjes!! en als ze het niet leuk vinden:jeez: blij zijn dat ze wat krijgen:whistle:
fransijn>>klopt…ben een stukje gaan wandelen, samen met mams…discussie gevoerd>>Waar te gaan wonen? nl/tr…??
dia>>gelukkig dat het alweer wat beter gaat!! roken gaat ook weer goed…zou wel een goede rede zijn om te stoppen.
ga ook slapen…zal morgen niet online kunnen zijn…hele dag op stage…dus niet te veel kletsen meiden…wil niet te veel moeten bijlezen:wink: :bored:
slaap lekker allemaal en tot morgen
We kletsen wel aardig door… Bijna beginnen aan Turkish Tea Time deel 3!
Beps: weltruste meid, slaap lekker
Cyn: Ik vind nasi erg lekker, heeftet gesmaakt?
Zucht, ik ben wel erg lui geworden. Moet mijn kamer echt opruimen. Mn vriendje zou ook al n half uur geleden komen. Hij zou meerijden met een vriendin van mij, maar die pa van dr is ze vergeten op te halen. Ouders, schiet niet op hoor ;).
@Iedereen die slapen gaat: Slaapzacht !!! Ik ga ook slapen nl. Mn vriend heeft nog niets laten weten , dus ik verwacht hem vannacht nog op msn. En anders krijgt hij een héél boos sms op 00.01 u !!! hehehehehehehe, nou ja, jullie horen het morgen wel ![]()
@Kris
Mijn man heeft geen hekel aan vakanties maar vind het ook niet erg om thuis te blijven. Ik daarentegen kan van vakanties geen genoeg krijgen.
@Sev
Cadeautjes krijgen is altijd leuk…vooral als ze met zoveel zorg uitgezocht zijn.
@Dia
Tuurlijk doe ik het rustig aan. Ik slenter nu in plaats van dat ik ren ![]()
@Beppie
Slaap lekker!! Je collega-opoe (it’s me) volgt ook
.
@Bloem
Ziet er goed uit, dat nieuwe racemonster van je!
Heb je ook nog niets van Toos gehoord??
weltrusten allemaal
Sev, hele leuke kadootjes zijn het trouwens :D.
Mar: lekker samen met Beps op vakantie en je hubbies bij elkaar dumpen. Kunnen ze lekker samen thuiszitten ![]()
Linda: weltrusten idd. Iedereen is geloof ik al naar bed.
Truste!!!
en ja hoor HIJ is ONLINE !!! :love:
en het cadeautje voor de baby is goedgekeurd, zijn oogjes schitterden !!!
No 1 nachtje Kristina!!!
* Kristina …29 juni … Roemenië ![]()
*Von…2 juli…Kreta
Jac…7 juli… Turgutreis
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Fransijn … 11 juli … Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Mustafa…20 juli… Alanya
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs
Goeiemorgen allemaal,
Hey Kristina, t wordt nou spannend voor je zeg, nog maar 1 nachtje slapen en dan naar Roemenie. Ik wens je een hele goeie reis toe en veel plezier daar. Denk dat je niet veel tijd hebt om je ff te melden hier? Nou ja, we zien wel. Succes met alles in elk geval.
*Beppie, hoop dat het snel beter gaat met je! Probeer te genieten van al het moois om je heen, want er is echt nog heel veel moois hoor! Sterkte met alles.
*Marion: brokkenpiloot haha…bijna in de melkput gestort! Jeetje meid, kijk maar uit. Jij bent volgens mij net zo’n type als ik: altijd ff proberen of het niet nog sneller kan en dan gaat het fout! Heel herkenbaar hoor…Ik hoop dat je weer snel goed ter been bent.
Voor de rest doe ik het maar even in het algemeen, kan het niet meer bijhouden hier!
Voor mij zijn het nu weer gewone weken. Werken, thuis de boel draaiende houden en aftellen naar de volgende vakantie (nu nog maar 24 dagen!). Onze zoon zit nu in Marmaris, heeft het uiteraard heel best naar z’n zin. Gisteren hadden ze daar een enorme onweersbui. Was nodig want t was erg heet en dat luchtte wel op.
En hier wordt t weer ook steeds mooier…lekker hoor. Komend weekend moet ik werken en mijn collega en ik hebben al afgesproken dat we dan lekker met de bewoners een uurtje naar het strand gaan. Pootjebaden en een ijsje eten.
Nog een hele onderneming met 6 bewoners die bijna overal bij geholpen moeten worden, maar gaat vast wel lukken.
Trouwens wel afschuwelijk van die nederlandse reisleidster die om het leven is gekomen bij dat busongeluk. Volgens mij heb ik dus bij haar in de bus gezeten de laatste keer dat ik daar was, 2 weken geleden! Vind het echt heel erg. Zo’n jonge meid! Helaas gebeuren dat soort dingen en daar moet je mee verder of je wilt of niet…
Iedereen nog een goeie week toegewenst, geniet van het lekker weer en al het mooi om je heen…
doei, gr. Marjan
@Marjan
Altijd een heel project zo’n uitstapje met bewoners! Maar is alle moeite dik en dubbel waard als je al die blije gezichten ziet.
Heb nog niets gehoord van dat ongeluk, gisteren verjaardag gehad. Echt afschuwelijk!!
busongeluk??? Marjan waar heb je het over??
Zo lang heb ik niet geslapen!! Gauw ff opzoeken dus
Ik slaap perfect in dat bed, of gwoon omdat ik doodmoe ben kan ook hoor, maar ik slaap als een blok
Vanmorgen gebeurde het weer, zat aan een kop koffie, hoofdje lekker leeg, en kijk hubbie aan, janken en niet meer stoppen. Sinds dat moment zitten de traantjes hoog. Ik kan mn masker op het werk gelukkig goed vasthouden, maar daaronder meiden ben ik stuk!! Nog 2 dagen en ik weet niet hoe ik het ga redden!!De afgelopen 2 dagen voelen als 2 maanden!!! Ben net 10 dagen terug van vakantie en ik heb het gevoel dat het al 10 maanden zijn!!
Nou nog ff volhouden Beps, niet zeuren je kan het best!!
@Kris!! OPRUIMEN DIE HAP!!! ANDERS MAG JE MORGEN NIET WEG!!!:laugh:
Nee hoor meis, veel sterkte vandaag en maakt alles in orde
![]()
PS Die reisleidster van Neckermann?? Wat een toestand!! Net ff opgezocht, maar ik vind dat altijd verschrikkelijk als mensen om het leven komen tijdens het uitoefenen van hun beroep!!!
Heey iedereen!
Pfff wat een kletskousen zijn jullie!!! Moet nog iets van 50 pagina’s bijlezen (en dan te bedenken dat ik de hele tijd al eventjes probeerde bij te lezen…) Krijg je drvan als je hier een tijdje niet komt…eigen schuld
Ik ben dus nog niet klaar met terug lezen, maar wilde toch even wat vertellen ![]()
Ik ben maandag op intake gesprek geweest bij het internationale stagebureau hier. En ik kan stagelopen in ISTANBUL!!! Jeej! Maar ik was er nog erg vroeg bij (ik moet stage lopen in februari 2007), die man zei nog tegen mij: “Als je stage zou lopen in september had ik zelfs nog 5 plaatsen voor je, dus dat komt wel goed” WIEUW!!! Moet binnenkort weer op gesprek komen over wat voor soort stage ik dan wil enz. Maar dit was iig dan al een mooi bericht!!! ![]()
En (maandag was een goeie dag voor mij!) ik ga samen met een vriend van me ons eigen bedrijfje beginnen
Hij was zondag al begonnen en vroeg maandag of ik ook mee kwam doen! Jaaa!! Nu moeten we alles nog even uitzoeken (Kamer van koophandel, wel/niet? of wanneer? en prijzen enz.). Maar super cool! We hebben een internetbedrijfje dan, maar moeten nog even kijken van hoe en wat
En we hebben al 1 klant ![]()
Zal zo weer even verder gaan met teruglezen, zag al een verontrustend bericht van Beppie… Meid, dikke knuffel en kus van mij! Ik ga snel even terug lezen(sla stiekem denk ik wel een paar pagina’s over, 50 is wel heel veel!)
Liefs
O Beps, wou dat ik je kon helpen! Weet hoe je je voelt, is echt vreselijk. Zat een paar jaar geleden ook zo. Al jaren druk, bijna geen ontspanning, veel zorgen om de kleine. Opeens is de emmer vol en kan er geen druppel meer bij. Weet het nog goed … nog even snel de keuken opruimen want er kwam iemand van de bank praten over de mogelijkheden voor een nieuwe stal. Scharnier van het keukenkastje ging kapot en dat deurtje hing op half 11. Een simpel iets maar op dat moment was het genoeg Een enorme huilbui, niet meer te stoppen. voor de buitenwereld houd je je groot maar van binnen is het een en al ellende. Heeft tijd nodig om het allemaal weer op een rijtje te krijgen. Maar uiteindelijk komt het goed meid, vooral met zo’n kanjer als hubbie naast je.
Hey Rieneke!
Fijn dat je er weer even bent. Had je al gemist.
Mazzelkont!!! Stage lopen in Istanbul.
Een hele stap, je eigen internetbedrijfje, maar wel leuk als het zou lukken.
@Filiz: Mijn vriend is bijna 18 haha ja ben met een broekkie!!! Maar lief is hij zeker wel!!!
@Beps+Kris: Ja de nasi was wel aardig! Was vanmorgen wel 7 ons zwaarder dan gister, maar denk dat ik vrij veel vocht heb vastgehouden, want ben maar weinig naar de wc geweest gisteren!!
@Beps: Kom op meis die 2 dagen helpen wij je nog wel door! Zal moeilijk zijn voor je, maar ik weet zeker dat het je gaat lukken!
Vandaag aan het werk! En vanavond mag ik genieten van mijn favoriete eten… Spinazie met Kofte balletjes (75 gram haha)… Gistermiddag een hele tijd met yas online gezeten, en hij heeft me zoooo laten schrikken. Hij zei dat hij weg was gegaan uit Gümbet en nu in Istanbul zat. En dat hij waarschijnlijk dit jaar niet meer naar Gümbet zou komen. Nou serieus de tranen kwamen al bijna, en dat zag hij op de cam, en zei toen maar snel dat het een geintje was!! Poeh, ik zag mijn vakantie alweer fout aflopen haha…
X
@beppie…soms zit het allemaal ff niet mee he…
maar het is zolas cyn zegt, we slepen je er wel doorheen ![]()
@cyn…leeftijd hoeft geen rol te spelen volgens mij…spinazie klinkt niet zo goed, maar de kufte zeer zeker wel. ik ga vanaaf bbq’en op stage. ter afscheid…(ik mag gelukkig nog een half jaar blijven)
wat een grap van je vriend…zo niets zou ik dus ok echt niet leuk vinden!!
@kristina…heel veel plezier in roemenie!!!
groetjes
filiz
Cyn: jaja wel vertellen dat Yas je plaagde maar niet vertellen dat jij hem eerst de stuipen op het lijf gejaagd hebt!!! Zo zal die jongen geschrokken zijn!!!
@Rien: goed dat je er bent, we hebben je gemist!! Ook goed van je stageplek, maar ik wist wel dat het goed kwam!!!
Meiden heb komt ook goed, maar ik kan hier niet tegen!!! Is niet mijn ding, ik ben er altijd voor anderen en ik red me wel. En nu dus ff niet en das niet mijn ding!! Het meest erge is vooral dat er nu in mijn omgeving dus niemand is die er voor mij is(1 vriendin maar ik wil haar ook niet steeds lastig vallen!) Zoals altijd als de sterkste instort zijn de zwakkere niet thuis!!
Nou al 2 uur om(pffff nog 6.30!!):sad:
![]()