Ikke wil flensjes!!! Heeeeerlijk!!! Stuur maar door dan!!!
Oke de helft zit er weer op, nog 5 uur!!! En dan zit pas echt de helft erop, kan een mens balen soms!!! Een vriendin zei: Imagine the world pink and everybiody on it nice and friendly!!! GAAT NIET LUKKEN!!!
![]()
@Kris
Veel plezier met winkelen!! En beterschap met je kleine teen. Moet natuurlijk wel beter zijn als je naar Roemenië vertrekt.
Zeg ken jij de mosselman???
Ja hoor ken ik!!! Die woont in Scheveningen
.
Samen kennen we de mosselman, de mosselman, de mosselman!!!
Want hij woont in Scheveningen(:laugh:)
Woont ie niet schuin tegenover Berend Botje?
Neehee die zit tegenwoordig in Zuid-Laren(Limburg) is de heeeeel andere kant
![]()
Zoo Cynnie is ook weer van de partij! Thanks dat jullie gister hebben meegedacht over hoe ik de andijvie naar binnen zou krijgen haha… Helaas mocht er geen appelmoes bij, dus heb het maar door mijn aardappels geprakt met een lepel jus! Nou het is er in gegaan, dus was al weer trots!!! Ben sinds zaterdagavond (nieuwe weegschaal) 2.5 kilo afgevallen…
@Kris: Vanavond mag ik nasi(zonder saus enzo) en jawel 75 gram kipfilet!!
@Linda: Ik wil toch zeker nog 20 kilo kwijt!!!
Het is opzich goed vol te houden… Heb bijna geen hongergevoel meer, en zuip me helemaal klem aan het water! Maar dat is ook nodig!!
Vandaag lekker vrij, maar ben alleen thuis, en verveel me de tering, had nog beter kunnen werken vandaag! Dus nu maar stilletjes hopen dat Yas misschien nog even online komt!!
X
arme jij, Cyn, mss ff bijkletsen dan?? Niet dat ik gezellig ben, maar dan heb je iets te doen(hahaha)
![]()
Hahaha… Nee inderdaad jij bent totaal niet gezellig
hahahahahaha… Geintje hoor!!! Linda en ik hebben trouwens besloten om volgend jaar Iskandil weer onveilig te maken!!
x
Verassing!!! Of ik dat nog niet zou hebben begrepen!!! Of ook als de jongens niet meer in het spel zijn??
![]()
Ja we willen zoiezo weer naar Iskandil!! Als die jongens niet meer in het spel zijn dan gaan we elke avond stappen, er lopen zat lekkere jongens rond daar;) Maar ik denk dat yas en ik nog wel samen zijn dan (als het aan mij ligt)
En Iso zit dan in het leger…
hihihihi Iso leger, hahahahaha is goed voor lin!!!
Nou ikhoor het wel, mss kom ik wel langs dan, is ons ook goed bevallen!!
![]()
Ja en als Iso klaar is dan mag mijn mannetje eraan geloven!! Ik denk dat ik dan ook maar 15 maanden in dienst ga!!! haha… Wij gaan trouwens in Juli… En ik ga waarschijnlijk met mijn ouders dan in September nog 2 weken!!
x
Zal de lijst er maar weer even tussendoor gooien. Moeten iedere keer zo ver terug.
* Kristina …29 juni … Roemenië ![]()
*Von…2 juli…Kreta
Jac…7 juli… Turgutreis
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Fransijn … 11 juli … Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Mustafa…20 juli… Alanya
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs
@Cyn
Moet Yas ook nog in dienst? Da’s balen!!! Hoe oud zijn ze in Turkije meestal als ze in dienst gaan?
@Cyn: volgend jaar september bedoel je?? Ik moet eerst maar eens uitvinden waar we deze september heengaan. Wilde er gisteravond over beginnen, ben ik in slaap gevallen!!!
![]()
@Mar: Ja helaas moet hij ook nog in dienst. Ze zijn meestal rond de 20/21!!
@Beps: ja september 2007 ja haha!!!
x
@Jemmig Cyn, plan vast 2008 ook vol!!! Nee hoor eerst nog ff 2006 maar!!! Wil nog minstens 1-2 keer weg met hubbie, houden nu zooooo veel geld over, kan makkelijk!!!
![]()
Haha in 2008 heb ik nog geen plannen hahahahaha!! Echt erg he!!
X