@diamond: toevallig eet ik morgen ook andijvie
hey meiden,
pffffffffffffffffffff wat een wedstrijd zeg gister, ergerde me er geel en rood aan haha.
daar ging m’n potbalpot ook nog eens aan m’n neus voorbij, 1-0 voor NL was toch niet té veel gevraagd…
Maar goed, de oranjeslingers weer de kast in .
Vandaag de eerste telefoontjes gedaan op m’n nieuwe werkstekkie. Komt nog heel wat bij kijken, m’n collega luisterde via headset mee en hielp me . Gelukkig maar, zoveel dingen tegelijkertijd en ook de klant niet vergeten haha. Maar gaat wel goedkomen …insallah.
Bedankt voor de reacties op m’n vervolg in Verhalen…leuk dat ik wat lezers heb haha. onze relatie wordt nog eens geld waard …
Maar ik schrijf gewoon hoe het was en voelde en zorg dat het lekker wegleest.
Zal v.d. week nog wel eens achter de pc kruipen, voor vandaag even genoeg pc gezien.
Zo , gelukkig betere positieve berichten van Bloem ! Gun haar een supertijd !!!
@Sev: gelukkig ging het bij de dokter. Hoe is het met je vriend met z’n dubbele baan? houdt hij het beetje uit ??
@ Cyn: mag je geen ovenschotel van die andijvie maken of zo??? Sonja Bakker dieet toch??? Zal dus wel niet. Maar wel volhouden hoor, het lijkt zo ondertussen alsof je ‘uit’ bent als je er niet aan meedoet haha.
Succes in elk geval . M’n collega doet er ook aan , maar ze heeft het er wel moeilijk mee want heeft constant honger. Veel water drinken maar…
@Marion: beterschap en beste beentje voor maar weer he. Hoop dat je snel weer op de been bent !!
Meiden prettige avond, ik ga ff een BOB avondje houden (Billen Op de Bank)
XXX
@Beppie
Had het gedicht al eens eerder gelezen en het blijft mooi!
@Dia
Eindelijk krijg je waar je recht op hebt!
Ook mooi meegenomen met het oog op je extra reisje Turkije
.
@Bloem
Lekker toch dat je niet zo hard hoeft te werken. Des te meer tijd is er over om te genieten.
@Von; schijnt daar gezellig te zijn. Hij gaat gelukkig niet savonds werken als ik er ben. Maar als ik wil mag ik wel komen helpen als ik dat leuk zou vinden. Als ik het niet leuk vind wil hij gerust wat anders doen. Word dus het tweede, ga niet op vakantie om wéér te werken, wil gewoon voor de volle 100% van mn vriendje genieten ! Heb hem net gebeld, hij was alleen in het cafe, geen klanten en zijn msn was zooooo traag dat zijn tekst niet toe kwam. Ik werd er gek van ! Dan maar gebeld en hij klonk zooooo lief ! :love:
@diamond: mooi dat je waarschijnlijk toch wat vergoed krijgt.
@marion: beterschap, hoop dat het snel weer wat beter gaat
@cyn: hoe gaat het met je dieet? Kun je het een beetje volhouden? Ik ben reeds 10 kg afgevallen, maar mijn einddoel is nog niet bereikt. Met nog 10 kg eraf zou ik heel erg blij zijn. Ben nu weer begonnen met afvallen. Had vandaag echt een enorme behoefte aan fruit. Hoeveel kg ben je nu afgevallen en hoveel kilo’s wil je nog kwijt?
@sev…die vraag klonk idd een beetje raar, maar als ie eeng oede rede heeft ![]()
@cyn…idd als je het prakt…en anders met appelmoes…offe magf je dat ook niet?
@dia…gelukkig dat je miss toch nog wat vergoed krijgt!! hoe is het inmiddels met je keel, de mijne gaat al een stukje beter.
@bloem…das snel:D klinkt leuk allemaa. en ja het lijkt me logies dat je cg vergelijkt met wat je kent>>turkije!!
hmzz…nog niet op iedereen gereageerd geloof ik. er wordt ook zo veel gekletst!!
ik ga zo al lekker naar bed, want ben ontzettend moe!!
tot morgen…liefs
filiz
Weltrusten allemaal. Tot morgen
Lieve allemaal, Weer heel even hier na een avondje werken op school. Hoop morgen weer even goed bij te lezen.
Vanmiddag het behandelplan van m’n schoonmoeder te horen gekregen.
Opereren gaat niet omdat de longen te slecht zijn, dus het zal een bestraling van de borst worden.
Ze kan voorlopig niet meer naar huis en zal naar een verpleeghuis moeten, omdat ze niet meer van de zuurstof af kan en geen kracht meer heeft om zelf ook maar iets te doen.
Wie weet kan het in een later stadium wel weer.
Goede nacht allemaal en slaap lekker.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@allemaal
Bedankt voor de beterschapswensen, jullie zijn allemaal schatten!!
@Fransijn
Wat erg voor je schoonmoeder dat ze niet naar huis kan. Is ze wel sterk genoeg om de bestralingen te doorstaan?
Ook nog een goede avond Fransijn.
Ojee, wat erg dan voor je schoonmoeder! Nu, ik wens haar en jou heel veel sterkte en beterschap en hoop voor haar, dat de behandeling zal aanslaan.
Met vriendelijk groeten Roanna en voor zo weltrusten.
@Fransijn wat een toestand!!! En je schoonmoeder zelf, hoe neemt ze het op?? Oh meis ik weet hoe moeilijk dit is, na mijn schoonmoeder toendertijd!!! Sterkte voor jou, je schoonmoeder en (ex)schoonfamilie!
Weer op het werk, ik heb geen zin, voel me na 10 uur slapen nog moe, en ben er weer niet dus!!! Ach nog 8 uur en dan zit ik op de helft(joeppie)
![]()
@Beppie
Slepen je met zijn allen de dag door meid!!
Heb je trouwens nog geen medicijnen gekregen voor de schildkier, of moet het hoe of wat nog allemaal uitgezocht worden? Een oud-collega van mij had ook een slechtwerkende schildklier, was ook altijd zo moe. Toen hij eenmaal medicijnen had ging het snel weer de goede kant op. Zal natuurlijk niet direct alles oplossen maar alle kleine beetjes helpen.
Mijn schoonzus had gisteren de uitslag. Weefsel wat weggenomen was met de operatie was onderzocht. Zit er aan de rand nog wat kwaadaardig weefsel…pffffffffffffffff…Kunnen nu niets doen omdat de wond nog moet genezen. Over 2 maanden moet ze weer een uitstrijkje. Gaan vanmiddag op bezoek want mijn neefje wordt 1 vandaag.
@Marion: Nee ik mag 7 juli naar die arts, en dan gaan ze verder. Ik weet natuurlijk dat ik een hoop heb gehad de laatste tijd, maar de helft van mijn klachten komen ook terug door de schildklier(vermoeidheid, depresiviteit, haaruitval, gewichtsschommeling…) Hoop dat ook de internist vind dat er iets aan gedaan moet worden(hormoonberekening zit aan het randje nl)
Das wel vervelend voor je schoonzus!! Hoop dat het meevalt over 2 maanden, ik vind dat nogal lang. Wond is na 6 weken genezen, en als er dan nog van die vervelende cellen zijn, gewoon opnieuw snijden tot het weg is!! Wat heb je eraan als het weer terugkomt, zeker met kleine kinderen! Feliciteer hen met de 1ste mijlpaal en jij een heeeeeel fijne middag(hoest trouwens met het knietje??)
![]()
Goeiemorgen !
Zeer slecht geslapen, tot niet, ik was gewoon klaarwakker ! Vriendlief belde me om 00.00 u op om op msn te komen, dan maar meteen gedaan, kon toch niet slapen ! Hebben dan gebabbeld tot 1.30 u :love:
@Fransijn: Sterkte voor jou en je familie en in het bijzondere je schoonmoeder die het wss nu wel héél hard nodig heeft ! En ik duim dat ze gauw naar huis mag komen !
@Beps: Kop op meid, wij zijn er om je bezig te houden, en vooral wakker te houden !
Nou, hopelijk vinden de dokters iets waar je mee geholpen word ! Zodat je snel weer de oude bent ! Sterkte !
@Mar: Wat een nieuws… Alsof die ene operatie al niet erg genoeg is, is alles dan nog niet weg ook pffff, ook voor jou sterkte meid !
Ik heb vast nog niet op iedereen gereageerd maar gisteren was ik ff alles kwijt om helemaal mee te zijn met het verhaal
Zal vanaf nu beter mn best weer proberen te doen !
![]()
Waar is iedereen??? Jullie helpen me er wel door, maar ondertussen is er al bijna 2 uur niemand!!! JOEHOE!!!(:laugh:)
![]()
Heyla beps, ik had mss gereageerd ?
Nou, maar niemand praat terug ! Ben nu ff op boodschappen en straks flensjes bakken om vanmiddag te eten !!!
Sev:Ja schat, jij wel, maar niemand is er gewoon, dus!!! Nee hoor, maak ook een grapje!! Viel me gewoon op dat er niemand wakker werd vandaag, zeg maar. Normaal komt iedereen ff goedemorgen zeggen maar vandaag…jij, Marion en ikke!!
Komt vast goed
![]()
Heeey allemaal!
Hoe isset hier in het kippehokje?
Ik ben net terug van school, ben definitief over. Zometeen ga ik lekker shoppen met mijn moeder, laatste dingetjes aanschaffen voor Roemenie. Daarna nog collecteren, spullen pakken, morgen werken en dan donderdag om half 6 's ochtends op school verzamelen…
Wat isser met je auto gebeurd Dia? Hebje een ongelukje gehad??
Mar: hoe staat het met je knie/voet?? Isset al wat beter? Mijn kleine teennagel is kapot dus ik kan nu amper lopen, nog nooit zo’n pijn gedaan!!
Cyn: wat eetje vanavond? Houd je het nog een beetje vol al die gezonde dingen?
Fijne middag nog iedereen
@Beppie
Ben benieuwd wat de internist 7 juli gaat zeggen. Moet toch iets gebeuren! Hoop maar dat hij iets gaat geven, niet dat het weer gaat zoals met dat ‘afvalhulpje’, net op het randje dus dan niets.
Dacht ook hetzelfde wat betreft mijn schoonzus. Alles moet er gewoon uit!
Knietje gaat redelijk hoor, volgende week ren ik weer vrolijk rond!
@Sev
Vandaag ben je dus weer helemaal in de wolken na je nachtelijk gesprek!