hoi sev, een vraagje wat voor huidskleur heeft je vriend?
@Marion: Gelukkig dat het een beetje meevalt, is het een beetje in te passen bij jullie, rustig aan doen??
@Sev: gelukkig dat alles nu meevalt en over is dan!
@Kris: Ja deze week nog, tot en met donderdag en dan ga ik mezelf weer ff vinden. Wel moeilijk om nu gewoon door te gaan, ben nl al helemaal kapot gegaan, en nu moet ik nog ff!!
@Mustafa: Sev’s vriend is paars met een goud randje!!! Waar slaat dat op, die vriend is een mens, met een velletje en oren aan zn hoofd!!!
Sorry, kon ff niet anders, kan ik zoooo boos over worden, huidskleur!! Nog 4 uur en de 1ste dag is voorbij!! Nog 3 tegaan. Moet ineens aan dat stukje van Bloem denken, van Acda en de Munnik: Naar huis!!! Hoe zou het haar vergaan zijn daar in dat vreemde GC(hihi)
![]()
@Beppie
Eigenlijk is het niet in te passen, nog steeds lammertijd, maar wat moet dat moet. Doe wel de lammetjes die nu geboren worden biest (1e melk van de moeder) geven en hopelijk komen er de eerste dagen niet veel. Voor het melken moet de bedrijfshulp maar komen als mijn man het niet gaat redden. Is even niet anders.
@Marion: Ben wel een ‘stadse’ maar weet zowaar wat biest is(bij bijna alle zoogdieren gelijk dus!) Ja dat dacht ik dus al, dat het nog een beetje topdrukte bij jullie is, vandaar ook mijn vraag. Sterkte daar, ff doorbijten maar het lukt je vast. Dikke dikke knuf
![]()
@ Beppie: hoe komt het eigenlijk dat je opeens helemaal ingestort bent? Want het is voor mijn gevoel heel plotseling gegaan… Op een dag las ik dat je vrij zou zijn van werk enzo… Heb je laatste tijd heel veel meegemaakt?
Of is het die tiener die heel veel energie heeft gevroten? Het is nu ook wel een verandering dat hij er niet is natuurlijk, scheelt waarschijnlijk een hoop energie ![]()
@Mustafa: Geen andere huidskleur dan jij en ik. In de winter wat minder bruin dan in de zomer, net als ik trouwens !Mijn vriend is mens en komt van deze wereld net als iedereen hier ! Waarom wil je dat weten dan ?
@Marion: Hey meid, doe maar ff rustig aan ! Lukt het nog wel om te typen ? ![]()
@Beps: gaat het nu wel al een beetje met jou ?
@Kris: Het is van alles bij elkaar, maar vooral mn lijf en de energie die ik de laatste tijd verkeerd besteed heb. Ja die puber vrat energie, maar bijtanken kon niet, want de problemen zaten thuis. Vervolgens kwamen we er achter dat mn schildklier niet optimaal werkt en ik ben giga veel aangekomen! Mn werk gaat ook niet helemaal toppie, nou volgens mij ga je het nu wel begrijpen dus!!!
En nu nog 3 dagen en 3 uur dus!!!
![]()
@Sev: Gelukkig maar dat je gezond bent!!! En heeft jou vriend daar ook last van? Dat hij in de zomer bruiner is… Heel vreemd maar mijn vriend heeft daar dus ook last van ![]()
Balen he van Nederland gister… maar wat een *****scheids hadden we weer!!!
Zit weer op mijn werk en ben morgen lekker vrij!!! Ben 2.3 kilo afgevallen, en dat geeft een enorme kick om door te gaan!!! Ik zal morgen ook wel vaak langs komen, want ik zit helemaal alleen thuis! Zielig he ![]()
x
@Cyn: Doe zo voort meid !!! Zie je wel dat je het kan !
En ja, die vriend van me bruin in 5 minuten terwijl ik er 2 weken over doe ! hihihihi nou ja, maar in de winter moet ik zeker niet onderdoen bij hem, is hij nl bijna even wit als ik , wel ja als ik enkele keren onder de zonnebank ben gaan liggen ![]()
@ Beppie: de hele samenloop van omstandigheden dus. Ik hoop voor je dat je snel weer een beetje opknapt. Jezelf lekker laten verwennen, dat heb je nu wel verdiend!
@ Cyn: Je dieet gaat goed :D, ga zo door! Zal niet zo’n groot probleem zijn, als je ziet dat je ook echt afvalt werk het waarschijnlijk erg stimulerend =D.
@ Sev: jaloers op het mooie bruine kleurtje van je vriendje??![]()
Ja meiden, sorry maar ik zie dat ook jullie er wat lacherig over reageren!! Hoe haalt die genenhet in zn hoofd: welke huidskleur!!! Ik heb ergens een gaaf gedicht gezien, ging daarover ik zal eens zoeken
![]()
Gevonden:
[FONT=Tahoma, sans-serif]Als ik in de zon lig, ben ik [COLOR=#330033]zwart!
Als ik kwaad ben, ben ik zwart!
Als ik ziek ben, ben ik zwart!
Als ik het koud heb, ben ik zwart!
Als ik het warm heb, ben ik zwart!
Als ik dood ben, ben ik zwart…[/FONT][/COLOR]
…::…
Als jij in de zon ligt, ben je bruin!
Als jij kwaad bent, ben je paars!
Als jij ziek bent, ben je geel!
Als jij het koud hebt, ben je blauw!
Als jij het warm hebt, ben je[COLOR=#ffffff] rood![/COLOR]
Als jij dood bent, ben je wit!
En dan noem je mij een kleurling?
Heel mooi dat gedicht beps!! Ik vind ook zulke vragen/opmerkingen nergens op slaan!!! Iedereen is toch gelijk! Of diegene nou wit, geel, bruin of zwart is… Wat maakt kleur nou uit! Het gaat om het innerlijk van iemand… Dik of dun ook die mensen zijn gelijk!!
x
Ik ben het helemaal met jullie eens! Maar ik denk eigenlijk dat Mustafa het helemaal niet beledigend bedoelde… Misschien was hij gewoon nieuwsgierig ofzo. Ik vraag me wel af waarom ie het wou weten, maar ik vind ook wel dat we hem met zijn allen erg aanvallen zo opeens.
Had een PM naar Mustafa gestuurd waarom hij dat vroeg. Hij is nog altijd me aan het helpen zoeken naar dat cadeau die mn vriend voor me heeft. Daarom die vraag. Ok, mss had hij die vraag iets anders kunnen formuleren maar het is hem vergeven
hehe, ah ja, volgens mij is Mustafa nieuwsgieriger naar het cadeau dan ik ![]()
**@Marion: gelukkig valt het allemaal nog mee, maar lastig is het wel. **
@Cyn: hé dat gaat goed. Natuurlijk de beste motivatie om nu door te zetten. Hou je het nog een beetje vol en mag je vanavond nog iets lekkers voor jezelf maken?
**@Beps: mooi gedicht! En idd precies zoals het is. **
**@Sev: haha je hebt iedereen wel nieuwsgierig gemaakt hoor met dat kado! **
Vandaag is er een schade expert bij m’n auto wezen kijken. Krijg waarschijnlijk toch nog wel iets vergoed. Maar omdat het om een oude auto gaat niet veel. Maar wat ik nog steeds raar vind, als ik fout was waarom zou ik dan iets vergoed krijgen. Misschien is nu toch duidelijk dat het niet mijn schuld was. En dat was wat ik ermee wilde bereiken.
@Dia: toch nog gerechtigheid!!! Is zooooo belangrijk!!!
Bijna de 1ste werkdag om, ben het nu al zat dus!!
![]()
@Dia: Ik krijg vanavond Andijvie met aardappels en een vleesvervanger… Maar als ik ergens een hekel aan heb dan is het die andijvie wel!! Dat vind ik echt smerig joh!! Maar goed ik prak het hele zooitje door elkaar (ja soms ben ik een echt hollander) en smijt er een schep oplos jus door, en dan maar kauwen en slikken!!!
x
@Beps: idd en om die gerechtigheid ging het me dus ook. Schade wordt wel weer gerepareerd. Zometeen lekker naar huis meis!
@Cyn: haha ik ben ook zo’n prakker hoor. Nou sterkte met de andijvie, dat eten wij morgen (vind ik trouwens wel lekker :D)
hi allemaal
bedankt voor de lieve wensen, maar al jullie geklets kan ik nu al niet meer bijhouden.
hier bewolkt maar wel warm en dus veeeeeeeelll aangenamer dan NL. aankomst en ontvangst was goed en leuk, nu al meer stapplannen dan werkplannen, voel me wel een beetje als een vis op het droge, kan nog niet echt alle verhoudingen goed inschatten enzo…ben toch teveel aan turkije gewend denk ik. erg vreemd allemaal, ik weet eht, ik moet het van me af zetten, maar ja, tis toch logisch dat je vergelijkt met wat je kent??
veel Nl hier, zelfs een heel NL winkelcentrum, daar was het gisteren natuurlijk knal oranje, maar na niet tof natuurlijk, al het ornaje is nu weg, erg slecht voor de middenstand hier (en in NL en vast ook bij onze vrienden in turkije)
ook een beetje vergane glorie hier, oude grauwe grote hotels en tot nu toe veel snelweg en achterwijken gezien, misschien als de zon gaat schijnen het allemaal een stukkie mooier wordt.
gisteren uit eten geweest en voetbal gekeken, vanaaf uit eten en stappen, morgen strand, vrijdag en zaterdag misschien al vrij…mmmm…laag salaris, maar dus ook niet echt super hard werken. collega neemt ook overal alle verantwoordelijkheid voor en doet alle administratie…dusse…afkloppen…maar klinkt allemaal rustig he?ç
anyway, lees de log, ben weer weg, korte siesta vandaag
xxxx
enne beppie, was erg gezellig vond ik!!
oh ja, nog geen bericht uit turkije…zucht…misschien durft ie niet?? kreeg wel een sms van een vreemd turks nummer, halve hardverzakking, maar tis was een vriend die iemand anders zn phoon gebruikte…pfff…
@Bloemmie: super dat je ff wat laat horen vanuit GC! Hoop dat je het daar ontzettend naar je zin gaat hebben, maar het klinkt in ieder geval aardig positief! Hopenlijk ook snel bericht uit Turkije!!