Turkish Tea Time deel 2

@Dia: Haha ja, ik zag daar een man lopen in een knaloranje (!) broek !!! Hahahahahaha, nou, DAT vind ik zo leuk aan jullie landje ! Jullie kunnen het met kleine dingen erg gezellig maken ! Iedereen komt buiten. Hier doen we dat niet zo vlug, wat ik wel jammer vind !

@Filiz: Nx hoor meid ! Ik gun het je van harte ! Enneuh, in oktober is het ook normaal gezien voorzien om samen een reisje te doen om samen te relaxen want nu in augustus moet hij ook wat werken en zo… En in oktober zijn we zeker een week alleen samen ! Nu alleen deze vakantie hard doorwerken om wat centjes bij te verdienen !

Morgen naar de dokter ! bah, haat het ! ah ja, zal wel nog meevallen, maar ben toch wel best nerveus !

@llemaal…zo ik zit er helemaal klaar voor.heb mezelf in oranje broek gehezen en ga voor de 1-0 overwinning. Daarmee win ik in elk geval de voetbalpot(je) haha.

@filiz. dank je wel. vind het leuk dat ik wat fans heb :cool: Ach, ik schrijf vanuit m’n hart op papier . En als ik eenmaal begin moet ik mezelf vaak dwingen om te stoppen haha.

@Sev, dat wordt aanpoten voor je mannetje…!!! Jammer dat jullie elkaarnu minder zullen zien op msn maar meis het is voor een goed doel. Gaat straks helemaal goedkomen !!
Volgende keer bezoekje aan Alkmaar als je naar NL komt …:stuck_out_tongue:
Succes bij de dokter!

**ZO HET IS ZOVEER…DAAR GAAN WE HUP HOLLAND HUP !!! **

Jeetje wat een wedstrijd zeg!

ja idd…!! wat een potje…leuk om naar te kijken…jmmr dat we verloren hebben…

Helaas het is over!

:sad: :sad: :sad: VERLOREN :sad: :sad: :sad:

**Helaas!!! Kan wel janken :sad: :sad: :sad: **

**Kunnen we morgen op de eerste werkdag na mijn vakantie, eerst beginnen met het afbreken van al het ORANJE. Jammer, maar helaas. **

Maargoed, er zijn ergere dingen zullen we maar zeggen!

Weltrusten… :wave: ( Wat was het rustig hier vanavond he? )

Groetjes Roanna

Ja idd was het hier rustig, we zaten allemaal vol spanning te kijken hopen op een goede afloop. Jammer, maar helaas

Jeetje zeg, vandaag is de eerste dag dat jullie niet vijf paginas erbij hebben gekletst ofzo!

Ik moest werken maar mijn manager had een teevee meegenomen :D. Om 9 uur was het restaurant leeg en gingen we allemaal in de keuken hangen en ondertussen schoonmaken en wedstrijd kijken. Na de eerste helft waren we klaar in het restaurant maar gingen we met zijn vieren nog even de wedstrijd afkijken. Was heel gezellig, idd jammer dat we verloren hebben. Die Portugezen waren wel vals hoor =(.

In ieder geval,

Filiz, goed nieuws =D. Een extra keertje naar Turkije op vakantie is nooit weg!

Sev: even doorbijten, over een tijdje kun je weer van je vriendje genieten.

Ik vind het eigenlijk best wel sterk van jullie dat jullie het allemaal zo volhouden. Als ik iedereen zo hoor die een vriendje in Turkije heeft dan is het echt heel erg moeilijk… die tijd dat je hem moet missen =(.

Von: ik heb je verhaal ook gelezen. Ben nu geloof ik ook verslaafd. Kijk al uit naar je volgende =D.

Goeiemorgeuuuhhh !

Juist naar de dokter gebeld en ik ben helemaal gezond verklaard hihihihi :smiley:

Meiden, gisterenavond gelezen op de krant dat er een explosie was bij de watervallen van Manavgat ! Hadden nu juist dit weer nodig ! Hebben nu al geen volk, en na dit nieuws zullen de boekingen mss wéér gan minderen … :s

@Sev
Gelukkig waren de bloeduitslagen goed, dat is toch weer een zorg minder!!!
Een explosie?? Nee toch!! Helemaal niets van gehoord, waren er gewonden?

Zit me niet echt mee de laatste dagen. Kan straks de dokter weer gaan vereren met een bezoekje. Ben gisteravond tijdens het melken in de melkput gevallen. Haastige spoed he…wilde op tijd klaar zijn voor de voetbalwedstrijd. Had gelukkig nog iets vast zodat ik met 1 been nog op de rand bleef hangen. Vermoed dat ik in dat been mijn kniebanden verrekt heb. Maar even laten kijken voor de zekerheid.

Sev: Toppie van die uitslag!!! Maar waardoor ging je eigenlijk?? En waar hoorde/las je dat van Manavgat eigenlijk?? Wat een toestand weer!!! Ja als het terrorisme is dan zullen de boekingen meteen weer terug lopen denk ik!!!

Ik ga er weer met frisse moed tegen aan, en houd het deze week wel vol, hoop ik!! En daarna is het tijd voor mij!!! EINDELIJK!!!
:wave:

@beppie1:succes de komende dagen

@marion…is zelfde goed ja!! wat erg, hoop dat het mee valt, en je snel geen last meer hebt van je knie!!

@sev…gelukkig dat je helemaal gezond bent…!! wat erg van de watervallen, ben ik intussen al zo vaak geweest!! pff…het is ook altijd wel wat he…:frowning:

oja…goede morgen allemaal…lekker geslapen?
ik heb alleen maar aan izmir gedacht…niet bevorderend voor de nachtrust. en hoe ik mijn vriend ga vertellen dat ik op bezoek kom…
heb gister sneaky (toen we belde) gevraagd hoe het gaat als bijvoorbeeld zijn ouders hem willen bezoeken. als zijn ouders hem willen bezoeken mag hij 1 nacht buite de basis slapen, komen vrienden hem bezoeken, dan mag hij hewoon 1 dag weg en 's avonds weer terug…

en nu verder>>hoe zoude jullie het doen? meteen donderdag als ik geboekt heb…ik kom eraan!!! of op het laatste moment…?? weet niet wat leuker is…

groetjes

filiz

@Filiz
:banana: Super dat je een weekje extra kan gaan!!!
Verrassing is natuurlijk altijd leuker maar omdat alles in het leger al zo moeilijk gaat zou ik het zo snel mogelijk vertellen zodat hij vrij kan regelen.
Zou natuurlijk zonde zijn als jullie elkaar niet zouden kunnen zien.

@Sev: goed nieuws dat er uiteindelijk toch niks aan de hand was!

**@Marion: ben je al bij de dokter geweest? He wat een pechvogel ben je weer :sad: **

@Roanna: kon ook wel janken gisteravond. Wat een teleurstelling zeg! En wat een ontzettend gemene Portugezen, bah!

@Beps: succes deze week!

Kus, Dia

Mar: je hebt ook wel een beetje pech de laatste tijd. Eerst die rupsen en nu die melkput… Success ermee!

Filiz, kun je geen verassing regelen? Zoiets van: hij denkt dat zijn ouders komen (omdat die hem hebben gebeld?? Of heb je geen contact met die ouders?) en dan sta jij daar opeens =D.

Beppie: deze week moetje toch nog werken? Veel success ermee, daarna lekker relaxen he? Even rustig bijkomen. Sterkte met alles.

Ik ben ook weer wakker. Kon deze keer niet slapen door iemand die ongeveer 10 minuten achter elkaar bleef bellen. Ik te lui om naar beneden te gaan… Uiteindelijk toch opgestaan, hieldie op met bellen! =S.

@Beps: Ben gegaan omdat ik pijn had in mn voet en zo… Bleek een ontsteking in mn grote teen te zijn door hele dagen te staan in het kapsalon en moet er zo weinig mogelijk op lopen. Maar toen ik begon dat mn schouder ook al een hele week pijn doet als ik wakker kom, besloot hij om bloed te nemen en te testen op reuma en zo omdat ik vorig jaar al een jaar fysiotherapie heb moeten volgen voor mn spieren…

Dat van die explosie heb ik gelezen in onze krant. Zal eventjes het artikel online opzoeken en een topic beginnen erover, kan iedereen het lezen en terug vinden !

Ben net terug van de dokter. Kniebanden en spieren in de lies verrekt. Blijkbaar ook ergens met mijn wijsvinger tegenaan gekomen. Bovenste kootje is helemaal dik geworden. Vandaag nog blijven koelen en een paar dagen rustig aan doen . Valt allemaal gelukkig weer mee dus.