Het is ondertussen half drie. Ik heb net met een jongen gesproken die ook meedeed aan het Roemenie project. Hij kan helaas niet mee omdat er een tumor gevonden is in zijn lichaam. Gelukkig is het vrijwel zeker een ‘goedaardige’ tumor en wordt hij 24 augustus geopereerd. Hij kan hierdoor jammergenoeg niet mee =(.
Vind het echt heel zielig voor hem, hij is echt een schatje… Maarja, gelukkig komt alles voor hem nog goed.
Ik ga maar eens slapen. Morgenavond weer werken en daarna eindelijk naar mijn vriendje!!
Goede morgen allemaal, Bloem zit in het vliegtuig op weg naar Gran Canaria!
Viel me trouwens een paar dagen geleden op dat Rieneke (Kelebek) al een poosje niet meer is geweest. Toen niet meer aan gedacht omdat het ff druk was met het vertrek van Bloem. Schoot me nu plotseling weer te binnen. Iemand iets van Rieneke gehoord? Zou ze misschien met haar vriendin naar de caribean zijn? Maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze gaat zonder ons dat ff te vertellen.
@Kris: Volgens mij hebben jongeren van onze kerk daar een paar jaar geleden een kindertehuis neergezet!?! Weet het ff niet meer zeker, maar voor 90% wel! Dit jaar gaan er 2 projecten(of beter jongeren met 2 projecten mee) Kenia(jongeren van onze kerk mee met een project van Dorcas) en India waar ook echt binnen de kerk voor word ingezet het bedrag te halen!! Hoor dat heeel veeeel hun geld al klaar hebben!!
Nou Bloem ging ervoor zei ze gister. Wel met een hart dat de andere kant op vliegt, maar ze ging er wat van maken dus!!!
Ik heb het vandaag wat zwaarder, weet niet waarom, ben nu 2 uur wakker jank al 2 uur!! Het gaat heus goed komen, ik weet alleen niet wanneer, en das voor mij een btje irri, want ik heb alles altijd in mijn hand zeg maar!!
RIEN WAAR BEN JE???
![]()
Hééé meiden, ik kom ff gedag zeggen !
Straks ga ik jullie kant op !!!
![]()
Shit ik ben te laat maar Bloem als je dit nog leest: ik wens je alle geluk van de wereld toe! Heel veel plezier in GC!! Hopenlijk horen we je hier af en toe nog 's en ook ik hou je weblog in de gaten!! Doeg meis!!
**@Roanna: veel plezier vandaag in Apeldoorn! Hopenlijk blijft het weer een beetje goed. Hoor al allerlei verhalen over heftig onweer
**
@Filiz: ik heb ook de hele tijd al zo’n keelpijn, en 's nachts mega hoestpartijen :mad: Ook zin in sigaret maar wacht ook maar ff.
**@Kris: dat gaat goed met het collecteren zeg! Doen jullie goed! **
**@Beps: gaat het inmiddels weer iets beter? Bah vindt het zo naar dat je je zo rot voelt
**
@Sev: veel plezier in Nederland!!
**Ik had laatst nog een berichtje van Rien op Hyves, denk dat ze gewoon druk is. Ze gaat in ieder geval binnenkort weer mee stappen met ons tapijtje
**
Allemaal een fijne zondag!
Kus, Dia
veel plezier sev…in nl;)
ja dia…klopt s nacht is zooo erg!! drink 3 glaze water op 1 nacht…
**@Filiz: same here! M’n nachtkastje lijkt inmiddels meer op een bar
**
heb dan geen last van mijn keel, maar de flesjes water vliegen er bij mij op dit moment door
@Beppie
Komt vanzelf allemaal wel weer. Laat je lekker verwennen door Hubbie. Af en toe een keer flink janken is ook goed, lucht misschien wat op.
Hou je taai meissie…denk aan je!
@Filiz&Dia
Beterschap met jullie keel!
@Sev
Veel plezier in NL.
*
Kristina …29 juni … Roemenië ![]()
*
*Von…2 juli…Kreta
Jac…7 juli… Turgutreis
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Fransijn … 11 juli … Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Mustafa…20 juli… Alanya
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs
joehoe…!!! zeer goed nieuws voor mij!!
ik ga naar turkije en eerder dan oktober…ik ga de laaste week van augustus op bezoek bij een vriendin in izmir:D:D donderdag ga ik boeken, dus dan mag ik weer in het lijstje:D:D…
en tja…laat izmiw nu maar net 2 uurtjes bij mn vriend vandaan zijn…kunnen we hem ook nog opzoeken:D…mn dag kan niet meer stuk, uiteraard!!
wou t ff kwijt…liefs
@Filiz: hé wat leuk nieuws zo ineens! Scheelt weer een heleboel dagen aftellen! En helemaal super dat je je vriend dan zoveel eerder gaat zien. Ga je dan in oktober nog wel met je moeder?
Het is hier inmiddels echt benauwd, bah! De eerste regendruppels zijn al gevallen. En als ik dan dat mooie weer in Turkije zie…WIL IK OOK WEER DIE KANT OP!!!
ja dia…oktober gaat ook gewoon door:D
heb ook echt zin om die vriendin weer te zien…is alweer een jaar geleden…en we zoeken het hotel op waar we samen gewerkt hebben, vrienden van vorig jaar werken er nog, kunnen we die ook weer zien:D
moet gaan werken, deze keer met hele goede zin:D:D
@llemaal. pffffffffffffff, heb niet alles bijgelezen hoor stelletje theedrinkende kletskousen…
maar zie wel dat Filiz goed nieuws heeft!!! heerlijk hoor, zekers met dit weer hier. En je vriend weer zien, jou dag, week en jaar kan niet meer stuk haha ![]()
Heb vandaag geen bal gedaan. Eerst vanmorgen nog buiten kunnen zitten, nu verpest de regen het weer, bah.
Maar goed, wel weer even m’n strijkwerk doorgewerkt, da’s het voordeel van regenachtige zondagen ![]()
Verder kijk ook ik uit om naar Kreta te vertrekken, al is het dan maar voor een paar dagen en ookal is het voor m’n werk en moeten we veel hotels bezoeken…
![]()
Zo maar ff dvd’tje halen, is het ook echt weer voor.
Of gordijnen dicht, de cd speler met Turkse muziek op 20, fles Raki opentrekken en de turkse Pita in de oven. Hè, wat een rare zomer toch weer . En m’n vriendin zit lekker in Kemer. De sms’jes over boottochten , rafting, Turkse avonden, hamams en hamams vliegen me om de oren. Ahhhhhhhhhhh ik wil ooooooooooooooooooooook !!!
**@Filiz: werkze, je zult je dag wel fluitend doorkomen nu
**
**@Von: ja idd waardeloos de zomer van 2006! Denk dat ik maar jouw kant opkom, bootsen we gewoon Turkije na
**
Kus, Dia
@Dia, is goed hoor, m’n heerlijke turkse avondje is gekomen haha.
dvdtje uit de oude doos gehaald, echt geen weer om naar buiten te gaan.
Maar je bent welkom hoor, je weet het Turken zijn gastvrije mensen
![]()
pfffffffffff, heb net weer een stukje ‘Verhalen…’ bijgeschreven. Dus voor de liefhebbers…
Mis hem nu ineens wel heeeeeeeeeeeeeeel erg. Bah, en dan nu met dit rotweer…
Ach ja, maar doen alsof ik gek ben. Morgen weer beetje Turkije bij Corendon haha ![]()
@Filiz: Fantastisch meid !!! En nu ben ik pas echt jaloers want het is nl ook héél dicht bij MIJN vriendje !!!
@iedereen: weer veel gekletst vandaag terwijl ik in jullie oranjelandje zat, jaja oranje, het ging vol met oranje !!! hehe, ik zie er helemaal oranje van !
Mn vriendje heeft nu 2 jobs. Overdag in het hotel waar hij niets verkoopt bijna, en dan na zijn werk, vroege avond tot middernacht in een artgalery bij zijn broer, drank bestellen aan de mensen die er komen… pffff, betekend dus dat ik hem nog minder zie en minder lang. Gelukkig doet hij het niet als we samen gaan zijn, overdag wss wel maar savonds niet ! Anders maakte ik er direct een einde aan
Zal hem toch missen op msn dat hij er niet iedere avond meer op zal komen wss…
Maar ja, hij heeft geld nodig, en zal alleen gaan door een job erbij te nemen… Wil hij ook bij me zijn in oktober, want ik kan niet blijven voor ons beiden betalen. Verdien nu ook geen hopen met mn vakantiejob ![]()
@Von: gezellig! Maarre…wil ook nog wel ff voetbal zien hoor!!
**@Sev: heb je het leuk gehad in ons landje? Haha je zult idd wel oranje zien nu! Reed net richting stad en zag alleen nog maar oranje mensen. Nou ja, die tijd dat je vriendje niet op msn kan komen zullen wij je wel vermaken
**
Nou nog een dik uur en dan weer voor de tv! Ben benieuwd hoe ze het dit keer gaan doen!
@von…die turkse pita klinkt goed!! ga dadelijk je verhaal lezen…vind dat je heel leuk kan schrijven!!!
@dia…ja mn dag zeker fluitend doorgekomen…straks voetballen…haha hoop dat ik daarna ook nog kan fluiten;)
@sev…sorry meid, wou je niet jaloers maken:embarrese niet zo leuk dat je je vriend nu minder op msn kan spreken, miss kunnen jullie wel wat meer smse ofzo? en bovendien, van het geld wat hij nu meer verdient, kunnen jullie straks weer leuke dingen doen;)
ben al uitgewerkt…morgen weer:dead: …dinsdag nog stage…woensdag nog een slaapdienst en 's middags met de kinderen naar een grote speeltuin…daarna vakantie…de tijd gaat toch best wel snel;)
nog 50 min>>>land hup hup hol…!!!