Turkish Tea Time deel 2

@Cyn
GENIET ER MAAR LEKKER VAN :laugh: !!

Genoten Cyn?? Heeft hij dan pauze ofzo??

Nou morgen met een vriendin kijken naar een poesje! Ze heeft al gebeld, en we gaan er 's avonds heen. Ben benieuwd(nee niet voor ons maar voor haar hihi wij hebben er al 5!)
:wave:

http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=104379

Nou het was super hoor! Maar nu mis ik hem nooog meeeer!!! Echt irritant! Hij was zooo lief voor me! Wil nu naar hem toe, al moet ik op de fiets!

Mijn moeder heeft een digitale weegschaal gekocht, en daar ben ik meteen 2 kilo zwaarder op… Maar goed mijn moeder en vader gelukkig ook, dus dat valt weer mee!!

Iedereen fijne avond, en een fijne zondag, ik ga er weer vandoor!!

x Cyn

x

@diamond: het is nog 83 dagen

@Linda: haha rekenen is al nooit m’n sterkste kant geweest. Valt in ieder geval alweer mee!

**@Cyn: was zeker heel snel vijf uur vandaag :wink: **

@Beps: ow leuk! Hebben zij er al meer of wordt dit hun eerste huisdier?

@ MarMiere: Ja, maandag weer werken, dus de zwarte blouses en broeken kunnen weer uit de kast. Ook wel weer fijn hoor om te gaan werken. Ik hoop voor je, dat jij met de andere Mar mee kunt gaan naar Marmaris.
Mar en Mar naar Marmaris. Klinkt wel leuk. :laugh:

@ Kristina: da’s ook tovallig dat je vriend zijn famlie hier een cafetaria hebben. Laat eens weten waar, misschien ken ik ze wel.

Het is hier wel rustig zo te zien. Iedereen lekker buiten zitten zeker?

Nu, een fijne avond allemaal nog en jullie weten het, morgen groot streetbasketbal tournooi op het Marktplein alhier. Dus weest welkom! :banana:

Groetjes Roanna

Idd rustig hier

@Dia: nee ze heeft 2 teveurense herders en net zo’n kater! Die kater heeft een groot ongeluk gehad, en heeft nog maar 3 poten!! Maar een monsterlijk dier!! Zo is die snel en lenig!!! En daar dan nog een vrouwtje bij(nee hij kan het wel maar niet meer productief hihi)

Het is heeeel rustig nu, maar idd mooi weer, en een aantal zijn zich aan het voorbereiden he!
:wave:

@cyn,…ja die tijd dat ie online gaat altijd snel he!! was het maar net anders om, de tijs dat we ze moeten missen snel en de leuke dingen samen…heeeeel langzaam

@beppie…wat leuk van het katje…!!

@dia…rekenen is ook nooit mijn sterkste kant geweest, maar dit is natuurlijkn alleen maar een meevaller;) je gaat een hele dag eerder dan dat je had verw8!!

pff…ging het liefste naar bed, maar ik heb een vriendin belooft haar om 11 uur van het werk op te halen, nog ff w88 dus…
en heb zo een zin in een sigaret, maar ik heb keelpijn:(…en het maakt het alleen maar erger!!:confused:wat nu te doen…

idd rustig hier…how can???
zou iedereen siske de rat aan het kijken zijn? heb het begin gezien, maar vind hem toch niet meer zo geweldig…

liefs

Thee drinken met daarin een paar eetlepels honing helpt tegen de keelpijn
misschien kan het sigaretje later dan;)

zo, we zijn hier met zovelen, dat ik echt onmogelijk op iedereen persoonlijk kan reageren, maar ga toch globaal doen.

@ iedereen die binnen nu en 3 mnd naar turkije gaat (of 2x) of elders op vakantie gaat: heel veel plezier, geniet, relax, ontspan, laad de batterij weer op, geniet van de vriendjes, of maak nieuwe vriendjes en vriendinnetjes.

@ iedereen die moet werken, examen moet doen of iets dat er op lijkt: succes, toi, toi, toi en zet m op.

@ iedereen die ziek, zwak, misselijk of gewoon niet top is: beterschap, hopelijk komt alles goed, sterkte en al het goede.

@iedereen met turkse vriendjes die ze niet kunnen zien/ spreken of wat dan ook: ook succes en sterkte en er komt vast weer een tijd dat jullie samen kunnen zijn.

@ iedereen die voor het een of ander aftelt: succes, de dagen gaan vanzelf voorbij, geniet ervan, des te meer geniet je, van de tijd waarvoor je aan het aftellen was.

@ voor de rest: C u in 3 mnd, check mn web-log http://www.bloemdiscoverslife.web-log.nl en ik kom af en toe nog ff langs, maar zal niet bij kunnen lezen, dus doe het een beetje rustig aan, niet dat we over 3 mnd aan de thee zitten in deel 9 ofzo…

enne…21 sept, meeting?? utrecht?? turks restaurant??

**@ Bloem: Het ga jou ook heel, heel, heel… goed daar op Gran Canaria. **

Ook een goede reis en wie weet tot ooit ergens weer.
**Hele fije tijd gewenst. Ook GC kan super leuk zijn. Nogmaals, het ga je goed. :wave: **

Groetjes Roanna

bloem, ook namens mij>>het beste!!

@Bloem

*:RockOn: EEN HELE MOOIE TIJD OP GRAN CANARIA!!! *

Bloem, heel veel plezier op Gran Canaria. Geniet er van.

Weltrusten allemaal. Tot morgen.

@Bloem: GOEIE REIS !!! Nou ja, reis ? Ah ja, EEN HELE LEUKE TIJD GEWENST IN GC !!!

:smiley: oh, allemaal zo bedankt he!!
jullie zijn allemaal kanjers!!

Haaai daar

Cyn, fietsen naar Turkije… Zou wel goed in je dieet passen, denk dat je na de tocht niet veel meer weegt!

@ Roanna: hahah, ik had mijn post gelezen nadat ik hem had gepost en ik dacht al dat je ging denken dat de familie van mijn vriend een patatdinges had… Sorry, ik had het verkeerd geformuleerd. Eerst komt: Heel de familie van mijn vriend woont in Apeldoorn, en Apeldoorn heeft ook een hele lekkere patatzaak! (daar eten we namelijk altijd wat als we er komen)

@ Mar: hoe zit het met die rupsendingetjes? nog steeds erg veel last van?? Wat hebje, jeuk?? Brandt et?

Verder… Vandaag hebben we met 9 mensen in het winkelcentrum van Nieuwekerk gecollecteerd en we hebben echt heel veel geld opgehaald. Ons project had al in de krant gestaan, dus dat hielp wel. Mensen wisten er vanaf. In ieder geval, we gokken zo ongeveer op 800-1000 euro dat we vandaag hebben opgehaald. En we mogen morgen, maandag en dinsdag nog langs de deuren, dus dat eindbedrag gaat wel lukken. Is ook wel fijn, daar hebben we keihard aan gewerkt vanaf September al!
Afscheid van Bloem komt toch wel dichtbij =(. Heeeeeeeeel erg veel plezier.
We zullen je missen, maar we hopen dat je toch af en toe nog komt theeleuten ;).
Ook niet vergeten te vertellen als je nieuws hebt van dat hele lekkere ding uit Bodrum!!

Slaap lekker iedereen!

@Kris
Valt nu weer mee met de jeuk hoor. De laatste dagen meer last van allergische reacties zoals brandende ogen en benauwdheid. Maar heb tabletten nu en dat helpt wel, moet ik ook iedere dag innemen totdat het seizoen voorbij is.

Hebben jullie goed gewerkt vandaag zeg! Al zoveel geld bij elkaar voor Roemenië.