Nog maar 58 dagen… Ging vanmorgen weer op de weegschaal staan, en toen was die 2.5 kilo er gewoon weer bij! Mijn moeder gaat nu een digitale kopen… die is waarschijnlijk nauwkeriger!!! Dus mijn goeie humeur was al weer pleite!
De macaroni was niet eens zo heel vies! Vandaag weer werken! Tot 17.00 uur en dan weekend!! (nou ja meer zondag)
Ja is echt heerlijk Dia!!! Weet het van het weekje Gümbet dus!!!
En nu nog iets voor september. Er is al zoveel over nagedacht en steeds in een andere vorm! Nu maar eens lekker met zn 2-en kijken en overleggen.
Ja met zn 2-en, hij is weg!! Na alle ruzies en grote monden enzo is er rust. Nog niet in onze lijven maar wel in het huis! We komen er wel voor er weer 1 in huis komt(maar NU even niet, of ging dat over een andere vorm van vakantie??)
We zijn het allemaal weer van ons aan het maken, de logeerkamer weer een logeerkamer maken en langzaam ons patroon weer op te pakken dus.
En dan mag ik instorten, ik kan niet wachten;( :sad:
@Beppie
Zal ontzettend wennen zijn voor jullie die rust in huis. Gelukkig geen ruzies meer, die vreten energie, die je nu heel hard voor jezelf nodig hebt. Maar ook erg stil opeens denk ik als hubbie is werken. Lijkt me moeilijk voor een gezelligheidsdier als jij. Maar jullie hebben samen een hele moeilijke opdracht tot een goed eind gebracht. Puber is weer bij zijn ouders. Je wilt het niet horen maar toch van mij een heel groot compliment daarvoor!! Nu is het tijd Beppie dat je aan jezelf gaat denken. Heel goed dat je je zo voor anderen inzet maar de boog kan niet altijd gespannen zijn. Gelukkig staat de baas ook achter je en ga je bijna de tijd krijgen om lekker tot rust te komen. Gun jezelf die tijd ook .
@Bloem
De parkeergarage! Zou werkelijk niet meer weten hoeveel ik moest betalen. Was nog in mijn wilde-haren-jaren en maakte me toen over geld niet druk.
Succes met inpakken vandaag, zal niet meevallen om op 40 kilo te komen.
Ook succes natuurlijk met het wachten op het verlossende telefoontje van Toos of DE PRINS, hoop dat het niet al te lang gaat duren voor je.
@Fransijn
Gaat goed komen hoor met die rups! Is alleen ff lastig. Echt peanuts vergeleken met wat jullie nu moeten doormaken. Maandag krijgt mijn schoonzus trouwens ook de uitslag weer. Ze is 2 weken geleden geopereerd en het weefsel wordt ook nu weer onderzocht op kwaadaardige cellen. Altijd weer ff spannend en hopen maar dat het weer goed is.
Leuk dat je je vriendin gaat helpen met de balletuitvoering. Ook goed voor je, even wat anders aan je hoofd!!
@Sev
Is altijd spannend die uitslagen. Reuma is niet niks tenslotte. En zeker niet als je nog zo jong bent!
@Kris
PROFICIAT GESLAAGD!!!
Je verdient een dikke pluim dat je vrijwilligerswerk gaat doen in Roemenie.
@Cyn
Is echt S**T dat de kilo’s er weer bij waren. Effe doorbijten meid, dan komt het echt wel goed!!
@Marion: Ja idd, gisteren geen tijd gehad om te gaan naar de dokter, ik hoop echt echt echt dat ik niets heb als reuma of nog erger zelfs… Ben er gewoon nog niet klaar voor, wie wel trouwens, maar ben nog véél te jong om zoiets te hebben… Maar we zien wel… Alles op zijn tijd, eerst genieten van het weekend en dan maandag samen met mams naar de dokter voor het resultaat…
Nu eerst een dode duif half opengebeten door een kat uit de tuin gaan rapen vooraleer de hond ermee vandoor gaat, zou hij ook wel eens durven en BAH hoe viessss !!! Zal de langste schop moeten zoeken en zo de container in jakkie jakkie jakkie walg ik haat het om een dood beest op te moeten ruimen ! Een vogeltje gaat nog juist, maar een duif ?? Het is net zo een dikke die bijna even groot is als mijn eigen kat ! Ieuuuwwww
ppfff. had nog in mn bedje willen liggen…
sliep pas om 05.00 en dan is het al licht en zijn alle vogeltjes wakker (behalve dan die duif)
was trouwens niet met DE prins, maar wel met een schatje die me de laatste 2 nachten in gumbet geholpen heeft, toen ik nergens heen kon en echt niet alleen wilde zijn…
@beppie, ga je zo ff een kado sturen en denk eraan, je mag altijd instorten, als het niet gaat, dan gaat het niet!! onthou dat voor de komende week. stuur je af en toe nog een mailtje hoe het met JOU (en hubbie) gaat, want jullie lezen wel op de weblog hoe het met mij gaat, maar andersom is hier niet bij te houden. heb je toegevoegd aan mijn echte msn-email.
anyway, nu strijken en pakken, vanaaf lekker verwend worden met een lekker maaltje (sorry cyn) van mams en paps en broertje komt geloof ik ook eten en dan denk ik dat iedereen gaat slapen en dan kan ik lekker weer gaan internetten tot het tijd is om te gaan, dus jullie zien me nog wel een keertje of wat voorbij fietsen…
ps vloog net omhoog toen de phoon ging, maar helaas…t was mn moeder…geen prins.
@Bloem: Geeft niet, ik krijg vanavond ook iets wat ik wel lekker vind!!! Jammer dat het de prins nog niet was voor je! Hoop dat je snel iets van hem of van toos hoort!!
Mocht ik je niet meer spreken, heel veel succes op gc… Kom daar helaas niet heen, dus kan geen lekkere dingen voor je meenemen!!! Maar anders had ik dat zeker weer gedaan!!! Nou meid, ik zal je web-log weer in de gaten houden, ben benieuwd, hoe het daar bevalt!!
Toch moet duif wel lekker zijn. Woont bij ons in het dorp een baron en zijn ‘butler-chauffeur’ komt zo nu en dan bij ons jagen op duiven. Nam ooit voor ons een ingevroren geslachte duif mee, konden we proberen hoe het smaakte. Uitgelegd hoe ik daar bouillon van moest maken. Duif dus de diepvries in. Iedere keer als ik hem zag liggen dacht ik ‘och ja, dat moet ik ook nog eens proberen’, maar het kwam er niet van. Kwamen we terug van vakantie…diepvries kapot…alles ontdooit…weet dus nog steeds niet hoe duif smaakt .
Je kan ook in de luxere restaurants duif bestellen toch… Maar net als eend, konijn of krokodil trekt me dat niet zo aan… Geef mij maar gewoon kip, koe of varken!!
@Cyn: wij hebben ook zo’n oude en een digitale, die is idd veel nauwkeuriger. Spinazie-omelet: lekker!!!
@Beps: ja lekker is dat he om er met z’n tweetjes uit te zijn. Zijn we ook echt ff aan toe (vooral m’n vriend is de laatste tijd zó druk met vanalles). Straks lekker nergens aan denken en alleen maar doen wat we allebei leuk vinden!
@Sev: fijn dat je moeder maandag met je meegaat naar de dokter, zit je daar tenminste niet alleen. Hopenlijk valt de uitslag mee en is het iets kleins.