ik ben helemaal klaar om te gaan!! zie ik je zo dan??
Kom er aan. Zwaai je even als je mij voorbij ziet komen?
ja hoor…ik zwaai;)
![]()
over muziek gesproken…
een van die “vrienden” uit gumbet blijft maar schunnige sms-jes sturen, ik lig elke keer helemaal in een deuk, en mn ouders snappen er maar niks van…
erg veel songteksten uit het ‘disco-leven’ van turkije:
baby if you give it to me, i give it to you, as long as you want…uhum…
touch me, tease me, kiss me, please me…i just give it to ya how you like it now…
iemand nog een leuke om terug te sturen of zitten jullie allemaal op je tapijtje??
It’s hard for me to control myself
and to hold myself back from jumpin’ on ya
like I wanna, like I wanna, wanna
When I come I be doin it and doin it well
Then I beat up the coochie and be makin it swell
Tryin to hide the smell of the sex, spraying on the Chanel
I’m a sexy mamma
Who knows just how to get what I want and
What I want to do is bring this on ya
Back up all of the things that I told ya
kom je zo ff vooruit…?
Heeey, ik ben ook weer thuis!
@ Roanna: Woon jij in Apeldoorn joh? De hele familie van mijn vriendje woont daar en ze hebben een hele lekkere snackbar =D
@ Sev: Pizza was altijd mijn lievelingseten, totdat mijn bijbaantje in de Pizzahut serveren werd. Toen ging ik zo’n 3 keer per week pizza eten en nu vind ik het niet meer zo lekker…
@ Bloem: Jij hebt ook al zo’n baan als Von… Allemaal vervelende extra dingen die je dan verplicht moet uitvoeren. Vreselijk ![]()
@ filiz: jeetje, wat ken jij veel sexueel getinte songteksten!
Het slaapfeestje werd voor mij geen slaapfeestje. Ik was helemaal vergeten dat ik moest collecteren morgen voor Roemenie (het is namelijk geen vakantie maar een vrijwilligersproject). We hebben een vergunning gekregen om dat te doen in Nieuwekerk, dus dat gaan we morgen met zijn allen doen. Daar kunnen we lekker veel geld mee ophalen en aangezien ons budget nog niet helemaal rond is…
IK HEB VAKAAAAAAAAAAAAAAAANTIEEEE!!!
IK BEN OVEEEEER!!!
Ik ben heel blij!!!
Nu nog paar daagjes werken (ik heb ontslag genomen) en dan lekker naar Roemenie!
@ filiz…mmm…beetje te progressief…en 't was maar een scharrel, beetje pesten mag, maar moet niet te intiem worden, drek krijgt ie nog allemaal ideeen…
@ kris, hee gefeliciteerd!! dat je dat nu al weet dat je over bent!! had je zo snel al je punten al terug dan?? en wiskunde??
veel succes met collecteren, altijd leuk en volgens mij blijft het droog morgen…toch?
ga denk ik maar eens afsluiten…gaap, morgen lekker lang uitslapen, strijken, koffer pakken en de tijd doden op internet en wachten tot ik weg mag…??
slaap lekker
tot morgen
xxx
@ Gefeliciteerd Kris! Hartstikke goed dat je over bent, je hebt er hard voor gewerkt! En werk ze in Roemenië.
*@ *
@ Roanna, fijne vakantie gehad? En nou weer werken maandag?
@ Bloemmie, heel veel succes op GC, en hou ons op de hoogte, vergeet niet te genieten van het leven!
@ Fransijn, sterkte met schoonmama
@ Beppie, geniet ff van je vrijheid, en kom ff tot rust, meissie!!
*En wie ik vergeten ben, prettig weekend!! *
En wie weggaat : Fijne vakantie (of gaat er nog niemand weg?)
Hoogstwaarschijnlijk ga ik in September mee met Marjan naar Marmaris:TURKEY:, maar eerst ff cker weten dat ik vrij ben! Maar ik ga wel!!!:devil: Nu wel!!!:mad:
Trouwens, “Mijn” Turk is van de week ook nog op visite geweest, woensdag, en mee naar de kroeg, met oranje t-shirt aan en oranje pet op z’n kop, haha. lachen, en naar de voetbal kijken. Iedereen kent hem daar, en ze vonden het heel sportief van hem.
**
Tot laterrrrrrrrrrrr XXXxxx Mar
mmm…tis nu 03.30, ga denk ik maar slapen.
![]()
heb heel de avond met die gast op msn gezeten,:bloos:
nu maar kappen, morgen ook geen slaap, want dan zit ik al op schiphol…
morgen wordt een spannende dag!! misschien heeft Toos al het een en ander voor mij kunnen bereiken en oh ja, ga ook morgen voor 3 mnd naar Gran Canaria…:dead:
maar dat wisten jullie natuurlijk al.
slaap lekker
Aaaah Bloem!! Je gaat bijna weg… Spannend =D.
Ik kon lekker niet uitslapen op mijn eerste vakantiedag… Achja, zometeen mag ik mensen gaan lastigvallen.
Roemenie is opgezet door de vijfde klassen van VWO drie jaar geleden. Toen hebben ze in een kinderdorp voor gehandicapte kinderen in samenwerking met een stichting alles opgeknapt en een speeltuin gebouwd. De motoriek van die kinderen is sindsdien echt heel erg verbeterd, doordat ze nu allerlei bewegingen oefenen enzo op die speeltuindingen.
Het jaar erna is er een tuinhuis en computerlokaal gekomen, is er vanalles opgeknapt (er was een overstroming geweest) en is er een barbeque hoek gekomen.
Dit jaar moeten wij het afmaken. Overstroming: we gaan een muurtje bouwen, soort van waterkering. We gaan fruitboomgaard aanleggen zodat ze een beetje eigen voedselvoorziening hebben, samen met een groentetuin. Ook een dierenhok ( niet voor opeten) met konijntjes kippetjes en geitjes. Verder gaan we vanalles opknappen en dan wordt dit het afsluitjaar van het project Roemenie. Volgend jaar is Kenia aan de beurt, zijn ze al hard mee bezig, de vierde klassers van nu.
Groetjes!
P.S. Bloem: als ik je niet meer spreek voordat je weggaat: heeeeeeeeeeeeeel veel plezier. Houd ons op de hoogte enneee… Is die jongen waarmee je MSNde die prins op het witte paard uit Bodrum??
Goeiemorgen,
*Kristina: Gefeliciteerd meid, lekker over, geen stress meer! Wat goed van je dat je dat vrijwilligerswerk doet, petje af hoor en veel succes ermee.
*Bloem: Nog 1 dagje hier en dan op naar GC! Gaat je vast lukken daar enne spaanse mannen zijn ook niet verkeerd hoor haha…In elk geval mooi oom naar te kijken, geniet maar flink!
*Beppie: neem de tijd voor jezelf, altijd maar voor anderen bezig zijn is fantastisch maar vergeet niet dat je er zelf ook nog bent! Hoop dat je snel weer lekker in je vel zit.
*Mar: Marion vind t heel gezellig hoor als je meegaat in september, eigenlijk staan we erop dat je meegaat haha! Dat wordt nog wat, 3x Mar in Marmaris…pffffff arme mensen daar!
Voor de rest wens ik iedereen een goed weekend. Wij hebben vanmorgen onze zoon en zijn vriend naar Schiphol gebracht, die vliegen om 11 uur naar Dalaman en dan lekker 2 weken in Marmaris in ons appartement. Ze hadden er zin in. Vanavond hebben we zelf een leuk feest. Een bourgondisch eetfeest en hopenlijk kunnen we buiten zitten.
Morgenavond natuurlijk weer voetbal, wordt vast heel spannend…we gaan ervoor!
doei, gr. Marjan
Goeiemorgen,
*Kristina: Gefeliciteerd meid, lekker over, geen stress meer! Wat goed van je dat je dat vrijwilligerswerk doet, petje af hoor en veel succes ermee.
*Bloem: Nog 1 dagje hier en dan op naar GC! Gaat je vast lukken daar enne spaanse mannen zijn ook niet verkeerd hoor haha…In elk geval mooi oom naar te kijken, geniet maar flink!
*Beppie: neem de tijd voor jezelf, altijd maar voor anderen bezig zijn is fantastisch maar vergeet niet dat je er zelf ook nog bent! Hoop dat je snel weer lekker in je vel zit.
*Mar: Marion vind t heel gezellig hoor als je meegaat in september, eigenlijk staan we erop dat je meegaat haha! Dat wordt nog wat, 3x Mar in Marmaris…pffffff arme mensen daar!
Voor de rest wens ik iedereen een goed weekend. Wij hebben vanmorgen onze zoon en zijn vriend naar Schiphol gebracht, die vliegen om 11 uur naar Dalaman en dan lekker 2 weken in Marmaris in ons appartement. Ze hadden er zin in. Vanavond hebben we zelf een leuk feest. Een bourgondisch eetfeest en hopenlijk kunnen we buiten zitten.
Morgenavond natuurlijk weer voetbal, wordt vast heel spannend…we gaan ervoor!
doei, gr. Marjan
Heb natuurlijk weer iets verkeerd gedaan en nu staat mijn verhaaltje er 2x op! Geen idee waarom
@marjan…dat buiten zitten moet wel lukken, veel plezier!!
@bloem…haha, tja had gister toch niet veel te doen dus d8. ik kijk ff op songteksten.nl. een hele goede reis, mocht ik je niet meer ‘spreken’. amusser je en houd ons op de hoogte he;)
@kristina…wat goed dat je over bent…gefeliciteerd!!
nou ik ga maar eens werken…xx
@Kris: gefeliciteerd! Goed gedaan hoor!
**@Filiz: haha dat eerste nummer van JLo schoot mij ook meteen te binnen
**
@Mar: super dat jullie in september waarschijnlijk lekker samen naar Marmaris gaan!
**@Marjan: veel plezier vanavond! **
Nog 84 dagen! En dan heerlijk een weekje met z’n tweetjes genieten! Heb er zoveel zin in om ff alleen maar tijd en aandacht voor elkaar te hebben!!