Turkish Tea Time deel 2

@bloem…drukke middag voor jou!! tja bij nieuwere aoto’s lukt het niet meer anders dan met ee sleutel de duur te sluiten…helaas was deze auto een stukje ouder.

@dia…haha wie weet komen we elkaar nog tegen;)…enne cyn naturlijk, die in je koffer zit!! en sev…jeetje, wordt nog een hele meeting!!

@sev…pizza vind ik ook wel lekker hoor…:wink:

@fransijn…klinkt idd druk, ik wens je wel veel plezier met de uitvoeringen, lijkt me leuk. en gefeliciteerd met je promovotie op het werk:D

@pebbie…succes met het voorbereiden van het afscheidsfeestje…!! ik vind het echt leuk dat jullie je voor die jongere inzetten, ik loop op het moment stage in een internaat voor jongere die niet meer thuis kunnen wonen, en het is altijd fijn te zien als iemand naar een pleeggezin of gewoon weer naar huis kan.

vandaag een lekker dagje in de stad gehad…dadelijk nog sporten met mn schoonzus…vind het eigelijk veelk te warm…maar ach ja!! morgen werken…en zondag komt mn vriend online…:Dna een maand weer eens…en tja…daarna ook weer werken, niet veel te weekenden voor mij.

wat zijn jullie plannen??

liefs

filiz

Nou, ook daar dan sterkte mee hoor Bep. Het zal toch wel weer even wennen zijn als die weg is. Maargoed, thats life!:slight_smile:

Groetjes Roanna

@Filiz: ok, jij mag ook mee !

HIERBIJ NODIG IK IEDEREEN UIT PIZZA TE GAAN ETEN VANAVOND !!!

@ cyn, durf niet te bellen hoor! ik wacht liever ff af, kan altijd nog bellen

@ bep, oh jeetje nog een hele week werken…Waarom dat dan?? heel veel sterkte ermee, zal errug zwaar worden denk ik. petje af trouwens dat je nog een half afscheidsfeestje voor de puber gaat geven en dan eindelijk rust in de tent!

@ sev…grrr…nu heb ik weer honger!!
@filiz, jij bent ook druk zeg
@ fransijn, aftellen!! wat heerlijk voor je, en een baan op school en nu unitleader op een call-center…heb jij wel vrije tijd?? veel succes en stertke
@ diamond, waar tel jij nu voor af?? hahahaha, eerst maar eens de 15e

15e sept. dus…duh!!

oh en met mij gaat het ook goed hoor!!hhahaaa, zit al met mn hoofd in de disco met de lekkere muziek…nog een nachtje slapen, want ik denk niet dat ik zaterdag nog naar bed ga (of wel?? ik kijk wel!)

@Bloemmie, nee hoor, is niet echt zwaar, kan ik rustig aan de rust in huis wennen(hihi Yeah sure!) nee zonder dollen, daarna kan ik alle tijd nemen die ik nodig heb. Werk alleen, dus je zit altijd met de vervanging vandaar.
En dat feestje, je kan het ook zien als een viering van het feit dat hihihi)

Nou de garoeten aan jullie voeten
:wave:

@Sev: ooooooooooooooh lekker Turkse pizza, nu ga ik zeker mee hoor!!!

@Filiz: wordt idd een hele meeting straks, gezellig!!! Mogen ze trouwens nou wel of geen mobiel hebben als ze in het leger zitten? Dacht 't niet toch?

**@Roanna: staat de wijn al koud? Een Efes biertje mag trouwens ook hoor :wink: **

@Bloem: eerst maar ff voor de 15e :smiley: Heb net al ff zitten tellen maar Alanya zit nog boven de 100 dagen…

**Zag net heel laag weer een vliegtuig overvliegen (opgestegen vanuit Enschede) die naar Bodrum ging. Heb nog heel hard geschreeuwd of we meemochten :o **

Beps: Sterkte vanavond!! en morgen!!

Bloem: Kijk maar wat je doet, je hebt nu in ieder geval zijn nummer!!

SEV: Je bent gemeen!! Ik mag geen pizza… Ik moet aan de macaroni met roerbakgroente gadver!!

x

@cynthia, je mag de 15e september anders ook wel me ein mijn koffer ik ga dan ook naar turgutreis

@Cyn: Ahhhh komaan, tegen een turkse pizza zeg je toch geen neen ?

Meiden, ik vertrek, ik zie jullie daar !

Linda: Heel graag zelfs!!

@Sev: Nee ook daar zeg ik nee tegen!!! Ik wil het gewoon vol gaan houden! En moet zeggen het wordt elke dag wel iets makkelijker hoor!!

x

Ik ging net serieus op de weegschaal staan voor de grap… En ik ben 2.5 kilo lichter!!! Of dat ding is gestoord of ik ben scheel!!!

x

**@Sev: heb inmiddels al gegeten maar de volgende keer ga ik mee hoor :laugh: **

@Cyn: goed gedaan meid! Heeft de macaroni je toch nog een beetje gesmaakt?

**Wanneer gaan we weer stappen??? Ben echt weer toe hoor aan een avondje uit! En weet inmiddels de adresjes voor gratis drinken dus kom maar op!! **

@diamond: vanavond na laatste aflevering GTST?

@diamond, hoe kon je zien dat ie naar bodrum ging??
@ cyn, misschien wat vocht verloren, hoe dan ook, 2,5 kilo, super toch, dan weet je een beetje waar je het voor doet, toch?
@filiz, mmmm, turkse pizza, mn ouders zijn dol op maaltijd-salade, eet dus al 3 weken, elke dag (ja, echt ELKE dag) sla, kk, tomaat, kip, en alles wat er nog meer in de koelkast zit. het vult behoorlijk, maar krijg al een staartje en lange oren…
@ linda, volgens mij zitten jullie de 15e allemaal in hetzelfde vliegtuig…is het goed als ikke wat later kom? moet nog tot de 20e werken op GC

toch nog ff gestreken…verveel me…zie mn party kleertjes hangen en heb ook wel zin in een feestje, cker als 50 cent weer langs komt, of beyonce met oh, boy, you looking like you like what you see…grijns…brings back all the memories…zal op GC ook wel af en toe een feestje worden, want de reisleidster moet verplicht mee met de kroegentocht…wat ERG nou toch

@bloem: we zitten idde de 15e in hetzelfde vliegtuig

**@Bloemmie: vanaf Enschede zijn er maar een paar bestemmingen die altijd op dezelfde tijd vertrekken. Dus vandaar dat ik wist dat dit een Bodrum vlucht was. Oh ja al die muziek…brings back all the memories. Ken het gevoel, krijg altijd helemaal de kriebels bij bepaalde liedjes. Wat vreselijk dat je mee moet met de kroegentocht :smiley: **

Gaan we vanavond nog weg op het tapijtje?

@dia…nee…een gsm in het leger mag n iet, maar iedereen heeft er stieken toch een…over het avondje stappen…zal ik een taxi bellen dan?

@cyn…ja gaat goed meid…tegen zo iets zou ik dus alweer geen nee kunnen zeggen!!

@bloem…hmmm maaltijdsalade lust ik ook wel hoor!! idd vervelend van die kroegen tochten…maar ja…wat moet, dat moet!!

@linda…ja het tapijtje is natuurlijk ook goed, ik met mn taxi :embarrese :bored:…hoelaat wordt ik opgehaald…??

moet wel nog douche hoor…heb net gesport…maar van de andere kant, als ik me niet douche hebben we veel ruimte in de bar:banana:

liefs

@filiz: volgens mij zijn we alleen op het tapijtje, zeg het maar als je klaar bent met douchen dan vertrekken we daarna