**@Besmile: is het al een beetje druk daar in France? **
**@Filiz: oh goed nieuws! Wanneer willen jullie precies gaan en waar naartoe? **
**@Bloem: echt fijn dat je weer een stuk vrolijker klinkt nu! Jaja idd een beetje gesmokkelt maar ik wist toch al zeker dat het door zou gaan ** Spannend wat er nu allemaal weer voor je te gebeuren staat, geniet maar lekker van dat blije gevoel.
Zo meiden, ben ik weer, en vanaf nu wel heeeel veeeel denk ik!!!
Vocht daar krijg ik pilletjes voor, mn peesvernauwing in mn hand moet ik voor naar de chirurg, en mn jankbuien(:sad: ) daar helpt alleen veel rust tegen!!!
Mn baas zegt dus: THUIS!!! (valt me alweer mee!). Maandag en dinsdag werk ik nog, en dan vanaf woensdag ben ik in principe ziek…als ik een dagje moet helpen doe ik dat wel!..dus hoop dat het dan langzamerhand rustiger in huis en hoofd word.
@Beps: jeetje zeg…Ik hoop dat het snel allemaal weer wat beter met je gaat. Gelukkig dat je baas ook de ernst ervan inziet. Sterkte en als het niet gaat (en anders ook) dan weet je ons wel te vinden he!
Ik werd vanochtend wakker, en ik dacht…JA!!! Toos gaat op vakantie!!! IIIIIIIIEEEEEEEEEEEEHHHHH, oh wat erg, hahahahahaa.
@marion, hoeveel moest je toen betalen bij de parkeergarage, vast heel erg veel, als ie er zo lang heeft gestaan. @filiz, en hoe hebben jullie de auto in eerste instantie dan op slot gezet?? @beppie, klinkt niet goed, maar toch wel…gelukkig erkend je doccie ook dat het niet goed gaat en daardat hij de rust voorschrijft, accepteert iedereen (jij en je baas) dat gelukkig. lekker ontspannen en rust…gelukkig maar dat nu je thuis moet zitten, je dat ook lekker alleen kunt doen.
prettig weekend en zet m op. @cynthia, klinkt heel erg goed, als het nog nodig is, dan GRAAG!! hoop het natuurlijk niet…ik ga nu zelfs met mn phoon in de hand slapen…(he shit, dan meot ie 4,5 uur uit in het vliegtuig…)
zo, rondje stad doen, broeken ophalen, strings kopen (kan nooit genoeg huidskleurige hebben als je verplicht witte broek aanmoet) deo en zonnebrand halen, ziekenhuis, bloed prikken, spuiten halen en apotheek en dan eens kritisch kijken hoe ik ipv 55 kilo bagage, 40 kilo mee ga nemen…mag nu nl 40 kilo mee en zou wel aso zijn om nu weer zo veel overbagage te hebben.
en daarbij moet ik het meerendeel werkkleding aan, dus zoveel schoenen en shirtjes en topjes hoef ik nu niet mee te nemen…
later meer!!
dikke kus voor iedereen!
@von, hoe bevielen je eerste werkdagen bij C.?? (en het heen en weer reizen…)
**Zo, dit wordt voorlopig mijn laatste berichtje om deze tijd, want volgende week op deze tijd, ben ik alweer druk aan het werk. Ook wel weer lekker! **
Bep, jou kwalen herken ik. Heb ze namelijk zelf ook gehad, behalve van die hand. Wat ook erg lastig kan zijn.
** Voor de vocht krijg ik ook nog steeds pilletjes en die huilbuien heb ik jaren geleden overwonnen, met toch ook wel tijdelijk een pilletje en… heel belangrijk, begrip van je familie en omgeving.**
Hou je haaks dus, kan weer helemaal goed komen. In ieder geval, beterschap Bep.
**Prettig weekend allen. Als jullie niks te doen hebben, komt zondag allen naar Apeldoorn. Er is een groots opgezet basketbaltoernooi op het marktplein met streetbasketbalspelers uit het hele land. Ook zijn er verschillende activiteiten omheen als, live band, breakdance, graffity spuiten enz. Het weer wordt ook mooi dus … **
Zo, heb ik mooi ff reclame gemaakt voor mijn stad, of is het nou een dorp?
Kon gisteren niet op internet meer komen, dus nu maar even.
Bijlezen is haast niet te doen.
Dus als ik niet op iedereen goed reageer, mijn excuses daarvoor. @Toos is inmiddels weg,maar ik hoop dat ze een gave vakantie zal krijgen. @Bloem het zal vast helemaal top worden op Gran Canaria. En wat een heerlijkheid al die kleding kopen. @Filiz, wat een grap van die autosleutels. Ik dacht dat dat tegenwoordig niet meer kon, je deur sluiten zonder je sleutels. @Marion ook zo’n gek voorval in de parkeergarage die dicht is gegaan. Wat een narigheid met die processierups. Ik hoop dat al die jeuk en narigheid snel zullen verdwijnen. @Bep ga maar lekker rustig aandoen. Rust maar goed uit en geniet maar van ieder zonnestraaltje. @Roanna, wat een gezelligheid daar in Apeldoorn.
Mijn weekendje gaat ook lekker druk worden.
Morgen ga ik helpen bij de balletuitvoering van de balletschool van m’n vriendin. Morgen 2 voorstellingen en zondag ook weer 2.
Zondagavond weer even naar m’n schoonmoeder. Maandag zullen we weten wat er gaat gebeuren, opereren of bestralen. Het advies van de longarts zal bepalend zijn.
Ondertussen zit ik met m’n hoofd al in Turkije bij Ercan.:love: :love:
Ook op school is het nu spitsuur.
Sinds 6 weken werk ik nu ook bij een callcenter en gisteravond ben ik unitleider geworden. Ik ga mensen dus coachen en helpen met instructie.
Allemaal een lekker weekend en groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@Fransijn: Wat een druk weekend zeg!!! Kan me ook goed voorstellen dat je met je hoofd bij Ercan bent!! Mijn hoofd is namelijk wel gewoon in Nederland alleen mijn gedachtes niet!!! Welke behandeling geeft je schoonmoeder zelf de voorkeur aan?
Heb lastige en lange dag achter de rug, het was megadruk op het werk! Heb daardoor niet achter mijn bloedonderzoekresultaat geweest, zal ik maandag moeten doen… En nu maar hopen dat het niet te erg is Zit er zo mee in…
Straks vlug boodschappen doen voor mn zus want die komt dit weekend niet thuis. Dan die boodschappen naar haar studentenkamer in de andere stad gaan brengen, en hopelijk gaat mn pa niet mee want dan gaan mn ma, mn zus en ik lekker PIZZA gaan eten !!! Duimen hoor meiden ! ;)
He meiden, ff een verandering/aanvulling op de eerdere berichten:
Ik werk deze week nog de hele week(4 dagen) en daarna ga ik de ziektewet in voor een maand of 2-3!! Ondertussen lekker op vakantie(errug he!)
12 juli moet ik naar de handchirurg, ik heb een vinger die regelmatig vast zit(trigger-vinger) en daar gaan ze me die ochtend aan helpen. Verdoving(plaatselijk) klein sneetje 1 hechting KLAAR!!!
Nou ik ga hier het afscheid voor bereiden voor de puber. Speciaal eten, en een filmpje en dan naar bed. Morgenochtend om 9 uur komt zn pa en dan inladen en wegwezen(jaja maar goed, hij gaat!)