Turkish Tea Time deel 2

@cyn…volhouden volhouden volhouden…sla, tomaat, bloemnkool…peren en andere gezonde dinge, kunnen ook heeeeeel lekker zijn!!

@dia…lekker dat het allemaal geregeld is al:D:D…mn moeder heeft vadag te hporen gekregen dat ze vrij heeft, dus wij kunnen ook gaan boeken…ole:D

hmzz…verder niet veel bijgelezen…net terug van t werk…en ga nu nog na de film:)

tot morgen …xx

filiz

@Kristina: Juist op seni gelezen : www.myspace.com :wink: hihihihihi

Vriendje juist online geweest !!! Heeft terug gsm, nieuwe ! wihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Jeeeej, kun je hem tenminste bereiken!!! :smiley:
Ik moet filosofie leren, maar heb er echt geen zin in =(. Ik kan mezelf er niet toe zetten. Ik sta wel een negen gemiddeld ervoor, dus t zou mooi zijn als ik dat zo kon houden…
Aaaaah, frustrerend!

Hey Besmile!!! Leuk dat je er ook weer even bent :yes:

zo, was een drukke dag en eigenlijk niks gedaan…uhm

mbt dieet: ik ben dus vorig jaar die 20 kilo kwijt geraakt en dan denk je, dat gaat niet verder, elke keer toch weer een barriere. die 20 K ging ook in etappe’s hoor (10 eraf, 2 erbij, weer 8 eraf, weer 3 erbij, weer 7 eraf, enz) ben nu in turkije in 2 mnd tijd weer 7 kilo afgevallen.
nu in 3 weken NL wel weer 2 erbij, maar goed.
gewoon zo hard werken, dat je geen tijd hebt om te snoepen of uitgebreid te eten…en idd, je maag wordt er erg klein van en door de warmte heb je geen zin of tijd voor snoep.

mbt dat gedoe van toos en mij: sorry beetje vaag is het wel. zij gaat dus naar bodrum en had haar gevraagd uit te kijken naar een kennis van mij, kwam ze ineens een dagje of wat terug ermee aan dat een kennis van haar hem kent, en ik dus nu echt hele grote kans heb, dat ik dus eindelijk wat van HEM hoor. en tja, wie is hij dan…?? mogelijk DE ware…de prins op het witte paard…
ja ik weet het, veels te snel, doe nu eens rustig aan, en dat was ook waarom ik niet meteen met hem uit wilde gaan en ook heb ik hem dit gezegd, toen hij mij vertelde dat ie mij heel erg leuk vond en mij wel zag als zijn vriendinnetje…
maar ja, ben wel met hem iets gaan drinken alleen toen brak dus de pleuris uit met dat ex-vriendje van mij. geen telefoonnummer, geen email, niks hebben we uitgewisseld…en nu probeer ik dus al 3 weken om in contact met hem te komen en waarschijnlijk gaat het Toos lukken, dus je snapt misschien waarom ik het zo spannend vind dat toos op vakantie gaat (nog meer dan mijn eigen GC gedoe)

*enne dromen we eventjes mee…een bloedmooie turkse jongen die nog langer is dan ik (en geloof me, die zijn er niet veel)

• in NL geboren, en eerste 12 jaar gewoond
  • spreekt dus gewoon vloeiend NL, want is gids voor een turkse maatschappij (von welbekend ;))
  • heeft net als ik klassieke culturen gestudeert
  • is helemaal weg van mij
    *erg oprecht (wilde me niet eens zoenen, nou ja!!!)
  • enne, had ik al verteld dat ie bloedmooi is??

nou ja goed, wil hem gewoon ff nog antwoord geven op zijn vraag en vragen of alles wel ok is, want dat weet ik dus niet.
dusse toos…zet m op.

@filiz, wanner kom je in de lijst dan? wanneer ga je boeken?
@diamond, je hebt dus gewoon gesmokkelt!! je mag eigenlijk nu pas in het lijstje, maar ja, je stond er toch al wel in, dus ja, maakt ook geen verschil meer…hoelang is die vakantie van sept nu?? een weekje of 2?
@ beppie, heel verstandig meid, alles heeft toch meer van jou gevraagd dan je in eerste instantie dacht, ff je rust pakken en hopelijk kom je er met je doccie gauw uit, zodat je weer op kunt knappen
@sev, veel plezier in NL
@mar, is nooit leuk op die leeftijd om je vriendjes achter te moeten laten, of in dit geval achtergelaten te worden. geef hem vanavond nog maar een extra knuffel
@ kris, wat een rotstreek zeg, ik werkte ook bij de bank en dan belde ook wel eens een verontrustte dochter op over wat moeders nu weer had gedaan, en blijkbaar lukt het die jongens dan toch wel vaak, stelletje schoften. iemand zijn zuurverdiende centjes afpakken.
@ fransijn, hoe is het nu?? al een behandelplan, of hoe gaat het er verder uitzien?
@ besmile, je hebt het wel naar je zin he, in France?? maar kijkt ook uit naar turkije, logisch, zou ik ook doen. (en doe ik ook stiekum!!hahah)
@cyn, zet m op met je dieet enne een erg leuke foto, zo te zien heb ik toch heel wat gemist…:wink:

ok, das al weer lang genoeg…pffff…hoeven jullie niet allemaal te lezen hoor, veels te verwarrend weer…
C u!!

ps, kreeg vandaag ongeveer 20 sms-jes uit turkije, dat ze zo blij waren dat ik weer weg kon en dat ze me misten en op me zouden wachten voor okt enz enz, errug leuk, stond ik daar in het pashokje met een big-smile hevig terug te sms-en…hihihi…

Bloempje! Wat leuk om te horen dat het allemaal wat beter gaat! Je klinkt erg positief (dat kan ook niet anders met zo’n vooruitzicht!!). Hoe was het shoppen? Erg veel geld uitgegeven? :wink:
Nu snap ik inderdaad wel dat het spannend is voor je!! Ik hoop maar dat je snel wat van hem hoort!
Ook al is alles niet gegaan zoals je gepland had, je moet eens terugkijken op wat er gebeurd is… Zo vertrok je ‘eigenlijk op de bonnefooi’ naar Turkije, heb je op verschillende plekken gezeten (heb je weblog gedeeltelijk gelezen =P) en boempats, wasje terug in Nederland. Nu, ongeveer 2 weken later, zitje bijna op Gran Canaria. Het klinkt allemaal zo onrealistisch, maar wel spannend en avonturier-achtig. Hier droom ik ongeveer elke avond van. Zo’n baan waarbij je opeens naar een heel lekker oord gestuurd kan worden. Spontaan leven. Er is dan wel een hoop narigheid gebeurd, maar je maakt ook dingen mee waar veel mensen alleen van kunnen dromen :wink:
Ik wens je echt heel veel geluk toe in Gran Canaria. Wel af en toe langskomen om ons op de hoogte te houden he!!

@fransijn: heel veel sterkte de komende tijd!

@Bloem: Spannnnnnnnennnnnd ! go for it girl !

@Kristina: succes !

Meiden, ik ben mn nest in, vriendlief heeft bezoek, is er ff op gekomen en was zo lief ! Mss komt hij later deze avond of vannacht ? nog terug maar ik ga alvast gaan slapen, morgen werken …

Groetjes :wave:

Ik ga ook slapie doen!
Morgen laatste repetitie, dan een herkansing van mijn examen literatuur en dan een feestje van twee vriendinnen! Het wordt echt een meisjes-logeer-feestje! Echt geweldig, heel erg veel zin in na die ene week van alleen maar non-stop leren! Zaterdag moet ik werken, zondag ga ik proberen vrij te krijgen en naar ParkPop te gaan en dan natuurlijk Nederland kijken =).
Toos, ik hoop datje ondanks de zenuwen nog n beetje kan slapen! Een hele geweldige vakantie he;)!
Beppie: rust lekker uit. Kijk een mooie film, lees een leuk boek, laat je masseren! Alles om te relaxen.
Sev: je hebt het maar getroffen met je vriendje, echt een lieverd is het.
Filiz: welke film heb je gezien? Wassie leuk?
Mar: ik hoop maar dat je zoontje snel opgevrolijkt wordt! Maar wat houdt dat in dan dat dat vriendje intern zit? (behalve dat hij na zoveel jaar weg moet). Hebben zijn ouders van zulk soort werk dat ze moeten verhuizen? Ik moest ook verhuizen vanuit Rusland toen ik 7 was… Allemaal nieuwe vrienden maken… Maar het is uiteindelijk wel gelukt. Tijd heelt de wonden. Binnen een tijdje zal hij vrolijk rondhuppelen met andere vriendjes. Tot dan zal het wel moeilijk zijn. Misschien is een weekje logeren een optie…?

Weltrusten iedereen!

zo…ga zo ook slapen…eindelijk voor het eerst sinds 2,5 val ik meteen in slaap, gelukkig niet meer uren liggen woelen, wat nu als, dan en zus en zo…resultaat is wel dat ik nu kei-moe ben, en net nu ik helemaal fit aan dit nieuwe avontuur zou moeten beginnen…

ik begrijp de reactie’s ook wel, ik reageer nl ook zo van: wow, als mensen zeggen dat ze in jemen hebben gewoond of reisleider in afrika zijn geweest, maar het rare is…zo voelt het helemaal niet voor mij.
ik besef wel heel erg goed dat ik echt NU de kans moet grijpen…

gescheiden, geen honden of kinderen om voor te zorgen, geen huis, geen bezittingen, onbetaald verlof op werk of nog jong genoeg om zo weer aan de slag te kunnen…
anders komt het er niet meer van en dat is ook waarom ik het nu allemaal doe, zonder geld of reserve, zonder plan of weloverwogen beslissingen voor de toekomst…

ben naar turkije gegaan en heb daar rondgedoold op zoek naar een thuis en bijpassend werk, idd gevonden en toch terug naar NL. 3 weken geleden zat ik er nog (en maakte ik het net uit met die psycho)
en nu weer naar GC…het overkomt me allemaal gewoon en het lijken niet eens echte keuzes te zijn…
wie zegt er nu nee tegen 3 mnd GC??

maar ook geen keuze is een keuze en dit is wel degelijk een overwogen keuze, maar zo voelt het allemaal niet, het voelt alsof ik dit gewoon MOET doen, alsof het niet anders kan…
is dat nu het master-plan van de lotstbestemming, of krijgt iedereen wat ie verdiend??
ik weet het niet, maar ik weet wel dat veel mensen bang zijn (ben ik ook!! ikke…reisleider??? ieks…ik zou niet met J… naar GC gaan hoor!! hahahaha)
en het allemaal heel avontuurlijk klinkt, maar…
en nu komt de conclusie…iedereen kan het doen, als je er dus maar open voor staat…

nou ja, goed, tis al laat en begin een beetje te filosofisch te worden en jullie worden vast helemaal moe van al mijn geblaat, maar moet het toch ff kwijt.
en daarbij hebben mn ouders een super-nieuwe computer met een mega scherm en een super geil toetsenbord, dus ik typ maar een end weg…heerlijk, maar dat hadden jullie al wel gemerkt.
slaap lekker
tot morgen

@ toos, kun je al slapen?? spannend!! HHHHHHHHHHEEEEEEEEELLLLLLL VEEEEEEEEELLLL PLEZIER EN IK WACHT IN SPANNING AF!!

oh en toos, mocht je M. dus zelf in levende lijve zien en er is toevallig een camera in de buurt, schroom dan niet om hem eventjes op de gevoelige plaat vast te leggen!!!
(deed ik nl wel en nu geen foto en spijt!! had nog speciaal mn camera meegenomen omdat een vriendin hem wel wou keuren, maar durfde geen foto te maken, omdat ik bang was dat ik te gretig over zou komen…STOM!! SUKKEL!! UILSKUIKEN!!)
anyway…hele fijne vakantie!!

Dank je voor je gift, Bloem. Ik hoop echt voor je dat het gaat lukken en dat hij je wil bellen of mailen, doe in ieder geval mn best. Misschien zie ik hem wel in levende lijve, wie weet. Kan ik meteen even keuren of tíe wel zo mooi is als je zegt. Ben blij dat je hier verteld hebt hoe het zit, was wel verwarrend voor de anderen waarom je het zo spannend vind dat ik richting Bodrum ga. Dus zo zit het dus in elkaar.
Ben vanavond om een uur of 10 naar bed gegaan maar dus voor geen meter geslapen. Heb er zo’n zin om te gaan (Jac en Diamond begrijpen het wel denk ik, die zijn ook in Aegean dream geweest). Gaan voor het eerst zonder de kinderen, zal wel even wennen zijn ook omdat ik volgende week jarig ben en ze er niet bij zijn. Er is me vanuit AD beloofd dat we een feestje gaan bouwen, lijkt me ook leuk, is weer wat anders. Volgende week komt mn broer met zn gezin ook naar Ad en vieren het dan uitgebreid. Heb het trouwens wel gevierd met mn eigen gezin + aanhang, zijn lekker wezen fonduen.
Over een uurtje vertrekken we richting Schiphol:banana: , HEERLIJK!!!
Bloem: Ik wens jou veel sterkte met wachten, goeie reis en heel veel succes in Gran Canaria. Ik heb je nr dus als ik wat weet sms ik je wel.

hilarisch…komen we uit de bios…mn vriendin staat haar sleutek te zoeken…wat denk je!! steekt ie nog in het contact van de auto…hmzz wat nu??

mijn moeder gebeld…dat die de reserve sleutel bij de pa van de vriendin ging halen en hem vervolgens zou brengen…ouders vonden het niet zo leuk, wij hebben ons dood gel88…en besloten dat we morgen maar gewoon met de bus naar de stad gaan:D:D

ga nu ook slapen…weltrusten allemaal

@Filiz: haha Ja dat hebben wij ooooit in een ver verleden ook eens gehad, sleutels weg!! En ja, ook na de bios, maar bij ons uit de zak gegleden(hoe dat kwam geeeeen ideee:whistle: ). Idd taxi naar huis, en de volgende dag met trein en bus de auto gehaald!!! Hihihi

Zo hee, moet ik toch ff bijna 10 pagina’s terug voor het lijstje maar daar komtie…

:SPAIN: Bloem…25 juni-20 sept…Gran Canaria!!!:SPAIN:

Kristina …29 juni … Roemenie
Von…2 juli…Kreta
Jac…7 juli… Turgutreis
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer

Fransijn … 11 juli … Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Mustafa…20 juli… Alanya
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

En dan te weten dat ik voor Linda1980 en Dia nog ertussen kom, maar nog niet precies weet wanneer!!! Ohwwwww

Nou Bloemmie Veel plezier, werk ze, maar geniet ook, ik ga je weer volgen dus!!!

Weekend, 10 uur dokter, en dan nog ff werken een paar uurtjes. Ben ik ook niet thuis als de puber hier de laatste dingetjes inpakt. Het is heeel dubbel, maar dat is logisch!! Toch overwint het rustgevoel nu, later komt de rest wel!

Laat wel weer iets weten als ik er weer ben
Kuzz:wave:

Nee hoor, worden we helemaal niet moe van! Zijn allang blij weer wat positieve berichten van je te krijgen. Dus mekker maar lekker door :wink: .
Want er komen weer spannende dagen voor je. Toos op jacht naar de schat en jij op weg naar Gran Canaria.

@Kris
Is een school voor kinderen met autisme of een aan autisme verwante stoornis. Kinderen zitten daar om verschillende reden intern. Soms is dat nodig voor de behandeling, ze krijgen dan na school nog verschillende soorten therapie. Weer anderen hebben thuis zoveel aandacht nodig dat broertjes en zusjes hier onder lijden. En sommigen wonen te ver van school om dagelijks op en neer te reizen. Een keer in de 2 weken gaan ze dan een weekend naar huis.

@Beppie & Filiz
Is me wat met die bioscopen :smiley: ! Ging samen met een vriendje naar de bios, auto in de parkeergarage. Was TE gezellig dus niet op de tijd gelet. Toen we naar huis wilden was de parkeergarage gesloten. Vriendin gebeld, zij kwam ons halen en heeft me de dag daarna heel vroeg weer naar de stad gereden om de auto te halen. Want ja, er moest ook weer gewerkt worden.

@Beppie
Succes bij de dokter vandaag!!!
Geloof dat iedereen aan het dokteren gaat. Heb vanmorgen ook maar eens gebeld. Had al dagen last van uitslag door die processierups. Jeukt vreselijk maar de zalf hielp wel wat. Gisteravond hoofdpijn, brandende ogen, neus dicht, keel dicht en benauwd. Is dus weer een allergische reactie op die stomme brandharen. Hoe meer je in contact komt met die haren des te heftiger de reactie wordt. Kan straks tabletten gaan halen. Moet die iedere keer slikken als er contact is geweest met die haren.

Goeiemorgen!!

@Beps: Hoe is het nu met je??? Wanneer gaan we weer een patatje mayo met veel zout eten?

@Mar: Hoe is het met die kleine jongen van je?

@Bloem: Ik heb je een berichtje gestuurd over bodrum… Moet je maar ff lezen, en thanks voor je geweldige gift, maar ik kom die 8 weken nog wel door hoor! Heb hem 8 maanden moeten missen dus die 8 weken lukken ook wel!!

@Filiz: Het nadeel is dus dat ik geen sla, tomaat, ui en komkommer lust! Haha ja ik ben een zeikerd hoor!!!

Vandaag weer aan het werk, dus zal wel vaak langskomen denk ik!!

x

haha…tha cyn…dat eet je het gewoon, maar denk je aan een vettige big mac…wedden dat je hem proeft??:wink: :stuck_out_tongue:

@Cyn
Kleintje gaat goed, een meevaller dus. Hij praat er wel veel over maar geen enorme huilbuien meer.

Gelukkig maar, kan me voorstellen, dat het flink balen is voor hem!!!

x