Turkish Tea Time deel 2

Ik mag maar 75 gram vlees… Dat vind ik wel weinig hoor! En ik mag bijna geen melk meer!!! Vandaag was mijn lunch 250 gram yoghurt en 1 appel… Lekkere lunch zeg!

x

**Was ok twee kilo afgevallen na Turkije. Terwijl ik er heerlijk gegeten heb. Heb wel een beetje opgepast met de toetjes. Waarschijnlijk alles er weer afgedanst ofzo :smiley: **

Gaan we trouwens binnenkort weer stappen meiden? Dans ik lekker weer verder!

Ik ben gelijk gebleven, ondanks dat ik ook voor mijn doen, best veel gegeten heb in dat hotel. Was ook zo lekker allemaal. Maar iedere avond hele einden wandelen en dan ff bij tanken op een terrasje, zal de boel wel in evenwicht gehouden hebben bij mij.

Enneh, dansen en swingen vind ik ook leuk, dus als jullie gaan? :banana: Is voor jong en oud toch?

Groetjes Roanna… die nog 1 dag vakantie heeft. :wave:

Ps. @ Fransijn: Ook namens mij Fransijn, heel veel sterkte met je schoonmoeder. Ik hoop voor haar, dat het nog behandelbaar is. Sterkte ermee!

@Fransijn: sorry ik had een stukje gemist!! Heel veel sterkte de komende tijd!!!

x

Toos: **HELE FIJNE VAKANTIE!!! **
GENIET ERVAN MET JE HELE FAMILIE!! En ik kom je daarna afwisselen.:wink:
Maar geniet jij maar eerst van aegean dream.

Enne je weet het he: KEEP THE AEGEAN DREAM ALIVE!!!

Groet jac

Jac: Bedankt en natuurlijk We keep the Aegean Dream Alive:banana: :RockOn: .

Wij lossen elkaar af, ben heel benieuwd hoe jij hebt gehad. Wens je ook een hele goede reis en veel plezier daar!!!

Bloem: Heel veel succes in gran canaria!!!

Kristina ook voor jou een hele fijne vakantie in Roemenie!!!

http://vakantievrienden.nl/medium2/23/398/MjE1MDJfU1VDNTA1MzMuSlBH

Haaaai iedereen,

Fansijn, wat erg voor je schoonmoeder (en de rest van haar naasten) =(. Het zal wel een moeilijke tijd worden, heel veel sterkte!

Wat hebben jullie allemaal een lieve vriendjes zeg! Gewoon foto’s sturen, kaartjes, je moeder feliciteren met dr verjaardag… =D Het zijn echt allemaal kleine dingetjes die ze zo schattig maken… Echt lief!

Beppie: je werkt maar twee keer per week?? Groeit het geld bij jou aan een boompje in de tuin of zitje in de ziektewet wanneer je maar twee daagjes hoeft te werken??

Ben ik trouwens de enige die geen idee heeft waar Toos en Bloem het over hebben of volgt de rest het ook niet??

Toos: heeeeel veel plezier!! Lekker geen zorgen voor een tijdje. Heerlijk weer, superleuke mensen, lekker verwend worden in een hotel… Turkey, here you come!

Cynthia: dieeten zijn echt moeilijk… Tis beter om te gaan bewegen eigenlijk. Ik deed nooit aan sport. toen kreeg ik een baantje in een restaurant. Daar loop je je benen uit je lijf en ik was, zonder te dieeten, in twee maanden 8 kilo lichter. Ik wens je veel sterkte ermee. Wat stelt het dieet eigenlijk voor? Wat moet en mag je allemaal wel/niet??
En die foto… die jongen is echt een poepje!! Isdat je vriendje en jij??

Jongens, vandaag belde mijn oma… Er kwam een meneer haar ‘gasstand’ opnemen. Na een lang gedoe heeftie haar pincode en bankpas weten te bemachtigen (hij heeft met haar gepraat, zij was goedgelovig, was een heel nette jongen enzo) en toen heeftie heel haar bankrekening leeggehaald =( Het was 1200 euro… Ik snap echt niet dat mensen zoiets kunnen doen, dat is toch harteloos!!!

Ook nog goed nieuws! Morgen heb ik alleen maar filosofie repetitie en ik ben echt 80% zeker weten over naar TVWO6!!! Whoehee! de vakantie kan beginnen.

He Cyn…leuke foto!!!

**@Cyn: wat zien jullie er gelukkig uit samen! Mooi stelletje hoor! **

**@Kris: oh wat een klootzak die bij je oma is langsgeweest. Kan me zo kwaad maken om dat soort dingen! **

**Nou we zijn naar het reisburo geweest, alles is geboekt! Hoeven gelukkig nog niet meteen te betalen, eerst nog maar ff veel werken en sparen :o **

Kus, Dia

@Kristina
Wat erg voor je oma!!! Snap ook niet dat mensen zo iets kunnen doen. En vaak zijn de ouderen het slachtoffer juist omdat ze goedgelovig zijn.
De vakantietijd komt er weer aan en dan wordt het oppassen. Lopen nog steeds mensen rond die op zo’n lage manier aan hun vakantiegeld proberen te komen.

@Kris, Ja dat ben ik met mijn schatje!!! Dat dieet is eigenlijk heel erg varierend!! Ik mag heel veel, alleen geen sausjes, snoep, chips enzo… En geen melk meer etc. Vrij ingewikkeld, maar er zitten hele weekmenu’s bij. Dus dat komt wel goed. Ik sport al 2 jaar, maar er wil maar niks af… Dus dan maar ff zo proberen, en hier in Noord-Holland doet iedereen het, en iedereen valt er vanaf, dus dat moet mij ook lukken!! Vet sneu voor je oma!! Soms kan je mensen maar beter wantrouwen, dat zie je nu wel weer! Wat een eikel, en wat een lef heeft die jongen zeg… Pak iemand van je eigen leeftijd!

@Marrie: Thanks! Hoe is het nu met je kleine jongen?

x

@Cyn
Gaat nu wel goed, is met de buurjongen aan het voetballen, goede afleiding voor hem. Zal er vanavond wel weer uitkomen als hij in bed ligt en tot rust komt.

Ja dat zal wel inderdaad… Bij komt het er ook s’avonds in bed pas uit!! Er is nog geen nacht geweest, waarbij ik niet moest huilen!!!

x

@Cyn
Kan ik me voorstellen. Vreselijk is dat he? Gelukkig mag je snel weer terug. Maar iedere keer moet je ook weer afscheid nemen :sad: .

nog 14 weken dan wer naar turkij: verder gaat alles nog goed hier in france

@Kris: jeej meid ! Wat een boerenl*l (sorry Hans) heeft dat met je oma geflikt??? Moesten ze zijn handen afhakken, zijn bankrekening zelf eens leegroven en zijn banden van zijn auto platsteken ! :dead:
Goeie reis binnenkort naar Roemenië !

@Dia: Leuk nog een reisje erbij, deze keer mag IK mee hé ? :wink:

@Cyn: Leuke foto meid ! Echt héél mooi !

@Mar: Hopelijk kan je zoontje nu wat zijn gedachten verzetten, hij zal gauw weer nieuwe vriendjes hebben ! 4 jaar geleden moest ik met nieuwjaar ook veranderen van school. Hele nieuwe school, niemand die ik kende en mn beste vriendin achterlaten. Man, ik heb de hele kerstvakantie gehuild ! We gingen nieuwe meubels kiezen voor de woonkamer en toen begon ik daar zelfs plots te huilen schaam schaam maar ah, nu terug gezien was die tijd de gelukkigste tijd van mn leven ! Leukste school die ik ooit heb gehad, vrienden waarbij ik geen verplichtingen meer had, ik was gewoon vrij en ooo wat was dit leuk !

Menseuhhh ! IK HEB SKYPE !!! Voor 5€ kan ik een half uurtje met mn vriendje babbelen !!! wihiiiiiiii, nu moet hij enkel nog nieuwe gsm want de mijne die ik heb gegeven gaat niet meer, nieuwe regel in turkije: buitenlandse gsm’s met Turkse SIM worden geblokkeerd ! Wegens niet betalen van taks en omdat het zogezegd ‘zwart’ zou zijn… Nu ja, was ik gelukkig dat ik mn oude maar niet stokoude gsm kon geven aan mn vriendje, hij was zo gelukkig ! En nu ineens lukt het niet meer ! Heeft geen gsm, is enkel te bereiken als hij bij zijn broer is savonds, steekt dan zijn simkaartje even in die gsm van zijn broer of schoonzus :frowning:

leuk svegliim dat je skype heb, wel handig die uitvinding he.zo kun je nog meer met je vriend praten.is wel leukkkkkkkkkkkk

Skype is echt handig… Dachtik =D. Totdat ik erachter kwam dat niemand van mijn vrienden het had… -_-.
Vraagje: weet iemand waar je gratis eigen website-ruimte hebt, zonder irritante reclames? (of met zeer weinig??)