Turkish Tea Time deel 2

Kom alleen maar even zeggen dat ik gisteren i.p.v. bbq en voetbal naar m’n schoonmoeder ben gegaan want de uitslag was binnen. Het is een kwaadaardige tumor ter grote van een grote knikker. Het wordt de keuze tot oprereren of bestraling. De longarts en chirurg gaan het bespreken en maandag horen we meer.

Doei Fransijn

@Filiz: Ze was dolgelukkig ! We hebben samen al de instellingen ingesteld en nu staat hij echt op punt. Vanavond nog eens een uurtje haar leren berichten schrijven en lezen want is de eerste keer dat ze een eigen gsm heeft. Maar ze doet het al echt goed momenteel hihi ! Heeft vanacht zelfs speciaal op haar gsm gekeken hoe laat het was :smiley: Dusja, die is tevreden !
Nou, die dokter heeft bij gisteren zijn kans verkeken, heb er nl 2 want ze werken samen. Maar nu ga ik nog enkel naar die andere die er tenminste met zijn verstand bij is. Hij is ook wat jonger ! Die andere werkt zodanig graag dat hij niet met pensioen wil :stuck_out_tongue: en wss begint hij nu wat verstrooid te worden als je mij vraagt…
Leuk van die brief van je vriend filiz ! De mijne mag dat ook wel eens doen maar hij schrijft niet graag, heb wel een verjaardagskaart gehad in de brievenbus van hem, was ik ook dolgelukkig mee, nooit verwacht !

@Roanna: Heb het msnnen opgegeven na 100876 x proberen ! :wink: als ik en jij er niet op konden zal mn vriend het wss ook wel niet gelukt zijn mocht hij toch vroeger thuis geweest zijn :stuck_out_tongue: Hopen dat hij vanavond komt !

@Fransijn: Wat erg van je schoonmoeder ! Hoe reageerde ze erop ? Ik wil je véél sterkte wensen en gewoon positief blijven Fransijn ! Kan allemaal weer goed komen ! tegenwoordig kunnen ze al veel. Sterkte !

Lekker gebabbeld meiden, ga straks alles ff rustig lezen!

@Fransijn
Wat een verschrikkelijk bericht! Hoe nam je schoonmoeder het bericht op en is ze nu voldoende aangesterkt om een operatie of bestralingen te ondergaan?
Heel veel sterkte!!!

Goeiemorgen
*Fransijn, ik wil je heel veel sterkte wensen met je schoonmoeder. Hoe het ook afloopt, de komende tijd zal erg zwaar worden en dan zal ze alle steun kunnen gebruiken. Wat ben jij een ontzettend lieve ex-schoondochter trouwens!

Ik ben erg blij dat het gisteren 0-0 is gebleven. Want dan spelen ze de volgende wedstrijd tenminste zondag en kan ik gewoon kijken. Zaterdag hebben wij nl.een groot feest van mijn zwager en schoonzus en ik denk niet dat daar een tv staat! Dus geen probleem meer nu haha.
Mijn zwager en schoonzus waren 25 jaar getrouwd, zwager wordt 50, hun dochter weer thuis na een jaar studie in Zweden. Alle reden voor een feestje dus. Heb er veel zin in en ook leuk om iedereen weer eens te zien.

*Bloem naar Gran Canaria! Goeie keus voor je meis. Maak er wat van en hou ons op de hoogte hoor!

Iedereen voor de rest een fijne dag, succesvolle dag of wat dan ook…

doei, gr. Marjan

@Fransijn: Heel veel sterkte voor jou, maar zeker ook voor je schoonmoeder en haar direkte omgeving!! Welke long is het? Een kennis van ons was er op tijd bij, en daar hebben ze een stuk van de long kunnen verwijderen waardoor het in 1 keer weg was.
Heeeeeeel veeeeeeeel sterkte dus!!!

@Sev: Gaaf he als je moeder zo enthousiast is over haar gsm!! Mijne is 70, bijna 71 en smst en belt er driftig op los!! Is zooo mooi om te zien!!!

Voetbal, ach ja, viel me eigenlijk nog mee, was best leuk om naar te kijken, en gezien het team(de groten werden tenslotte gespaard) hebben ze er een leuke wedstrijd en eindstand van gemaakt zeg maar
Bijna weekend, vandaag nog en dan zien we weer verder dus!!
:wave:

@Beps: hihi ja, héél leuk. Heb haar gisteren al getoond hoe ze een sms moet versturen. Lukt al tamelijk, vanavond nu nog eens want gisteren hebben we met zn allen bij de taart wat wijn gedronken maar ze heeft het wel nog goed onthouden hihihi ! Nou ja, en gisteren na mn werk toen ik achter de taart ging, ben ik nog vlug bij de bloemenwinkel binnengesprongen en ze was ook al zo blij met de bloemetjes. Vind ik echt zo leuk om iemand te verrassen !

@ Franslijn, wat een verschrikkelijk bericht. Wens jou en je schoonmoeder veel sterkte.

@fransijn…wat een verschrikkelijk bericht…!! ik wens je veel sterkte…

@marjan…zeker een rede voor een feestje…alsvast veel plezier;)

@sevgilim…wat leuk dat je vriend aan je verjaardag heeft ged8…zijn er volgens mij niet veel die dat doen…mijn vriend is volgende maand jarig. heb i kal een pakketje klaar staan, moet hem vrijdag gaan posten…de maand daarna ben ik jarig…ben eens benieuwd…!!

groetjes

@Sev: das ook heeeerlijk, ik ben ook zo. Ik doe niets als ze dat verwachten, maar zo spontaan is het leukst!!!

Ik ben zooooooo moe!!! Eigenlijk wil ik alleen maar niets doen, gewoon thuis zitten en niets doen. Dat je de compie opstart en spelletjes gaat zitten spelen en verder NIETS!!! Zelfs de was is teveel zeg maar, als de kat miauw zegt is het al over!!!
Ikweet het ff niet dus

haha…bep…das pas timing he;)

@Filiz: nou, mss een maand nu tips geven over je verjaardag ? :wink:

@Beps: sterkte meid ! :wink: gewoon ff een dag lui wezen, kan ook eens goed doen !

**@Fransijn: oh wat een vreselijk bericht…Wil jou en haar heel veel sterkte wensen. **

**@Annemiek: mijn vriend houd ook absoluut niet van voetbal maar zat gister met oranje en toeters op de bank haha. **

**@Sev: dus je moeder heeft er straks een verslaving bij met dat sms’en :smiley: **

@Filiz: wat lief van je vriend! Houd hij het een beetje vol in het leger? Een vriend van mij moet in november ook…

**@Toos: ben benieuwd hoe het in AD is en of er nog veel verandert is sinds vorig jaar. Idd is ideaal zo’n lekker rustig dagje voordat je vertrekt. **

**@Bloem: druk druk druk dus vandaag. Succes met alles meid! **

@Marjan: idd genoeg redenen voor een feestje! Alvast veel plezier!!

@Dia: Jep ! Is denk ik al begonnen, ze wijkt geen centimeter van haar gsm ! hihihihi en ze wou zo graag kunnen smssen voor als we in turkije zijn en als ik weg ben met mn vriend dat ze meer op haar gemak is waar we uithangen ! Bij deze komt dit in orde ! :smiley:

@dia…:)…ach ja, wat heet volhouden. hij is blij als hij ervan af is. maar we zijn al over de helft…het begint op te schieten dus:)…waar moet die vriend van jou naartoe…of weet hij dat nu nog niet?

@Bloem: Heel veel succes op GC meissie!!!

Vandaag weer eerste dag werken… vakantiegevoel is totaal verdwenen!!! Erg rustig, ben alleen maar aan het bijkletsen met mijn baas!!! Haha… Mis Yasar op sommige momenten echt heel erg, en soms helemaal niet… Ik huil mezelf bijna elke avond in slaap, maar dat komt omdat ik er gewoon doorheen zit. Moe, ziek, yasar daar… Komt allemaal vanzelf weer goed!!!

@Dia: Heb je nog wel het hotel gekregen waar je voor had geboekt?

x

Pffffffffffffff hele klus om alles na te lezen. Gisteravond niet veel tijd meer. De kleine is erg verdrietig omdat zijn schoolvriendje vandaag de laatste dag op school is. Dat vriendje zit intern en dan mogen ze maar tot 8-9 jaar op deze school blijven. Dikke tranen iedere keer, dus gaat al mijn aandacht nu even naar hem. Praten, luisteren en natuurlijk knuffelen als de tranen weer komen.

@Toos
Goede reis morgen!
:banana: VEEL PLEZIER IN TURGUTREIS :banana:

@Roanna
Welkom thuis!!! Wat gaat de tijd toch snel zeg. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad in Salou.

@Bloem
Gelukkig allemaal meevallers voor je gisteren. Eindelijk een beetje licht in de duisternis. Op naar Gran Canaria.

@Von
LEUKE BAAN! En je valt meteen met je k*nt in de boter. Lekker zo’n uitstapje naar Kreta. En dan over even hopelijk naar Istanbul.

@Sev
Die dokters ook…mogen ze weer prikken en dan krijg je ook nog een dikke rekening.
Succes met de gsm-les. Gelukkig is je moeder een snelle leerling. Want het valt soms niet mee, mijn schoonmoeder is al blij dat ze haar pincode kan onthouden.

@Filiz
Leuke verrassing die foto’s, maakt je dag weer goed.

@Beppie
Lastige kwaal AVD (after vakantie dip), kom je ook zo moeilijk vanaf. Is eigenlijk maar 1 medicijn tegen. Snel weer op vakantie.

@ fransijn, wat een rot nieuws zeg, je hoopt toch op het beste…hoe is ze eronder?? heel veel sterkte voor jou, je schoonmams en je ex en de hele familie. petje af trouwens, wat een kanjer van een ex-schoondochter ben jij, met al je eigen sorres erbij.
heel veel plezier in turkije binnenkort en zet m op

@beppie, leuk hoor al dat goed doen voor die lastige pubers, maar denk mevrouw ook nog een beetje aan haarzelf?? nee…en daar is de rekening! rustig aan doen, lekker dippen, pc of spelcompu aan en gamen en voor je uit zuchten…in een uiterst noodgeval uitwaaien op de motor of naar het reisburo voor een snelle vakantie (GC??)

@ toos, heel veel plezier in turkije de komende week (2?) ik wijk niet van de zijde van mn gsm vanaf vrijdagavond en ik wacht in spanning af.
mail je me ff een uitgebreid verslag als je terug bent. alvast heel erg bedankt voor alle moeite!!

@ de rest, ik ben nog niet weg, dus zal ook allemaal nog een berichtje voor jullie maken, maar op dit moment is de inspiratie een beetje weg, allemaal een fijne dag, ga zo contract tekenen en dan nog maar eens flink stressen!!

@Bloemmie: Ja je hebt gelijk, heb dus ook net mn collega gebedl(daar regelen we alles mee zeg maar)en volgende week werk ik nog 4 dagen, en daarna tot september 2 dagen per week. Dan de hele maand september vakantie waarin we ook nog weg gaan heeeeerlijk!!(nee geen GC!)
Ik ga morgen naar de arts en hoor dan de uitslagen van het bloed, omdat het hormonaal ook volledig uit balance is!(schildklier ed) Als de huisarts zegt rust kan er iig nog 1 dag af zonder probleem en anders ga ik gewoon helemaal de ziektewet in! Ik ga dus nu voor mijzelf zorgen schat, maak je maar geen zorgen(dank je lieverd)

@ Diamond en Marion: Bedankt voor jullie vakantiewens, Valt wel op hoor. Heb op reiswijzer gelezen dat er wat kleine veranderingen zijn in AD. We zullen zien.
@Beppie: succes bij de dokter en doe lekker rustig aan
@Cynthia: Vervelend he ,weer werken na een vakantie, moet er nog niet aan denken, heb gelukkig nog een week vakantie als we terug komen voor ik weer moet beginnen. De dag dat we terug komen moeten we 's avonds alweer naar een concert van Blof, ook heel vervelend:wink:
@Bloem: Ik doe uitgebreid verslag hoor, komt helemaal goed. Veel succes vandaag met alles. Niet teveel stressen!

Vandaag lekker rustig dagje, alles staat klaar, heb veel minder bij me dan andere jaren. Weet niet hoe het komt waarschijnlijk door mn flitsende koffer waar veel in kan.
gisteren trouwens van de makelaar gehoord dat de mensen die vorige week naar ons huis zijn kijken een bod op een ander huis hebben gedaan. Is jammer, maar ja. Ben in vakantiestemming dus t zal me even een worst zijn. Als we terugkomen zien we wel weer verder.:wave: :turkey: