Turkish Tea Time deel 2

@bloem, vriendinnetje van mij werkt op dit moment als hostess op GC. Als je wilt kan ik je haar email en telefoonnr geven, pm me maar ff.

@ sev, wat leuk dat je boy-friend zo meeleeft
@ kris, ja sorry, maar ik ben dan ook weer heel erg snel uit de lijst

ben al vreemd geweest, net ff op het spanje topic geweest, maar is niks te vinden over GC…hopelijk wordt het leuk, ben wel een beetje bang, is toch wel verantwoordelijkheid enzo, maar ja, tandjes op mekaar en gaan met die banaan, heb ik een goed excuus om in okt 4 weken vakantie in bodrum te vieren (niet ;))
@ toos, ohhh, ben je alweg?? vind het zooooooooo spannend?? misschien kan hij ff zijn vriend komen bezoeken in jouw hotel?? dan kun je het hem zelf geven of vertellen!! heb je mn nummer?? (hoop dat ik op GC bereik heb) mn emailadres?? mag ook het adres van mn weblog geven.
iiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh
dit MOET gewoon goed gaan!!

**@Sev: wat lief van hem!! Nou ik duim hoor dat je morgen ook lekker vrij bent! Zullen we wat leuks gaan doen :wink: **

Hallo allemaal.

**Ik was er weer! Ik had gister al een beetje bij zitten lezen, maar het was zoveel!:o **

We hebben echt, een niets moet, alles mag vakantie gedaan. Heerlijk lekker luieren, lekker eten in het hotel, een beetje zwemmen, terrasje pakken, boottochtje gemaakt, shoppen natuurlijk. Oh, en ik heb weer zo onwijs veel gekocht, dat me man iedere keer zei, straks moeten we er nog een koffer bij kopen. Hahaha.

Maar het was ook allemaal zo leuk en helemaal niet duur, dus ja?:stuck_out_tongue:

@Bloem: Gran Canaria is ook super! Echt waar! We zijn er 2 maal geweest. In Playa des Ingles en Mas Palomas. De eerste keer in appartement Carona Blanca en de 2e keer in Hotel Mirador. Prachtig hotel.

**We hebben daar ook verschillende excursies gedaan en best veel gezien van het eiland. Het heeft een mooie natuur en ook de bevolking hier is erg aardig over het algemeen, is onze ervaring. Veel Marrokanen en ook wel Turken hebben daar vaak een winkel. Meestal kleding of anders, film en foto zaken. Die heb je er legio! **

Ik hoop, dat het je zal bevallen en dat het wat voor je zal zijn. Een beetje afwisseling kan je nu zeker wel gebruiken, dus ga ervoor, zou ik zeggen!

@Alle anderen:
**Nu, vanavond dus allemaal voetbal kijken. Ik ook hoor! Maar als jullie tussentijds nog gaan stappen, ga ik weer mee, als jullie het goed vinden. Ik lees 't wel!:RockOn: :laugh: **

Groetjes Roanna…Hup Holland Hup.

**@Roanna: welkom terug! Jeetje wat gaan die vakanties toch supersnel zeg! Lekker he zo’n luie vakantie. Was het al een beetje druk in Salou? Binnenkort maar weer een flesje wijn opentrekken? :stuck_out_tongue: **

**Het was er zeker al behoorlijk druk voor de tijd van het jaar. **

**Maarja, ik zeg eerlijk, in ons hotel ( vol ) wel een beetje een bejaardenhuisgehalte. Wel lekker rustig trouwens!:whistle: **

**Toen we s, nacht opgehaald werden voor de terugreis ( 4uur s,ochtends) viel het me pas op, hoeveel jongeren er ook waren. Toen gingen de disco’s dicht en het zag zwart van de jongelui. Meesten dronken trouwens. :eek: Maarja, wat geeft het? Je hebt vakantie toch? **

Gr, Roanna

Toos…23 juni…Turgutreis

vind het zo spannend Toos dat je gaat!! hopelijk hoor ik gauw iets!!

Bloem…25 juni-
20 sept…
Gran Canaria!!!

Kristina …29 juni … Roemenie
Jac…7 juli… Turgutreis
Von…2 juli … Kreta
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Fransijn … 11 juli … Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Mustafa…20 juli… Alanya
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

@Jac sorry ben even voorgekropen als je het niet erg vindt…

@llemaal: dit is ‘slechts’ een studiereisje van 2t/m5 juli naar Kreta.
maar toch even een plekje veroverd in onze vertreklijst …heerlijk.
Lang leve Corendon !!!
(en in augustus heel misschien voor een weekend op studiereis(je) naar … Istanbul !!!
Jullie begrijpen het , ik zal mezelf wel opofferen mocht het zover komen

@ Bloem. Super !!! Komt denk ik als geroepen. Andere omgeving, andere mensen, even lekker helemaal alles van je af kunnen zetten.
Ik wens je heel veel succes enne … meld je af en toe even hè zodat we weten hoe het met je gaat !!

@Roanna: haha inderdaad lekker rustig. En wat betreft dat stappen, dat heb ik deze vakantie ook weer 's als vanouds gedaan, heerlijk!!

**@Von: ha meteen je eerste reisje binnen, you go girl! Hebben ze niet toevallig nog meer personeel nodig :wink: **

:turkey: Toos…23 juni…Turgutreis- Aegean dream!!!:banana:

Bloem…25 juni- 20 sept… Gran Canaria- echt geweldig!!!
Kristina …29 juni … Roemenie
Yvonne…2 juli … Kreta
Jac…7 juli… Turgutreis- aegean dream!!!
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Fransijn … 11 juli … Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Mustafa…20 juli… Alanya
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis- aegean dream?
Diamond…15 september…Turgutreis- aegean dream
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

@Von: nou vooruit ik wacht nog effies om op een te staan!

groet jac

**@Toos: ben je al bijna klaar om te vertrekken? Ben erg benieuwd hoe het in Aegean Dream is, maar vast weer heerlijk! **

Zijn we allemaal klaar voor de wedstrijd? HUP HOLLAND HUP!!!

JA!!!111 ik zit er klaar voor, maar eerst effe ondertussen trouwens shownieuws kijken.

**Ja, ik ben er helemaal klaar voor en nu al zooooooo zenuwachtig. :wink: **

Toos, een hele fijne vakantie gewenst en geniet ervan. Heerlijk hoor!

Groetjes Roanna :egypt: Aanvalluhhhhhhhh!.. Wijntje erbij? Mmmmm

**Ik ben er ook klaar voor dus!!! **Zit in volledig oranje klaar. Hubbie heeft nachtdienst, die is net naar het werk vertrokken, maar de puber doet zowaar mee!!! Hij heeft een hekel aan voetbal, maar volgens mij nog meer aan inpakken om te verhuizen, dus hij zit in een praxis oranje-overal klaar om mee te gaan kijken!
WE GAAN WINNEN!!!

:wave:

Hééé meiden ! Succes met de voetbal ! Op de overwinning :wink:

Nou, de gsm is echt goedgekeurd, ze is echt superblij ermee !

Ga nu maar slapen, vriendlief moet naar een receptie en het kan laat worden en hij heeft dus geen gsm meer, hij heeft er vlug eentje ff geleend aan een vriend van hem, heb hem snel nog gebeld. Maar morgen komt hij terug online !!!

Slaapz8 !

En msn gaat trouwens ook niet, dus nog een geluk kan mn vriend niet, anders zat ik met het gevoel dat ik er niet bij zou kunnen door dat stomme msn waar ik niets aan kan doen :frowning:

@ sev: Mijn msn doet het ook al de hele avond niet. Ik heb even op de status gekeken en zag dat ze een technische storing hadden.

Ik kijk maar geen voetballen meer, want het is NIKS momenteel.:frowning:

Groetjes Roanna

0-0 mooi toch…?

@sev…en way vond je moeder ervan,…? jee meid…minder van de dokter, zeker dat je opeens zo veel moet betalen…!!

@toos…alvast heeel veel plezier!!

kom toenstraks terug van mn werk…ligt een brief van mn vriend in de bus…!!
helemaal blij natuurlijk :D:D 2 mooie foto’s erbihj in legeroutfit…:smiley:

zo eindigd een dag die rot begint, met dank aan de honden van hiernaast…in een hele goede bui:D

slaap lekker allemaal…ennn liefst

filiz

Allereerst bedankt voor jullie vakantiewens, weet zeker dat we het goed naar ons zin zullen hebben in Aegean Dream. heerlijk 2 weken ontstressen.

@ Bloem: Geweldig dat je naar Gran Canaria gaat. Spannend he, leef met je mee hoor. Kan niet garanderen dat je zaterdag al wat hoort maar ik doe mijn best.
@ Jac: Je zal het niet geloven, heb hetzelfde merk koffer gekocht in de kleur… Bubble gum!
@Sevgilim: succes met bloedprikken, ach voor je het weet is het gebeurd!

Heb inmiddels mn koffer klaar staan, alleen morgen nog de handbagage bij
elkaar zoeken. Verder morgen lekker rustig aan doen en omdat we vroeg vliegen vrijdag bijtijds naar bed.

Welterusten!

wat een bud-zooi, had het wel verwacht, mar is dan toch frusti als het ook echt zo bud blijkt te zijn. Mijn vader moet om 02.45 opstaan en gaat normaal om 21.00 naar bed en nu dus voor niks opgebleven, arme…

@von, goede keuze hoor, die baan bij C…hahahaa, erg he, die studie reisjes, cker met die nieuwe bestemmingen die gecheckt moeten worden…had je mn mail nog gelezen??

@ de rest, morgen naar Utrecht, contract tekenen, dokter (iets anders) huisarts, inkopen doen en verplicht winkelen voor nieuwe broeken, of kosten van de baas…tis wat. wat erg nu!!
morgen of overmorgen nog een lekkere friet met eten en dan…op naar GC…pfff, heb geen eens tijd om wat vriendinnen op te zoeken, had er helemaal geen behoefte aan toen ik net terug was en nu heb ik er geen tijd meer voor…

@toos, past je roze koffer al dicht, of moet je nog een keer opnieuw gaan pakken??

Bloem: het is niet te geloven maar alles past erin en hij is nog te tillen ook :laugh: