Turkish Tea Time deel 2

@Marjan
Wat een geluksvogel die zoon van je! Gratis naar Robbie Williams.

@Sev
Succes bij de dokter. Hoop voor je dat het geen familiebespreking gaat worden. En anders mag je daar rustig iets van zeggen hoor.

@Beppie
Mustafa draagt vast en zeker altijd een gele broek en een wit shirt

En dan hebben de muren oren :laugh: :laugh: :laugh:

Marion: Nee, de oren van de muren zijn het weekend uit!!! Hoe fantastisch!!! En neem van mij aan, is het niet uitproberen dan komen we iig tot rust hahahahaha. En het is niets bijzonders, ok, waren we het over eens, wat jij en wij doen was heeeel normaal(voor ons dus!)

:wave:

mogen wij niet weten waar jullie het over hebben?

Jawel hoor, Mustafa, maar dat is in een van de andere topics ook al eens ter sprake geweest. Marion gaat voor het gezin van haar (schoon?)zus zorgen/zorgt al daarvoor, omdat die een grotere operatie moet ondergaan.
Wij hebben een puber van een ander echtpaar opgevangen zodat ouders en zoon meer ruimte kregen de zwaar beschadigde band opnieuw op te bouwen. Die jongen gaat het weekend weer naar huis!!! Mission accomplished!
Ik vind wat Marion gaat doen iets fantastisch, zij vind dat ook van wat wij doen dus. Daar hebben we het over!!!
Als je het over de oortjes hebt, ach Mus, geen uitleg dus, gebruik je eigen geel en wit maar:laugh:

Terugggg !!!

Nou, mijn nachtmerrie is werkelijkheid geworden: BLOEDONDERZOEKKKKK !!!
Eerst kwam ik er goed vanaf: 40€ met röntgenfoto erbij ! ok betaald, bleek dus een ontsteking in mn teen te zijn, zo weinig mogelijk op lopen ok ! Dacht ik dan, jah, mn schouder die ook al iedere morgen pijn doet, kan ook zoiets zijn omdat ik al lang last heb van te lange spieren, ben ik er wat gevoeliger aan… Nou ja, zegt de dokter : Al lang geleden van een bloedonderzoek ? ik: euhhhh neen hoor, mss een maand of 2 :smiley: zegt dokter: ok, ik bel even naar het labo, weet ik precies hoe lang het was. Is het wel een jaar geleden zeker !!! Mei 2005 :bored:
ok, bloedonderzoek, even testen op reuma en zo voor je spieren aangezien ik een jaar naar de fysiotherapeut heb gemoeten om krachtoefeningen te gaan doen bueeehhh ! Meteen testen op toxoplasmose omdat mn kat het onlangs heeft gehad, hoop dat ik het ook heb gehad ! Moet ik me geen zorgen meer maken later ev voor kinderen of zo… Kostprijs in totaal : 80 € :mad: leuk hoor ! Mag ik straks aan mams gaan vertellen die vandaag jarig is ! wihiiii hebben ze weer snel verdiend :bored:

Sev: Is dat bij jullie geen ziekenfonds ofzo?? Als dat bij ons moet dan is het ziekenfonds er en die vergoeden dat!! Maar ik denk wel dat het goed is dat de dokter niet over je familie is begonnen maar eindelijk wil weten wat er aan/met jou mankeert!!!

@Beps: ja ziekenfonds hebben we ook, krijgen we een deel terug ervan maar komt wel hard aan zo ineens 80€ te moeten geven :smiley: Maar word dan terug gestort op de rekening als je de blaadjes binnenbrengt. En, hij is eventjes over mn familie begonnen, maar heb niet veel terug gezegd, gewoon: ja goed, ok, ja :smiley: en dat is alles hihihihi

Sev: oh oke dan, ik dacht al. Maar goed het idd niet grappig zo’n bedrag ineens!!! Maar wat is 80 euri als je wel weer gezond zou zijn erna!! Ik heb het er voor over hoor, 10 keer, als ik maar van mn klachten afkom!!!

@allemaal, wat kunnen jullie beppen zeg een dag niet geweest en 6 pagina’s moeten bijlezen!!! Wel leuk trouwens.

@ Bloem: fijn dat er ook weer een zonnestraaltje voor jouw bij is.

@ Toos: Ja het schiet nu echt op. Spannend. Leuke kleur die koffer van je.
Ik heb er vandaag ook een gekocht.
Een sam******* en de kleur is bubble gum.
Was aan het twijfelen tussen deze en een fel groene. Maar toch voor bubble gum gekozen.

@ Dia: Wat gaaf zeg dat je in oktober weer gaat. Voor mij is het nog effies afwachten, maarik denk niet dat ik het voor elkaar krijg.
MAar een weekendje barcelona gaat wel door.

Nou iedereen veel kijk plezier vanavond die gaan kijken.

Groet jac

Lieve allemaal, Sorry, maar ik heb nog niet bij kunnen lezen, want ik had een drukke dag op school. Straks een bbq bij m’n andere werk en voetbal kijken.

Gisteren zou de uitslag er dus zijn van m’n schoonmoeder, Niet dus. Had vertraging opgelopen wegens noodgevallen???:frowning: Wat is zij dan???

M’n ex zou vandaag gebeld worden en hij zou mij weer bellen. Nog niets gehoord. Erg vervelend allemaal. Dus afwachten maar weer.

Iedereen een prettige avond en veel plezier bij het voetbal kijken.

Hoop morgen weer te komen.
Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Stress!!
Over 4 dagen zit ik namelijk al lang en breed op Gran Canaria en denk ik dat ik al weer een groot deel van mijn eerste werkdag erop heb zitten.
Uhm…gaat het wat snel?? Ja voor mij ook. Die reisorganisatie waarvoor ik vorige week op gesprek was geweest, hadden me enkel afgewezen op het feit dat ik niet naar Bodrum kan gaan. Dus gisteren belde ze, of ik dan als hoogseizoen hostess naar Gran Canaria wilde…uhm, ja dat wil ik wel. helaas verdiend het heel erg weinig, maar het is wel een unieke ervaring en het biedt toch toekomstperspectief.
Dus ik heb haar vandaag teruggebeld met de vraag wanneer ik zou vliegen. Hahaha. Dat vond ze wel leuk om te horen. Morgen ga ik weer naar het hoofdkantoor om het contract te tekenen en alle uitleg te krijgen. Ik krijg dan ook bedrijfs shirtjes en dan kan ik daarna snel op zoek naar broeken. Die mag ik op kosten van de baas aanschaffen…wat erg nou?? Verplicht winkelen, met die leuke uitverkoop!!
En dan vrijdag maar wassen en pakken en dan zaterdag op zondag dan vlieg ik al. Ik vlieg zondagochtend om 05.30 uur, dus dat is hardstikke vroeg inchecken en vanuit hier naar Schiphol.
Ik vind het wel heel erg spannend. Het zal heel erg druk worden en heel erg hard werken worden. Ik heb behoorlijk wat verantwoordelijkheiden op de bestemming, samen met het meisje dat er nu al heel het seizoen zit, maar toch…kan ik dat wel? Natuurlijk!! Ik moet wel, hahahaa. Ik ga dit gewoon doen! En dan ben ik halverwege september weer terug. Ondertussen hou ik natuurlijk trouw deze weblog weer bij, dus lees maar weer mee op www.bloemdiscoverslife.web-log.nl
enne…mag ik in het lijstje…
bloem…25 juni…Gran Canria (tot 20 sept)

@ toos, ben misschien nog wel opgewonderder door jouw berichten dan voor het bovenstaande…ohhh, hopelijk komt het allemaal goed, en wel heel erg toevallig zeg, dat zou zooooo gaaf zijn als die kennis hem die mail kan geven, of als M zelf langskomt en jij het hem kan geven!!
Ik laat mn phoon zaterdag geen moment alleen!! (allicht eerder?? hoezo ongeduldig)

@fransijn, nou ja…wat is dat nou weer?? nog weer afwachten, maar je moet maar zo denken, als er echt iets is, dan hadden ze het nu al wel verteld, toch??

@sev, gelukkig weet je wel wat er is, wel vervelend van dat bloedprikken, maar toch…

in het ziekenhuis viel het voor mij mee, misschien is het voor niks geweest, maar het was niet zo pijnlijk als verwacht en het is geen ramp als de gehele behandeling pas over 3 mnd plaatsvindt, dus ik ga gewoon naar GC!!

@Beps: Nou, mn moeder thuis, gezegd van die 80€, dokter heeft dus gemist ! Steekt bij deze 40€ in zijn eigen zak !!!

Durf het bijna niet te zeggen maar ik heb al weekend!

**@Sev: jeetje da’s inderdaad een boel geld wat je moest betalen zeg. En dan ook nog een keer bloedprikken brrr. **

@Beps: heb je vandaag nog een beetje wakker kunnen blijven op je werk? Bij mij zat het er ook niet ver vanaf dat ik in slaap viel. Jeetje echt een slaapverwekkende dag :frowning:

@Jac: Barcelona? Leuk! Ben er ooit 's geweest en vond het een superleuke stad. Wanneer ga je daar naartoe?

@Fransijn: oh wat vervelend dat jullie nu nog steeds niks weten. Bah ze kunnen toch wel nagaan dat jullie op zijn van de zenuwen!

@Bloem: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ben heel blij voor je! En dan ook nog 's naar zo’n leuk eiland! Het is je gegund meid!!

:turkey:* Toos…23 juni…Turgutreis:TURKEY: *
**
*vind het zo spannend Toos dat je gaat!! hopelijk hoor ik gauw iets!!

Bloem…25 juni-
20 sept…
Gran Canaria!!!

Kristina …29 juni … Roemenie*
*Jac…7 juli… Turgutreis *
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Fransijn … 11 juli … Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Mustafa…20 juli… Alanya
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

mag wel he?? :wink: :wink:

kan iemand me IETS vertellen over Gran canaria?? weer, cultuur, leuk hotel, leuke plaats?? disco?? hoe is het daar??

Ik heb niets bijgelezen, maar wou ff zeggen dat er heel de tijd mensen tussen mij en de top van het lijstje blijven komen !!
@ Bloem: en zo kan het dus lopen… =D

O, Gran Canaria is helemaal geweldig =D. Ik was… hmmm ik ben daar twee keer geweest, allebei geloof ik Playa del Ingles (geloof ik!!! niet zeker weten) In ieder geval zat ik vlakbij Arguinegin. Ik vind het net zoals vele vakantieplekjes… Niet al te rijk, erg zonnig, vriendelijke mensen. Minder players dan in Turkije. Mooie stranden (mijn ouders hebben appartement daar, zo’n ruildingessysteem, Anfi del Mar wasset geloof ik, dus wij hadden privestrand). Voor de rest: errug veel te doen. (kben in n onderzeeboot geweest, er was een aquapark, excursies, standaard vakantiedingen).
Qua toeristen weet ik niet precies, ik geloof heel erg gevarieerd. Nederlanders, Duitsers, Engelsen, Russen… vanalles!
Ik weet zeker dat je het naar je zin gaat hebben =D.
Alvast veel plezier :wink:
groetjeees!

@Bloem: SUPER !!! Ben zo blij voor jou ! Enneuh, ons niet vergeten hé?! Ik beloof om nu meer op je weblog te posten !

@Kristina: Zit ook met dat probleem, ik blijf zakken in de lijst :frowning:

@Diamond: Prettig weekend alvast hehehehe, kan zijn dat ik morgen ook niet moet gaan werken ! Duimen hé?!

@Fransijn: Wat erg dat ze anderen voornemen, je schoonmoeder is zeker toch ook een noodgeval waard ? Schandalig dat het zo moet lopen. Ik wens je veel sterkte en ook je schoonmoeder en je hele familie !

Zo, het moment van het cadeautje geven komt dichter en dichter ! Mn vriend ging op mijn moeder haar nummer een verjaardags-smsje sturen zodat ze al meteen aan de slag kan met haar gsm ! Ik vind het zo lief dat mn vriend dat voor haar wil doen ! Maakt me zo gelukkig :love: