Hellooooooooo isn’t me you looking for?
hmhmhm Mustafa ! Jij lijkt mn vriendje wel, zit dit nu ook te zeggen en staat in zn nick dat zinnetje !!!
das toevallig, maar ik ben toch je vriend?
Nou meiden, de kogel is door de kerk:
De puber gaat zaterdag weer bij zn ouders wonen. Helemaal goed!!
Dan even een paar maandjes rust in onze tent, en dan kijken of er nog een jongere is die opvang nodig heeft dus
@Bloem: weer weg, we hebben je nog niet eens gezien ondertussen!!! Nee hoor meis, gaan!!! Nee ik had nog wel ff willen zeggen daar bij Tu-Turs, maar toen ik er stond spraken ze Cyn en haar ouders aan, en toen kwam er een kennis langs op de scooter en ging Cyn’s vriendin mee, dus helaas. Maar mochten we weer gaan, ik doe het meteen, de eerste dag zodat ik het niet vergeten kan!!
@Von: Hoe was het met Cor en Don??(hihi toch Cyn??) Benieuwd hoe het met je gegaan is dus
Sev: gefeliciteerd met je moeder!!!
Toos: Veel plezier vast als ik je vergeet
Ach ja, rust, ik ben aan vakantie toe denk ik…zolang niet geweest:laugh:
![]()
@Mustafa: Hahahahaha dag mijn vriend ! Ik wist niet dat je nederlands kon
hihihihihi
@Beps: bedankt !
@Sev
Dat is zijn verrassing, heeft een spoedcursus nederlands gevolgd ![]()
@Beppie
Zal rustig zijn in huis zonder de puber. Is weer ff wennen denk ik.
@Marion & Mustafa: Wauwwwww !!! En dan nog vloeiend Nederlands ! hihihihihi nou, dank je wel lieve vriend ! ![]()
Dankzij Von, kan ik nu vloeiend nederlands… juppie
@Mustafa: Ohhhh stiekem cursus volgens bij andere meiden ? :mad: nou, echt jaloers nu !
Hey allemaal,
Heb weer ff bijgelezen (kwartier ongeveer haha)…
Fransijn: hoop van harte dat je goede berichten hebt over je schoonmoeder…sterkte ermee
Diamond: Gaaf zeg nog een keer geboekt voor Turkije…je hebt helemaal gelijk. Gaan wanneer je kan gaan!
Kris: hoe ging je examen vandaag? Wiskunde…vreselijk!!! nog ff volhouden en dan ben je klaar.
Beppie: puber gaat weg, jullie even rust. Ik neem mijn petje af hoor voor wat jullie doen. Puber in huis halen en daarvoor zorgen. En pubers vallen niet mee…heb er al 2 gehad (zoons) en nu is de 3e (dochter) middenin deze fase. Lekker maar niet heus, pffffffff vermoeiend! Maar t gaat over haha.
En oh meiden, dat hondje van Mar, Bo, is toch zo schattig en zo gegroeid al. Ben natuurlijk weer ff langs geweest van de week. Mar zei tegen Bo: kijk eens wie daar is: tante Marjan…heb de hele tijd met hem op schoot gezeten. Echt een prima anti stress therapie hoor. Werd er helemaal rustig en relaxed van.
Vanavond voetbal. Ga gewoon thuis met manlief samen kijken. Oudste zoon gaat vanavond naar Robbie Williams, hij heeft gratis kaarten gehad…hij wel!!
Ik heb nog geprobeerd ze los te krijgen van hem maar hij trapte er niet in helaas.
Succes allemaal, veel plezier met alles!
Doei, gr.Marjan
Hoeft niet hoor, yvonne is een engeltje…
ok schat, ik geloof je ![]()
Hoe zag je nou eruit? Ik leid aan geheugenverlies…
waaaaaaaaaaaaaaaah, zeg dat het niet waar is ! hehehehehehe
blond, blauwe ogen, niet héél groot enneuh nog iets ?
Pfffff straks naar de dokter
DOe ik echt niet graag maar ja. Gaat hij weer beginnen over hoe het met mn familie gaat blabla en weet ik uiteindelijk nog niet wat er mankeert aan mezelf ! Bah ! Haat ik zo erg ! Nou ja, vriendelijk wezen maar :bored:
Ik ben mijn telefoon kwijtgeraakt, je nummer heb ik niet meer…
En vragen, Sev. Jij bent de enige die dat kan dus, vragen, want jij zit daar!!!
maar ik begrijp het ff niet, als mustafa je verrassing is, wat is er wit en geel aan hem(:laugh: )
Ik zit lekker een salade op te eten, en voel me vrut, zeg maar. Ben dooooodmoe, maar mn bed slaapt heerlijk !!! En Marion, uitproberen maar in het weekend, hubbie nachtdienst, en in het weekend geen oortjes meer in huis hahahahahahaha
Nou op mn werk ook al niets te doen, ik ga straks echt in slaap valen ben ik bang
gaapgaap
hahahahahaahahaaa,
@Mustafa: ja zeg es, wat zijn die verrassingen voor mij die je hebt ??
@Beps: idd vragen is de boodschap maar hij zegt zodanig veel, knijpt es in mn wang net zoals ik klein was en geeft een hand en dan sta ik alweer buiten
en ja, ik ga nu voor mn voet, wedden dat hij bloed neemt en mn bloeddruk ?? Al zo een dingen die niet nodig zijn ! pfffff Maar lief is hij wel en babbelen dat die kan ! Om 13.30 begint hij, zal nu vertrekken zodat ik de eerste ben ! Vooral met die oude vrouwtjes kan hij soms uren kletsen en dan zit je daar maar :bored:
wit=hotel
geel=zon
orgineel toch?
haha