Turkish Tea Time deel 2

@ Cyn. Welkom terug in onze kaasstad meid… heb wel aan je gedacht hoor, zal weer wennen zijn.
(Je kunt altijd vrijdag op excursie naar de Kaasmarkt)heb niet alles terug gelezen maar ga je verhalen zeker nog wel lezen.

@Fransijn. Toppie geregeld. Lekker dat alles toch nog in orde gekomen is. Nog eventjes aftellen…

@cyn: welkom terug!

@ Bloem: dat is geweldig nieuws!! =D. Ik hoop echt voor je dat alles goed gaat bij de dokter. Het zou echt geweldig zijn als je naar Gran Canaria ging! Ik ben daar zelf twee keer geweest en het was echt fantastisch, heel gezellig.

@Bloemmie: sterkte morgen bij de dokter. Was blij die glimlach weer te zien meid!!!

@Sev: lief van je mams! Wat voor een gsm krijgt ze? Gaat het trouwens met je eigen mobieltje al beter of heeft 'ie nog steeds kuren?

@Von: veel plezier morgen op je eerste Corendon dag! Wel ff verslag uitbrengen hoe het was he!

**Ja hihi voel me ook wel een beetje aso nu, maar ook héél gelukkig!! **

Dusse…binnenkort weer een date met z’n allen en lekker los?

@diamond: ik ga mee

@Bloem
YES!!! Eindelijk een beetje goed nieuws voor je.
Hoop voor je dat Gran Canaria door kan gaan. Zekers mag je in het lijstje! Grootste lettertype en vet
Sterkte morgen in het ziekenhuis.

@Von
Veel plezier morgen bij Corendon!
Ben ook jaloers op je vriendin. WIL OOK NAAR KEMER.

@Sev
Mooi cadeau krijgt je moeder. Pik jij haar oude mobiel in, ben je misschien van het vervelende piepje af.

@bloem: sterkte morgen in het ziekenhuis.

@diamond: 18 oktober, weer naar alanya en hetzelfde hotel of wordt het dit keer Grand Zaman Garden?

@von: veel plezier bij Corendon

@fransijn: hoop dat jullie vanavond goed nieuws hebben ontvangen

@Dia & mar: Heb gisteren dus gaan vragen, moet aan zijn netwerk liggen. Komt hij vandaag op msn zonder ff te laten weten aan me, zijn gsm die hij van mij leende (mijn oude) werkt niet meer ! Waarom ? Gsm’s uit het buitenland kunnen niet meer gebruikt worden met een turkse simkaart in turkije omdat er veel te veel ‘zwarte’ gsm’s de ronde doen in turkije waarop geen taks of zo word betaald, daarom is het niet meer mogelijk dat hij mijn gsm kan gebruiken… :frowning: Nou, hij heeft alvast de gsm van zijn schoonzus kunnen lenen nu voor vanavond en gaat wss binnenkort een nieuwe moeten kopen… Pfff dacht ik dan dat ik hem geholpen had door hem de mijne te laten lenen. Ah ja, hij heeft er toch een paar maanden mee geholpen geweest waardoor hij niet direct zijn geld aan een nieuwe moest geven. En ik krijg weldra mijn gsm terug :smiley:

@Dia: de gsm voor mijn mama is een samsung euuhh X460 echt héél mooi toestelletje ! ben jaloers en als ik na de zomer wat geld over houd dan koop ik me er ook eentje ! Maar zou graag mn gsm nu willen verkopen, is nog niet stokoud en er zit een cameratje in …

@ Von: heel veel plezier morgen op je eerste werkdag

@ Dia: zonder twijfel de grootste aso van het jaar!

@ iedereen: Iemand hier die in Limburg woont? De dag dat ik terugkom uit Roemenie landen wij in Maastricht, maar dat is de avond van de WK-finale. Als ik hem erg graag wil zien blijven we met vrienden in Maastricht om hem te kijken, moeten we wel suggesties hebben voor n leuk cafeetje waar we dat kunnen doen.

@ Cynthia, welkom thuis meid, en fijn dat je zo snel alweer naar je vriendje :turkey: kan gaan, 'k snap dat je het liefst zoveel mogelijk bij elkaar wil zijn!

@ Bloemmie, veel sterkte morgen in het ziekenhuis, hoop voor je dat het meevalt, en dat je lekker een tijdje naar Gran Canaria kan gaan. Zal goed voor je zijn, een beetje afleiding in een leuke vakantieomgeving.

@Fransijn, weet je al wat van je schoonmoeder? We leven hier allemaal met jullie mee!

@ Von, jij veel plezier bij C… Hoe kan het dat je zo snel al kan beginnen? :confused:Had je geen opzegtermijn bij je oude werk?:confused:

@ Kris, veel succes met leren, nog ff en dan vakantie!

@ Bep, gaat het weer een beetje met werken? :dead:Ik kan pvd niet meer op WW komen op m’n werk, balen!

@ Allemaal, even een update over Bo: hij is nu 2 x zo zwaar als toen we hem kregen, maar lekker ondeugend,:stuck_out_tongue: en nog steeds superlief! Net voor de 2e x naar puppycursus geweest met het wurm, hij snapt er nog niet zo veel van, maar het ging beter dan verleden week!

Hé meiden, allemaal een beetje duimen morgen voor Nederland, :NETHERLANja?
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik ben gek op voetbal, en morgen zit ik weer met m’n oranje t-shirt en toeters en bellen in de kroeg, hoor! Gezellig met een hoop vrienden kijken!

XXXxxxx Mar
:wave:

Ik wou even vragen of er voor turkye een tussenstekker nodig is voor de stekker in het stopcontact te steken? ik zou dit moeten weten omdat ik mijn ipod en psp moet opladen, en als ik daar dan met een europese stekker zit die niet past, ik had dat gelezen in het boekje van neckermann dat ik gekregen heb, ik wou het toch wel even vragen

Alvast bedankt

@Dikkembergs
Nee hoor, in de toeristische gebieden in ieder geval niet. Weet niet hoe het daar buiten zit.

Goedenmorgen iedereen!
Bij mij in dit geval geen zonnige morgen, het regent nogal =(. Vandaag wiskunde repetitie (ik ben de grootste wiskundige ramp die ooit heeft rondgelopen, maar heb maar een 1,8 nodig om over te gaan overwinningsdansje)
Hoe gaat het met iedereen? Vanavond Nederland kijken?!

@ Franslijn: Hoop dat je goed nieuws hebt gekregen wat je schoonmoeder betreft.

@Kristina: succes met je wiskunde vandaag.Minimaal een 1.8 halen moet toch niet zo’n punt zijn.

@Von: Succes bij Corendon

@Bloem: sterkte in het ziekenhuis vandaag, enne das nog eens goed nieuws als je naar gran canaria zou kunnen, het levert je misschien op financieel gebied niet al te veel op, maar het zou voor jezelf goed zijn om even alles te vergeten. Als je richting spanje gaat, wat wil je dat ik met je mailtje doe?

@Diamond: Lekker dat je nog een keer gaat in oktober. Ken dat gevoel, kwamen vorig jaar zaterdags terug uit Aegean Dream en ben toen "s maandags naar het reisburo gegaan op voor oktober te boeken. Dat zal er dit jaar niet inzitten omdat ons huis te koop staat en we zoals het er naar uitziet eind van het jaar gaan verhuizen naar ons nieuwe huis.

Wat een lekker gevoel om bovenaan het lijstje te staan, nog 2 dagen te gaan. Heb gisteren nog wat geshopt, nieuwe bikini gekocht en een mooie koffer. Had alleen hele grote zware koffers, dus nu maar een kleiner formaat gekocht in zuurstok roze. Valt ie lekker op. Ben ook meteen begonnen met pakken, doe ik meestal de avond voor vertrek. Moet zeggen dat we er heel erg aan toe zijn om naar turkije te gaan, een huis verkopen geeft veel stress vooral als het niet zo wil lukken. Maar wie weet, we hebben vorige week kijkers gehad die het misschien wel zien zitten, zou mooi zijn als t eindelijk zou lukken.

@sev…leuk van die slippertjes…jij wordt verwent terwijl je moeder jarig is!!

@diamond…wat ben jij een geluksvogel!! staat alweer 2 keer in het lijstje, terwijl een van ons nog steeds aan het w88 is op verlof!! maar ik gun het je wel hoor;) met wie ga je, of staat dat al ergens?

@kristina…ik woon in ee dorp 4 km van maasticht…nou meid, ga het vrijthof op en kiezen maar, cafes genoeg waar ze het voetballen volgen;)

@mar…idd altijd gezellig om met vrienden in de kroeg naar het voetballen te kijken…moet vandaag helaas tot half 10 werken, dus ga daarna niet meer…hoop wel dat we winnen!!

@toos…succes met het verkopen van het huis…!! in turkije ff niet aan denken…alleen maar genieten

pff…kon ik vandaag eens uitslapen, beginnen de honden van de buurman te loeien…hij heeft 6 van die grote huskies (schrijf ik het zo goed)…niet echt bevorderend voor mn humeur…maja.

xx

filiz

@Filiz: heheh ja weet ik :embarrese maar straks achter een verjaardagstaart en een kaartje, en krijgt ze vanavond haar gsm ! hihihi en oooooo ze moet nog hele dag werken, en ooooo wat is ze ongeduldig ! hihihi nou ja, vind ik tof !

@Dikkembergs: Neen, speciale stekker is niet nodig, heb nog nooit problemen gehad !

haha…ja iedereen is ongeduldig als ie een cadeautje krijgt:D
ben benieuwd hoe ze het vind:D:D

enne…als je een stukje taart over hebt…mag je het me brengen, als je wil??:wink:

@toos, dat blijft onvermindert van kracht, als je nog steeds de moeite wilt nemen, heel erg graag.
toen ik in dec in turkije zat hadden we ineens 3 kijkers, terwijl de 3 mnd daarvoor 0, en na terugkomst van een weekend weg, stond erineens verkocht op de deur, dus wie weet wat een weekje turkije kan doen voor je…

later meer

@Kris
Ook een goede morgen, begint nu ook te regenen hier. Hele verandering met gisteren. Heb toen de hele dag in de tuin gewerkt in bikini. Had ik misschien beter niet kunnen doen want heb nu overal in mijn nek, op mijn schouders en armen jeukbulten :frowning: . Volgens mij van de processierups. Mijn man had het weekend nesten verwijderd maar vermoed dat hij te laat was en die brandharen al overal rond zweven.

SUCCES MET WISKUNDE!! Moet te doen zijn die 1.8.

**En…natuurlijk kijken we vanavond naar het voetbal!! **

@Toos
Komt wel goed met het huis. Nu eerst lekker ont-stressen in Turkije.

@Filiz
Lastig een buurman met honden als je uit wil slapen :mad: !

@Sev
Leuk is dat een ongeduldige moeder. Zo lang mogelijk laten wachten :wink:

**Zo eindelijk ff pauze en tijd om hier te lezen en posten. **

**Fransijn: hoe is het gegaan gisteravond? **

**Mar: fijn dat Bo zo goed groeit! Veel plezier alvast voor vanavond in de kroeg! Ga zeker kijken maar dit keer gewoon thuis op de bank. **

Kris: veel succes met wiskunde. Ik was ook altijd een regelrechte ramp in dat vak :frowning:

Toos: is ideaal zo’ n roze koffer! Ik heb er ook een en zie ’ m altijd al van verre aankomen. Geniet er maar lekker van dat je bovenaan staat!!

Filiz: in oktober weer een weekje met mams :stuck_out_tongue: In september met vriendje. Balen zeg dat je nu nog niet hebt kunnen uitslapen :frowning: