Turkish Tea Time deel 2

Ja… hij was er echt heel blij mee… ik moest zelf een keer een tering stuk lopen naar zijn hotel, omdat hij zijn ring was vergeten en hij deze toch om wilde… Hij was alleen wel iets te klein… dus met veel moeite kan hij hem omdoen en afdoen haha…

Ik ga er weer vandoor!

x

@Marion: Wij vielen al om aan het ontbijt!!! Nee zonder dollen, ik was echt heeeeel moe de laatste tijd. En heb dus extra weinig gedaan, maar wel een paar keer naar Bodrum geweest en ook naar Turgutreis!

@Cyn: Zag we een aap, eigenlijk meer een ongelikte beer, of was dat niet Yassar, iets met…Geen idee eigenlijk hahahaha:banana:

:wave:

Bij ons is het niet zo mooi weer.
Hey, ik zie net dat Cynthia in augustus alweer naar Gumbet gaat… Ze is amper terug en gaat alweer bijna weg!! Beetje asoo is ze wel :wink:

O jeetje, ik zag net pas dat er nog een heel stuk voor kwam dat ik niet gelezen had.
Welkom in Nederland Cyn ;). Je komt net als de meesten helemaal verslagen thuis, in de hoop weer zo snel mogelijk weg te kunnen!! Gelukkig ga je binnenkort weer =D.

Ga naar huis om te koken en daarna naar het ziekenhuis in Hoofddorp waar de uitslag op ons wacht.M’n schoonmoeder zal nu ook wel een beetje zenuwachtig zijn, net als wij.

Heb vandaag onder schooltijd gelegenheid gekregen om de betaling van m’n ticket te regelen bij de bank. M’n directeur is zo’n schat, zij ging voorlezen in m’n klas. Bij de bank keek die moeder die er werkt wel heel raar op toen ik daar onder schooltijd verscheen.
Ze heeft Alles keurig kunnen regelen. Ercan, here i come!!!

Tot morgen allemaal.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Hello Allemaal…!! :slight_smile:
Het gaat lekker snel hier met de Turkse Thee…

@Cyn… Welkom Thuis !!

Groetjes…

welkom terug cynthia…

voor je het weet zijn die 9 weken om!!

liefs

*:turkey: Toos…23 juni…Turgutreis:TURKEY:

*Kristina …29 juni … Roemenie
*Jac…7 juli… Turgutreis *
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Fransijn … 11 juli … Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Mustafa…20 juli… Alanya
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
**Cynthia…21 augustus…Gümbet
**Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

Zo het schiet op voor je cyn;)

Hier ben ik ook weer ! Leuke dag gehad !

@Cyn: Welkom thuis ! Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad maar daar twijfel ik niet aan !

@Fransijn: sterkte !

Aaaaah! stress Nog nooit is een proefwerkweek zo slecht verlopen!! Dit jaar was ik een beetje lui en nu snap ik er niet zo veel meer van… Tot nu toe was het niet erg, maar deze cijfers worden bepalend voor of ik overga of niet…
STRESS!! Als ik niet overga kan ik Turkije zeker weten op mijn buik schrijven =(=(. Ik ga weer hard mijn best doen!

Doeeeeei!

**@Cynnie: hé meis welkom terug! Al kan ik me heel goed voorstellen dat je hier helemaal niet wilt zijn. We slepen je er wel doorheen totdat je weer die kant op gaat! **

**@Fransijn: heel veel sterkte voor vanavond. Ik duim voor jullie! **

**@Mizz: wat ben je hier lang niet geweest meid! **

@Sev: heeft je moeder een beetje genoten vandaag?

:turkey:* Toos…23 juni…Turgutreis:TURKEY:

Kristina …29 juni … Roemenie*
*Jac…7 juli… Turgutreis *
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Fransijn … 11 juli … Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Mustafa…20 juli… Alanya
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs
**
En super nieuws: het gaat door op 18 oktober!!! Vandaag met m’n andere collega overlegd en ook zij vond het geen probleem. Ow ben zoooooooo blij!!!

Weet iemand trouwens wat dat linksonder je naam allemaal is? Points en Bank?? Doneren van punten?? Reputatiekracht??

@Kris
Voor iedere post krijg je punten, staan achter points. Die punten kan je op de bank zetten, komen dan achter bank te staan. Total points is het totaal van points en bank.
Bij donate kun je je punten aan ons doneren :wink: !!!
Onder het kopje VBplaza kun je naar de bank om je punten te storten. Ook kun je daar van je punten loten kopen of gifts (staan bij veel leden onder de reputatiekracht).
Hoe meer je post des te hoger wordt je reputatiekracht. Ook krijg je dan meer sterren onder je naam.

Heeeeey,

Bedankt voor je ijsje =D!! Ik ga hem gelijk opeten, zat net aan zoiets lekkers te denken!

@Dia
Moet echt niet doller worden met jou!!! Net terug en al weer 2 maal in het lijstje :smiley: :wink: :smiley: :wink: Wil er ook in!!!

@Beppie
Misschien doet het nieuwe bed wonderen en ben je nu voortaan uitgerust als je op staat! Hoe ligt het trouwens? Of hebben jullie het nog niet uitgetest :stuck_out_tongue: ?

@Bloem
Succes morgen op je nieuwe werk. En veel sterkte in het ziekenhuis :confused: . Zullen hier aan je denken.
Hoe was trouwens de lunch geweest? Leuke collega’s?

**Gaan we trouwens binnenkort weer een avondje stappen meiden? Is alweer veels te lang geleden :smiley: **
**Zag trouwens een grappige reclame over een man die tapijten invoerde vanuit Turkije, hij kwam aanvliegen op een tapijt, moest meteen aan ons denken :stuck_out_tongue: **

@Dia: ja, denk wel dat ze blij was, en ze verlangt nog meer tot morgen want dan krijgt ze haar cadeau -> nieuwe gsm :smiley:

@fransijn, en…vertel, viel het mee of tegen, wel een opluchting dat het nu igg rond is met je ticket, ercan there she comes…

@diamond, mag ik jou tot aso van de week bestempelen?? 15 sept EN 18 okt, hoe lang ben je tussendoor thuis?? leuk is dat van die dubbele stempels op je visum, hahahaha, en maar turen die douane-beambtes. (ik had er 3 op 1 visum!!)

@sev, leuke dag gehad?
@beppie, had je nog de mensen kunnen spreken die ik had doorgegeven of is het er niet meer van gekomen (snap ik volkomen)
@cyn, vond het ook erg jammer dat ik er niet meer was om je party-stemming mee te maken, vond het erg leuk jou en je vriendin (en vriendjes) te zien, en we waren erg blij met de sate-saus, welkom terug
@kristina, veel succes, altijd lastig dat moeten presteren onder druk, succes

uhm…
oh ja, ikke nog :slight_smile:

is dat een glimlach…???
ja cker, de bijna-depressie verschijnselen maken plaats voor een heel klein beetje zonneschijn.
en waarom…?
stond vanmiddag in het pashokje een zomerrok te passen (niet dat je die hier aankan in NL, koud!!) en was best tevreden met de kennismaking op mijn nieuwe werk, toen de dame van … weer belde. Ze vond het nog steeds erg jammer dat ze me moest afwijzen voor die baan van hostess in Bodrum, en vroeg daarom of ik woensdag wilde vertrekken naar Gran Canaria…
als zomer-extra. tot eind september (niet tot het einde van het seizoen, wel jammer.) verdiend zelfs nog minder dan het schijntje dat ze bood voor bodrum maar goed.
stond ik daar met mn mond vol tanden…

en voordat jullie nu allemaal heel hard gaan roepen, DOEN!!! rustig aan…dat is nl ook wat ik denk, en waarschijnlijk ook wel ga doen, mits mijn bezoek morgen aan de dokter goed verloopt.
heb toch een vervelend kwaaltje overgehouden, waar ik niet zo 1,2,3 vanaf ben. dus ff bespreken wat de gyn ervan vindt, of er mogelijkheden zijn daar om te behandelen (zalf ofzo) ik weet het niet.
morgen aan het einde van de middag zal ik haar dus bellen met een ja of een nee. afhankelijk van het ziekenhuis (bang!!)
zo niet, dan moet ik donderdag dus beginnen met werken en dan zie ik wel wat er gaat gebeuren.
mooie kans, mits mijn gezondheid niet verder in gevaar komt.
to be continued

laat morgen dus haar iets weten en jullie dus ook (misschien op 28 juni dus op weg naar Gran Canaria, mag ik dan ook in het lijstje???)

@Bloem: Tuurlijk mag jij dan in het lijstje ! Met véél plezier zelfs ! Ik hoop dat je gezondheid niet te erg is meis ! Ik duim voor je, zodat je naar Gran Canaria kan gaan ! Mits je ons dagelijks of wekelijks op de hoogte houd hihihihi :wink:

Nou, nog vergeten te vertellen: heb nieuwe schoenen gekregen van mams ! Zo van die instappers geslote vooraan en hiel open om te werken in het kapsalon, want slippers zijn echt niet leuk dragen met al die haartjes die in je tenen gaan zitten en auuwwww wat doet het pijn ! Daarom gesloten vanvoor en ze zien er lekker turks uit ! Echt leuk ! al zeg ik het zelf :wink: Als ik afbeelding vind, zet ik ze eens online !

@Dia. Ben het wel met Bloem eens … Aso v.d. week . misschien wel van het jaar haha… Leuk voor je , maar nu willen we je ook niet meer horen he :wave:

@Bloem. gelukkig zie je weer wat zonnestraaltjes doorkomen. Volhouden meid.
En veel succes in het ziekenhuis. We duimen nog steeds…

@Sev; veel plezier met je stappers.

Zo, morgen m’n eerste Corendon dagje.
Bedankt voor jullie felicitaties en meedenken…
dus nu elke dag een beetje Turkije voor mij…
Ben erg benieuwd. Heb er wel echt zin in . Corendon here I come :banana:

M’n vriendin is voor 10 dagen richting Kemer vertrokken met haar moeder.
Zit nu in het vliegtuig. Gun het haar wel maar IK WIL OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK

meiden weltrusten alvast.

En Dia helemaal gelijk heb ons tapijtje al een tijd niet meer voorbij zien komen. wanneer gaan we weer eens daten met z’n allen ??? :wave: