@fransijn, en…vertel, viel het mee of tegen, wel een opluchting dat het nu igg rond is met je ticket, ercan there she comes…
@diamond, mag ik jou tot aso van de week bestempelen?? 15 sept EN 18 okt, hoe lang ben je tussendoor thuis?? leuk is dat van die dubbele stempels op je visum, hahahaha, en maar turen die douane-beambtes. (ik had er 3 op 1 visum!!)
@sev, leuke dag gehad?
@beppie, had je nog de mensen kunnen spreken die ik had doorgegeven of is het er niet meer van gekomen (snap ik volkomen)
@cyn, vond het ook erg jammer dat ik er niet meer was om je party-stemming mee te maken, vond het erg leuk jou en je vriendin (en vriendjes) te zien, en we waren erg blij met de sate-saus, welkom terug
@kristina, veel succes, altijd lastig dat moeten presteren onder druk, succes
uhm…
oh ja, ikke nog 
is dat een glimlach…???
ja cker, de bijna-depressie verschijnselen maken plaats voor een heel klein beetje zonneschijn.
en waarom…?
stond vanmiddag in het pashokje een zomerrok te passen (niet dat je die hier aankan in NL, koud!!) en was best tevreden met de kennismaking op mijn nieuwe werk, toen de dame van … weer belde. Ze vond het nog steeds erg jammer dat ze me moest afwijzen voor die baan van hostess in Bodrum, en vroeg daarom of ik woensdag wilde vertrekken naar Gran Canaria…
als zomer-extra. tot eind september (niet tot het einde van het seizoen, wel jammer.) verdiend zelfs nog minder dan het schijntje dat ze bood voor bodrum maar goed.
stond ik daar met mn mond vol tanden…
en voordat jullie nu allemaal heel hard gaan roepen, DOEN!!! rustig aan…dat is nl ook wat ik denk, en waarschijnlijk ook wel ga doen, mits mijn bezoek morgen aan de dokter goed verloopt.
heb toch een vervelend kwaaltje overgehouden, waar ik niet zo 1,2,3 vanaf ben. dus ff bespreken wat de gyn ervan vindt, of er mogelijkheden zijn daar om te behandelen (zalf ofzo) ik weet het niet.
morgen aan het einde van de middag zal ik haar dus bellen met een ja of een nee. afhankelijk van het ziekenhuis (bang!!)
zo niet, dan moet ik donderdag dus beginnen met werken en dan zie ik wel wat er gaat gebeuren.
mooie kans, mits mijn gezondheid niet verder in gevaar komt.
to be continued
laat morgen dus haar iets weten en jullie dus ook (misschien op 28 juni dus op weg naar Gran Canaria, mag ik dan ook in het lijstje???)