Jill, ook van mij een hele fijne vakantie, en tot laterrrrrrrrrrrr.
Xx Mar
Hey Jill, je kan zekere voor het onzeker nemen en je paspoort laten verlengen. Laten we hopen van niet, maar straks overkomt je iets dat je niet voor die datum terug kan. Turkije is wat dat betreft heel bureaucratische, beter voorkomen dan genezen… toch? en gefeliciteerd, wanneer eten we gebakje?
@Jill: Goeie reis !!! Geniet ervan !
@Kristina: ik zou me ook niet zo laten doen hoor meid ! Als je zeker bent van je stsuk, dan er zeker voor gaan ! Ontslaan mogen ze je zomaar niet ! Go for it girl !
Mn moeder is morgen jarig maar moet morgen werken, dus gaan we vandaag er een dagje op uit , gaan shoppen en alles doen wat zij wil, uit gaan eten vanmiddag en ik ben chauffeur. Ik zie het helemaal zitten !
Tot vanavond allemaal !
@Sev (of moet ik James zeggen vandaag)
Veel plezier vandaag!!! Verwen je moeder maar lekker, maar jou kennende gaat dat goed komen!!
@Kristina
Zeker navragen, jammer als je door zo’n stom misverstand je baantje kwijt zou raken
goede morgen allemaal!!
veel te lekker weer om te moeten gaan werken…maar oke.
lees vanavond alles bij, want jee wat gaat het hier snel!!
tot staks…xx
filiz
Zo allemaal, het ‘gewone’ leven is weer begonnen, zit op mn werk en heb helemaal geen zin!!! Er is niets veranderd en ik kan maar geen zin kweken. Hubbie heeft al 2 nachten gewerkt, en vandaag moet hij minder slapen want we krijgen het nieuwe bed!!! Gelukkig is de puber er ook nog, dus kan hij opletten tot ze voor de deur staan en dan hubbie roepen, scheelt hem wss wel een paar uur lekker slapen!!!
@Sev: Veel plezier met verwennen van je moeder, dat moet goed komen. Iemand verwennen is nog leuker dan verwent worden vind ik!!
@Kristina: Laat weten hoe je gesprek gegaan is, ik zou dat ook willen weten. Zo’n stom misverstand mag je niet je baan kosten vind ik!
@Cyn: Als je al wel aan het bijlezen bent: WELKOM THUIS(al zal je het wel behoorlijk minder vinden!!!) Spreek je snel lieverd
@Dia: Mooi dat weekje, wij kijken ook al weer voor september dus!! Maar niet verbaast staan als we dat ineens geboekt hebben en ik het lijstje weer aanpas:laugh:
Nou ik moet maar eerst eens ff iets gaan doen
![]()
**Lekker een ochtend vrij, moet vanmiddag om half twee beginnen op m’n werk. **
@Sev: ik had me aangemeld voor die nieuwe reisblogs en toen was ineens m’n onderschrift weer terug! Heel veel plezier vandaag met je moeder, verwen haar maar lekker!
**@Kris: nou belachelijk dat ze je ontslagen hebben zeg om zoiets! Ben benieuwd wat ze gaan zeggen als je belt. **
**@Beps: wij gaan er wel weer ff voor zorgen dat het lijstje weer wat langer wordt he
Ow moeilijk he om weer te wennen aan het dagelijks leven terwijl we vorige week nog lekker in het Turkse zonnetje zaten :o **
Kus, Dia
Ik heb net gebeld naar mijn werk en ‘ze kunnen er niets aan veranderen.’ Volgens hun computers tond ik ingeroosterd, maar dan zijn ze mij dus gewoon vergeten te bellen. Op de internetsite stond ook niet dat ik moest werken… Maar volgens hen was ik ervan op de hoogte. Nou ja, niet veel dat we eraan kunnen doen. Ik heb nog wel ander werk (daar heb ik zelf ontslag genomen omdatik twee maanden vrij wou deze zomer) maar in het Feyenoord stadion was het altijd zo gezellig =D. Maarja, dan maar op zoek naar ander werk na de zomer. Hoe is het met iedereen?? Mijn moeder komt nu met alle mogelijke negatieve berichten over Turkije, het is echt zwaar irritant.
Vandaag heb ik een luistertoets Engels, moet lukken aangezien ik op een tweetalige school zit (les in het Engels).
@ Sev: heel veel plezier vandaag samen met je moeps
@ Dia en Beppie: zo hoort het. Net terug en gelijk boeken, heb je weer iets om naar uit te kijken in dit (soms) vervelende Nederland.
@Kris
Echt balen dat ze er niets meer aan kunnen (willen) doen. Is ook niet bepaald in hun voordeel dat je ook niet op de internetlijst stond.
Die moeders hebben ook altijd wat ;), er zijn toch geen negatieve verhalen over Turkije !!
@Beppie
Is zo vervelend he, na de vakantie weer moeten gaan werken! Duurt bij mij ook altijd weer een paar weken voordat ik m’n ritme weer een beetje te pakken heb. Succes verder met ‘inburgeren’.
@Cyn
AL BIJ GESLAPEN???
*
Toos…23 juni…Turgutreis:TURKEY:
*
Kristina …29 juni … Roemenie
*Jac…7 juli… Turgutreis *
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Fransijn … 11 juli … Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Mustafa…20 juli… Alanya
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs
**
Nou Toos je staat bovenaan!!! Het schiet voor je op.
Heb je alles al gekocht of moet je nog een paar dingen kopen???
Heeft de rest van je familie er ook zin in??
@Kristina: of ik geld teveel heb?? Nee hoor hihihihi Breda had alles al in de uitverkoop 30 to 60% korting. En dan kan ik heel goed shoppen;).
@Sev en Linda: GEFELICITEERD!!!
Wat is het toch weer lekker weer.
Groet Jac
@Cyn: Je zult als je dit weer leest al heimwee hebben, maar toch welkom thuis!!!
Groet jac
Jongens ben er van overtuigd dat ze Heimwee heeft, en liefdesverdriet!! Het is ook zoooo’n leukertje!!!
Suc6 met bijlezen meis
![]()
Zal idd wel moeilijk voor haar zijn!! Gelukkig kan ze meteen weer beginnen met aftellen.
Hey Meiden!
Ik ben weer boven water, maar ik verzuip in mijn eigen tranen!! Ik heb geen tijd/zin om alles terug te lezen… dus heb maar een stukje gelezen!!
Het is ontzettend balen dat ik weer thuis ben, en mijn hart nog steeds in Turkije ligt… Ik ben gewoon mezelf vergeten mee te nemen daar vandaan!
Ik zag wel al dat Beps jullie het een en ander al heeft verteld over wat ik daar dus allemaal deed ;)
Ik zal jullie snel een wat langer verslag geven… Staat mijn hoofd op dit moment niet echt naar…
@Bloem: jeetje wat ben ik geschrokken van jouw verhaal. Ik kreeg het vrijdags van beps te horen, en toen viel me inderdaad op dat ik je al even niet meer had zien zitten! Hoop dat alles weer helemaal goed met je komt meis!!
@Kristina: Sorry ik heb geen Mario kunnen vinden!!
Voor nu even genoeg! Spreek jullie snel!
Kuss enne nog “maar” 62 dagen :dead:
@Cyn
Gelukkig heb je in ieder geval een klein stukje van jezelf mee terug genomen! Is anders zo stil op het forum
.
Hou je taai, voor je het weet sta je weer op nummer 1.
@Beppie
Heb je je goed kunnen houden toen je voorgesteld werd? Of zag je de aap niet voor je
?
Cynthia, Welkom in Nederland. Ik zal maar niet zeggen thuis, want ik denk dat dat voor jouw gevoel ook in Turkije is.
Strekte weer en aftellen tot de volgende keer.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@Marion: Nee nog steeds niet voorgesteld!!! Hij kwam pas laat in de avond, en dit verrimpelde besje(hihi) lag al heeeeel vroeg op bed!! Wij waren zoooo moe, de hele vakantie lang trouwens
Hebben veel niets gedaan. Maar op de foto’s zag ik geen aap, nee!! Al hoewel, hij zag er wel lief uit, net een grote chimpansee!!!(hihihihihi)
![]()
Haha trut!!! Alleen de laatste avond kwam hij om 22.00 uur… Hij was net online… en hij zei dat hij ook moest huilen gisteren!!! Wil ik echt weer terug naar hem!!!
@Marion: Ja jullie zijn mijn afleiding de komende 9 weken!
@Fransijn: Ja inderdaad… mijn thuis is nu daar!!!
x
@Beppie
Is ook fijn eens een keer lekker niets doen!
Krijg het alleen tijdens een vakantie zelf niet voor elkaar. Moet alles in de buurt gezien hebben. Ga pas naar bed als ik bijna omval (zo lang mogelijk genieten he) of als de kleine moe wordt. En die is niet moe te krijgen
. Wordt dus meestal na de vakantie een week vroeg naar bed.
@Cyn
Vond hij de ring mooi?