hahahaha Bloem !!! Jij bent me er eentje ! Dan maar een lijstje bijhouden zoals de wie vertrekt lijst ?
bloem: ik hoop dat je ooit de rust mag vinden die je nodig hebt om hier door te komen. Ik denk vaak aan je en voel héél hard met je mee ! Leuk dat je beste vriend zoveel moeite doet om je daarheen te krijgen, voelt wss goed aan voor jou. Slaapzacht !
Wat is het toch moeilijk slapen met dit weer… Ik hoefde pas om 11 uur op, maar was al om half 8 wakker en kon niet slapen.
@ Sev: kadootjes voor baby… Een speeltje? Een leuk kledingstukje? Rammelaar, sokjes (en daar dan iets op laten borduren) leuke pantoffeltjes, knuffeltje…
@ Fransijn: hoe zit het met je ticket? Heb je er al wat meer over gehoord??
Ik ga maar weer verder leren totdat ik weg moet. Het gaat er vanaf hangen deze week, ik MAG NIET blijven zitten.
@Sev
SPANNEND!!! Wordt het een ring of een geel-witte gsm?
@Jac
Fijn dat je het leuk hebt gehad in ons Brabant!!
@Bloem
Goed geslapen? Hoop dat het werk je woensdag wat afleiding kan geven. Lief dat je vrienden van alles gaan bedenken maar denk heel erg goed na voordat je eventueel terug zou gaan. Hier heb je heimwee, en dat is heel erg. Maar terug in Gumbet zal ook alles anders zijn. Constant op je hoede moeten zijn en leven met angst is absoluut geen pretje.
Denk eigenlijk, net als Fransijn, dat het niet verkeerd zou zijn om met je huisarts te gaan praten. Er is zo veel gebeurd met je het laatste jaar. Te veel misschien om dat in je uppie allemaal op een rijtje te krijgen.
En of dat het spannend is ! wit - gele gsm ? Ring ? Turkse versie van de Milka-koe ? Wie zal het zeggen ?! Nou ja, ik uiteindelijk als ik terug ben hihihihi.
Zit met een probleempje, die wit-gele gsm zou gerust mogen komen want telkens mn vriend probeert te bellen op mn gsm zegt het gewoon een simpele ‘piep’ en geen ellenlange beltoon meer dat ik goed hoor ! Moet dus constant op de momenten dat ik denk dat hij kan bellen, mn gsm bijna aan mn oor houden en dan mag er nog geen ander lawaai tussen komen. Als mn pa naar mn gsm belt, lukt het echter wel… Heeft er nog iemand zoiets gehad ? Of zou het aan het Turks netwerk liggen ? Alhoewel… als mn gsm kan een piep geven als mn vriend belt, kan hij toch ook gewoon simpel mn beltoon laten afgaan ?? Raar… Daardoor mis ik telkens mn vriend op msn ook, hij laat mn telefoon altijd overgaan als hij erop komt… Heb telkens al geluk gehad dat ik het toevallig juist gezien heb dat mn gsm piepte…
@Sev: wat een irritant gedoe met je gsm…Geen idee waar dat aan kan liggen, maar wel balen dat je nu steeds je vriendje mist
Zonet even naar m’n werk gebeld, waarschijnlijk is die week in oktober geen probleem. Hihi ze keken er niet eens meer verbaasd van op, raar he Vandaag lekker een vrije dag samen met m’n vriend. Het is hier al behoorlijk benauwd alleen nog geen zon…
Hey Mustafa…jij hebt er zin in! Zoveel power moet je benutten hoor…
*Kristina: heel veel succes met al je tentamens, proefwerken en al die ellendige dingen! Moet toch gebeuren natuurlijk, maak er maar t beste van en ik zal voor je duimen.
** Lieve Bloem…wat heb ik met je te doen meis! Hoop zo dat je in staat bent om de draad weer een beetje op te pakken en een beetje medische hulp kan echt geen kwaad hoor. Laat je helpen om deze rotte tijd door te komen.
In elk geval ga je woensdag weer aan t werk, maak er iets van hé! Je bent dan wel lekker bezig en hebt dan afleiding. Veel succes wens ik je toe en ik denk aan je. (zoals iedereen hier op het forum…)
@ Dia: Raar he dat je werk er niet meer vanop kijkt;). Hihihihihihi.
Leuk hoor. O leuk dat je weer smsjes krijgt uit alanya.
Geweldig. Wat heb ik gekocht in Breda: 2 shirtjes, en grote strandtas met van die bloemen, bikini, witte rok, 2 kettingen, 3 broeken, zonnebril.
Volgens mij was dit het, o nee nog een luchtje.
Dit was het echt. Maar ik ga 27 juni nog naar amersfoort en zet daar ook effies de bloemetjes buiten :).
@ mustafa en jill: JULLIE ALVAST EEN FIJNE VAKANTIE.
Moren
@bloem…ik wed mee hoor:wink: ik denk toch echt dat het een reep chocolade wordt voor sev, van de wit gele milka koeien uit turkije…!! voor hoeveel wedden we?
@kriastia…heel veel succes met leren!!
@sev…mhz…nee nog nooit meegemaakt met die gsm…en wat de baby betreft:laugh: wat leuk!!
ik zou als ik jou was een leuk speeltje meenemen…heeft ie miss nu nog niet ecth iets aan, maar is vastr leuk voor over een paas maanden. toen ik bij mn schoonzus was was haar 1 jaar oud kindje aan het spelen met wasknijpers…vond het niet echt verantwoord, vandaar.
@dia…wat fijn van die week in oktober:)mn moeder is nog steeds aan het w88 op antwoord of ze vrij kan krijgen…
gteniet van je vrije middag met je vriend!!
@mustafa…lekker gevoel he:wink: als je de power hebt