@ sev, misschien heb je heel per ongeluk die piep ingesteld als ringtone voor het nummer van je vriend. heb ik ook een keertje gedaan, per ongeluk, zwaar irritant.
@ de rest, weet ff niet wat ik moet zeggen, jullie zijn allemaal zo lief, en beppie dank je wel voor je lieve woorden
@jill, fijne vakantie, je hebt het verdiend!! geniet ervan enne…geniet ervan (dubbel genieten dus!!)
Mensen ik heb m’n ticket nu zelf geboekt via ticketpot en zal nu 1 dag later vertrekken dan verwacht, dus op 11 juli a.s.
Het lukte niet meer vanuit Turkije.
Ik vertrek om 10.00 uur en kom aan om 14.40 uur en vlieg met Pegasus.
Ga nu naar huis bijles geven en daarna nog even naar m’n bijbaan.
Probeer morgen wel even bij te lezen.
@llemaal. sorry kan jullie zoals gewoonlijk weer eens niet bijhouden hier…
maar wilde even melden; bedankt voor jullie raad & tips…heb besloten om voor Corendon te gaan !!
Vond het heel vervelend voor m’n huidige werk.:sad: maar ik wil toch voor mezelf kiezen.
Nou het zal wel ok zijn toch Diamond. Ze raken er inmiddels wel aan gewend hoor haha.
Ja, ben toch wel blij dat ik ervoor gekozen heb. had er anders wel spijt van gehad.
Ik kijk het aan hoe het gaat . maar dit ligt gewoon veel dichter bij wat ik wil.
Tja en dan neem ik die studiereisjes maar voor lief.
Zou wat zijn als er volgend jaar iemand naar Turkije (Istanbul bijvoorbeeld) moet …Meld ik me natuurlijk als eerste aan.
maar afgezien daarvan lijkt het werk me gewoon erg leuk. Fluitend naar m’n werk haha
Von: Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!
Franslijn: Fijn dat het geregeld is met je ticket, hoe is het trouwens met je schoonmoeder?
Bloem: Hou de moed erin hoor, het niet leuk wat er gebeurd is, maar als je jezelf niet bij elkaar raapt beland je nog in een stevige dip. Dat is het je toch niet waard he.
Nog 3 dagen en een beetje en we gaan, heerlijk. Gelukkig is mn voet weer aardig hersteld, dus kan vol goede moed naar turkije.
@ fransijn, gelukkig dat is een hele zorg minder. aftellen maar!! @von, gefeliciteerd met je nieuwe baan!! zal ook wel een opluchting zijn, dat de keuze nu gemaakt is, wanneer moet je beginnen?? @toos, bedankt, denk je nog aan mijn emailtje?? hopelijk kom ik ergens, want ik zit echt muurvast en het is echt hopeloos (maar ja, nu met een kennis bij corendon wie weet) @ben ff weten shoppen, dezelfde broeken als vorig jaar, zwart en wit, alleen nu 2 maten kleiner…kan gewoon in NL niet in mijn rokjes lopen, veels te koud.
morgen lunch met mn nieuwe werk als kennismaking, woensdag echt beginnen met werk (om 07.00 gluk!!) en dan naar het ziekenhuis voor de eerste van vele vervelende, genante, en pijnlijke behandelingen (iiiiiiiiiieeeeeeeeeeehhhhh)
fijne avond
Met dit lekker weer zitten ze allemaal op een terrasje Jac.
OEPS IK HEB MISSCHIEN EEN PROBLEEM,Hoe lang moet je paspoort nog geldig zijn voor Turkije? ik weet niet of het verschil maakt maar ik ben nederlandse en woon in Belgie.