@sev…ik zou me ook niet te druk maken als ik jhou was;) hij kan zic toch best wel eens laten gaan? alleen minder dat ie er dan mee voor de webcam mee moet komen zitten ja…volgende keer zal hij het neit meer doen;)
@dia…hier is het vanaf vanmorgen al heel warm!! lekker:D:D
@fransijn…dankje meid, ik ben vrijdag heel vroeg naar bed gegaan (moest ook wel ookweer vroeg op) en heb mn roest bij geslapen…denk ik:)heb nu nergenbs meer last van
echt een top dagje gehad gister:D de 1e den die we om kapte was meteen goed:D heb ook behakt, jeetje wat zijn die bijlen zwaar!! was echt super gezellig iig…
straks nog werken…daarna miss naar het cafe om kermis te vieren?? heeel misschien;)
Hoi allemaal,
Nou Mar is er weer hoor. Heerlijk weekje gehad in m’n eentje. Was wel alleen op vakantie, maar niet alleen geweest. Ik ben wel iemand die snel een praatje maakt en zo leg je dan ook weer leuke contacten. Heb de 1e avond een vrouw ontmoet van 60 jaar, ze lijkt wel 45 echt waar, en ben uiteindelijk 2 dagen met haar opgetrokken. Het klikte enorm tussen ons. Zij was al meer dan 30 keer in Turkije geweest en kent het als haar broekzak. Was erg leuk en gezellig. Verder een boottocht gemaak, veel gewandeld, gefietst nadat ik met zeer veel moeite het fietsslot had losgekregen hihi en nou ja de gewonen dingen die je zoal op vakantie doet. Shoppen, lekker eten, terrasje enz. En toen was opeens die ene week weer om. Zat zoals altijd weer met een knoop in m’n maag in het vliegtuig. Echt alweer heimwee, pfffff, wat hou ik toch van dat land!
Maar nu weer over tot de orde van de dag, straks werken…
Fijn dat de andere vakantiegangers het ook weer zo leuk hebben gehad. Voor degene die snel daarheen gaan: goeie reis, veel plezier en genieten!!
Welcome back Marjan. Jammer hè dat alle mooie dingen zo snel voorbij gaan. Het is gaan en weerom komen (voor de meesten dan). Ik zou willen gaan en voor altijd daar blijven, maar dat is nog niet mogelijk op dit moment.
Welkom terug Marjan! Je boft met het weer, zo is het niet heel de week geweest.
Ik ben ondertussen aan het leren… Nouja, een vriend van mij is zijn boek kwijt voor natuurkunde2 dus nu zit ik heel het hoofdstuk voor hem te scannen… Duurt ff een tijdje. Ik snap er werkelijk niets van van dat hoofdstuk =(. Maar als ik een goed cijfer haal voor natuurkunde1 komt alles goed…!!
Morgen ga ik trouwens (ja, nu pas) naar de da Vinci Code. Iemand al gezien?? Hoe beviel hij? Ik heb het boek nog niet gelezen, ik wou eerst de film zien. Het boek is vaak beter dan de film als je het boek al gelezen hebt.
beppie, klinkt alsof ik behoorlijk wat gemist heb, had die lypo nou niet 1 weekje later kunnen flippen (liever helemaal niet natuurlijk, dan had ik er nu nog gezeten)
enne, met de puber…? was da nou? nou ja, wat het beste voor hem is…
sev, je dronken geliefde al weer gesproken?
filiz, meteen de eerste den raak, zo hoort het, klinkt errug gezellig.
diamond, volgens mij kun je vandaag weer lekker in de zon, ik hou niet van de NL zon, dus blijf lekker binnen.
fransijn, same here.
ik zelf voel me wegglijden en iedereen zegt, niet doen, en ik zie mn mammie aan de rand staan, maar ik KAN niet terugkomen. ik moet echt ophouden met foto’s bekijken en site’s bezoeken met mensen die ook van gumbet en turkije houden, maar het lukt niet. ik kan het maar niet loslaten.
zit heel de dag achter internet of ik lig in bed. ik voel dat het fout gaat, maar ik weet niet hoe ik het stoppen moet…
@Bloem: neen, gisteren was er een vriend uit izmir die hem kwam bezoeken en snap ik ook wel dat als hij 3 u rijd ervoor, dat hij toch die vriend wat moet opvangen, wss vanavond hoor ik hem weer !
bloem, je niet laten gaan meid, verzet eens je zinnen wat, verstrooi jezelf, heb je geen vriendin om eens mee uit te gaan ? Ik snap dat je het erg moeilijk hebt nu maar je moet hierdoor !
Bloem meid, ik leef echt heel erg met je mee =(. Je kan echt het best zorgen dat je bezig bent. Het zal de pijn niet verlichten maar je zult merken dat je dan niet meer constant denkt aan wat je mist. Ik verzeker je dat het dan in ieder geval een klein beetje beter zal gaan. Ook al is het maar even winkelen met je vriendin, of samen picknicken en lekker bijkletsen. Misschien kun je gaan sporten, joggen… Iets… Boksen (om alles van je af te slaan??) Dan ben je actief bezig en lig je niet weg te kwijnen in bed… Je moet voorkomen dat je heel de dag alleen bent. Wees actief, contact met mensen… Iets.
En blijf vooral berichtjes versturen aan ons, we steunen je allemaal!
@Bloem.
Kop op meissie. Probeer inderdaad je gedachten te verzetten, hoe moeilijk het ook klinkt. Het is goed geweest van je om terug te komen.
Nu zie je misschien alleen maar de negatieve dingen van het leven.
En leef je in de herinneringen die je hebt.
Je hebt behoorlijk wat meegemaakt in een relatief korte tijd. DAt gaat je niet in de koude kleren zitten.
Maar ook: je moet NIET in een neerwaartse spiraal blijven zitten.
Geef jezelf de tijd. Bouw geen muur om je hart. Laat mensen toe. En praat. Ga naar buiten, probeer evengoed te genieten. Ook dat helpt je verwerken.
Alles in het leven gebeurt met een reden. Sterkte meis.
@Bloem,is maar normaal dat je je nu zo ellendig voelt,je hebt ook nogal iets meegemaakt dat je waarschijnlijk nooit verwacht had.
J e hebt de goede beslissing genomen door naar huis te gaan en even afstand te nemen maar het zal inderdaad wel een tijdje duren eer je alles voor jezelf op een rijtje hebt en die tijd moet je jezelf ook gunnen.
Je zal nog moeilijke momenten genoeg hebben maar al klinkt het nu een beetje raar,de tijd zal komen dat je voor jezelf toegeeft dat je de beste beslissing hebt genomen.
Daarom ,doe iets leuks voor jezelf,ga lekker op stap en probeer even alles opzij te zetten!
O ja en dan nog iets,als jouw ex zo op jou reageerde is hij je liefde niet waard Bloem!,STERTE
Lieve Bloem, ik maak me ernstig zorgen om je. Het is niet verwonderlijk dat je helemaal in de put zit na alles wat je hebt meegemaakt. Je voelt je vaak helemaal alleen staan met je gevoelens, want het lijkt net of niemand je echt begrijpt, hoewel ze alles uit de kast zullen trekken om je te helpen en op te beuren.
Als je je zo rot blijft voelen zou ik toch maar met de huisarts gaan spreken en maatschappelijk inschakelen.(Maar mss heb je dat al wel gedaan)
Deze mensen staan emotioneel wat verder van je af en kunnen je wellicht andere inzichten geven.
Je zult mss denken: “Waar bemoeit zij zich mee?”’
Maar ik heb zelf een tijd geleden ook in een crisis gezeten en die hulp heeft mij goed gedaan.
Sterkte lieverd.
Pakkerd, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Ben net terug van mijn super weekendje breda,had lekker weer.
En ik heb lekker geshopt. HEERLIJK.
Alle terug komers welkom terug!!!
En jullie hebben in dit weekend effe 10 pagina’s gekletst. Stelletje kletskousen.
Morgen lees ik alles bij.
@bloem…kop op meid…! het is zeker een shit periode, en ik hoop dat je er snrl overheen bent, dit gun je natuurlijk niemand…maar het is wat sev zegt>>ga leuke dingen doen met vriendinnen…het leid af;) en…wij zijn er ook voor je!!
tot net gewerkt…ga maar eens lekker naar bed…
het onweert hier ondertussen:(…
Net mn vriend op msn én webcam gehad, helemaal fris ! Maar zijn schoonzus is jarig nu, en gaan nu ff weer wat gaan drinken en dan gaat hij direct zn bedje in hihihi !
Wat dat cadeau van hem voor mij betreft: Toen ik hem zei dat ik een tweede ring had (heb ooit eens een ring gekregen van bij zijn broer en veranderd telkens van kleur naargelang de warmte enzo…) en nu met het mooie weer staat hij helemaal in mn vinger en is het helemaal wit eronder ! Zeg ik: hey , zie je ? Ben lekker bruin nu en heb een tweede ring aan zegt hij: leuk, zou je nog meer ringen willen ? Ik zeg: hoezo ? hij: wel, gewoon…
en toen veranderde hij snel van onderwerp ! Dus: mss toch een ring in wit of geel nou ja, ben niet zeker, zullen wel zien hihihihi
@Kristina: o ja zou leuk zijn ! Maar hmhm niets voor hem vrees ik, tenzij hij me al die tijd wat heeft voorgehouden…
@Iederee: meiden, help eens denken voor mij, zijn schoonzus die dus ook vandaag jarig is, is ook zwanger en moet haar kindje hebben ongeveer rond de tijd dat wij daar zijn… Mn vriend was zo blij dat ik haar wou een sms sturen voor haar verjaardag nu. Daarom was mijn vraag: zouden jullie een cadeautje geven voor haar baby ? En zo ja, wat kan ik geven ?
kom op meiden: laten we een weddenschap afsluiten wat het vriendje van sev haar gaat geven.
ik zou mijn geld zetten op een wit-gouden-verlovingsring
en allemaal, bedankt voor de lieve woorden, ik doe mn best, echt waar, maar sta zo dichtbij het boeken van een ticket. ik doe het niet, maar mn grote vriend in gumbet heeft een hele constructie bedacht hoe ik toch naar huis kan gaan…de schat.
ga eens kijken hoe lang ik vannacht weer wakker lig…
slaap lekker allemaal en bedankt!