Turkish Tea Time deel 2

Mustafa en Jill, jullie zijn al aan de beurt!!!

:turkey: Mustafa …20 juni…Alanya :turkey:
***:turkey: Jill…20 juni…Alanya ***:turkey:

Toos…23 juni…Turgutreis
Chivas…(Dorien)…27 juni TUrgutreis
Kristina …29 juni … Roemenie
*Jac…7 juli… Turgutreis *
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Fransijn … 10 juli … Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Besmile…6 oktober …Turgutreis
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

Hoi allemaal, Was even naar school om iets op te halen en ben gelijk even gaan lezen.
Er is weer heel veel geschreven, wat we niet met z’n allen beleven. Echt veel.
@Mobster, Fijn om te horen dat alles goed gaat met je vrouw en de baby. Geweldig zo’n echo. Wel jammer dat ze alweer terug gaat naar Turkije

@Nur is inmiddels vertrokken naar Adana. Hoop dat ze een leuke tijd heeft.

@Dia is net terug en heeft het zwaar, dus maar weer vast een optie genomen voor oktober. Zalig!!!

@Von wat sta je voor een moeilijke keus. Ik wens je veel sterkte! Volg je gevoel en je hart maar. Het is echt een leuke baan.
Denk goed na over je relatie en neem geen overhaaste stappen, waar je mss spijt van krijgt hè. Ook hier strekte mee.

@Filiz pas goed op jezelf en neem extra rust. Je hebt toch geen Pfeiffer ofzo?

@Bloem, fijn dat je ouders zo goed voor je zorgen. Probeer maar van alle fijne en positieve dingen te genieten.

@Sev, wat jammer dat je zo’n nare confrontatie had met je vriend. Ik hou ook niet van dronken mensen.

@Marion, geweldig leuk dat boerengolf. Hebben wij eens gedaan met een uitje ven de gymnastiek. Ik hoop dat je toch veel plezier hebt ondanks de koeien.

@Jill, jij gaat ook al lekker snel weg. Heb je alle inkopen al gedaan?

@Mar, nog wat leuks tegen gekomen in het dorp?

@Bep, ben je nu alweer terug? Wat vliegt de tijd. Hoop dat je dubbel en dwars hebt genoten.

@Kristina, ik kan begrijpen dat je ouders bezorgd zijn, maar ik hoop toch dat je ze kunt overtuigen van het feit dat je echt wilt gaan.

@Mustafa, Ben jij je koffer al aan het pakken?

Ik ga nog even naar de waterkant. Het is super gezellig in het dorp, want het is hier Waterrecreatiedag, Met drakenbootraces enzo, en braderie, schotsje lopen voor de jeugd. tentfeest met Wolter Kroes.
Ik probeer maar te genieten, hoewel het niet echt heel erg lukt. Ik pieker gewoon teveel op dit moment.
M’n schoonmoeder, die dinsdag de uitslag van de bioptie krijgt, m’n ticket naar Antalya, ik mis Ercan, maar ja we maken er toch maar weer wat van.

Fijn weekend voor iedereen.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

@Fransijn: hopenlijk kun je ondanks al het nare, je zinnen toch nog een beetje verzetten. Veel plezier in het dorp!

@Mustafa & Jill: zijn jullie al bijna klaar voor vertrek? Misschien zitten jullie wel in hetzelfde vliegtuig!

@Mar: leuk zo’n reunie! Had je ze daarvoor wel eens weer gezien of was dit weer de eerste keer?

@Beps: moeilijk he om weer weg te moeten als je het zo naar je zin hebt! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Heeft hubbie het ook naar z’n zin gehad?

**@Von: kop op meid! **

Kus, Dia

@Dia,het zou kunnen dat Mustafa in hetzelfde vliegtuig zit,wij vertrekken vanaf Maastricht.En nu heb je ook weer iets om naar uit te kijken en dat is wel toppie he.

@Fransijn,inderdaad vandaag gaan shoppen en de rest kopen we in Turkije

@Von ben je er al uit?

Mustafa is al in Turkije nu. Loopt stage in Istanbul.

Bedankt Marion,wist ik niet.

@beppie welkom terug…
@ diamond, echt afkick verschijnselen dat je nu al een optie hebt!! hahahaa, zo hoort het.
@von, hou je per maand nu iets over en is dat te doen, dat verschil tussen je salaris nu en bij C? ik zou toch eerst eens kijken hoe hij het in NL vind en waarom zou je niet in Turkije kunnen wonen?? geef het een kans, het is cker niet de makkelijkste weg, maar ja…de weg van de minste weerstand is niet altijd de beste.
@de rest…sorry, ben de weg kwijt, lichtelijk depressief volgens mij.
later meer

Weet niet hoe het kom maar heb toch wel in de lijts gezet, maar zie me zelf er niet meer staan.
Toos…23 juni…Turgutreis
[/quote]

Overigens het gaat nu stukker beter in Frankrijk.Het is vol op zomer hier.Wel lkker joh.De tijd gaat hard.Mot nog 14 weken stage lopen.Dus heb er al 6 weken op zitten.De topdrukte gaat van volgende week echt beginnen.maar we kunnen merken dat solmmigge nederlanders al eerder schoolvakanties hebben.

Heej meiden en heren ?

@Besmile: leuk dat je het al wat leuker vind daar ! Zal echt nog top worden !

Vinden jullie dat ik over me laat lopen owv mn vriend die gisteren nu 1 keer wat ‘licht in zijn hoofd’ op msn kwam ? Volgens mij is een relatie meer dan dit alleen he ? Om zoiets simpels maak je het toch niet uit toch ?

Ik heb mijzelf er ook maar weer tussen gezet ik zag mijn naam ook niet meer staan.:no:
Toos…23 juni…Turgutreis
Chivas…(Dorien)…27 juni TUrgutreis

Groetjes Dorien

Nee tuurlijk niet, hij drinkt toch anders nooit zoveel.

Neen, nooit ! Maar zoals mn moeder ook zegt: vergeet niet dat hij daar ook een leven heeft, dat hij niet elke minuut van de dag voor internet kan zitten en dat hij daar ook vrienden heeft…Nou ja, ik ook en respecteer ik wel ook. En kan nu ook niet zeggen dat hij wartaal uitsprak, neen echt niet maar gewoon, hij is niet gewoon van te drinken en het zat hem wss in zijn hoofd wat en gecombineerd met vermoeidheid wat… heb ik ook als ik lang heb gewerkt en daarna nog naar een receptie moet. Was alleen beetje ontgoocheld gisteren maar volgens mij had hij het door want heeft nu lief smsje gestuurd :love: EN het word tijd dat we elkaar in het echt kunnen zien en knuffelen en zo, want begint nu toch wel zwaar te worden voor mij :frowning:

Ik zou me er niet teveel zorgen om maken Sevgilim,het is zoals je moeder zegt jouw lief heeft inderdaad ook daar nog een leven.
Het is ook belangrijk dat jullie ook veel contact met vrienden blijven houden jullie hebben dat beide nodig en als een van jullie eens een glaasje teveel drinkt,ik zie daar niet zo een probleem in.
En zoals je zegt als je vermoeid bent en dan drinkt dan komt dat dubbel aan en kun je al snel een tipsy gevoel hebben.
Nee meid geen zorgen maken,het zal allemaal goed komen!!!

Ha meiden, lekker weekend aan het vieren?
Marian is nog niet terug, die landt over een uurtje heb ik vanmiddag van haar zoon gehoord.Ik ben zeer benieuwd hoe het haar bevallen is, in haar eentje in Marmaris. Van de week wel een keer een sms gehad, maar das toch anders dan “life” praten.
Gelukkig voor alletwee de vaders nog geslaagd op het laatst moment, wel afgezaagd, voor de ene een klein doosje sigaren met een staatslot (misschien profiteren we daar zelf ook nog van hihihihi :wink: ,als er een miljoentje of zo op valt!) en voor mijn vader een fles whisky. Als ze maar blij zijn, daar gaat het om, toch?
Nog steeds geen plannen voor weer een keer Turkije, en daar baal ik van.:sad: Als ik in juli een weekje vrij heb zie ik het niet zitten, en mijn hubbie wil sowieso niet mee, ivm de pup. Ik mag wel alleen van hem, maar dan wel met iemand, een vriendin, zus ofzoiets.
Nou ja ik zie nog wel, en anders in September maar.
Hé Sev, die van mij was gisteravond ook dronken, zo zelfs dat hij het zelf zei: ik gloof dat ik nou echt dlonken ben, hik.
Ik heb hem maar gauw naar z’n nest gestuurd, gelukkig ging die, soms kannie ook knap vervelend zijn! Maar ja, met zo’n voetbalwedstrijd mag het wel een keertje!!!
Gelukkig (of jammer?) had ie vanmorgen nergens last meer van.
Bep, alles goed?
Bloemmie, vermaak je je een beetje?
We moeten maar gauw weer een x afspreken vin je niet? Nou ja, wel na de vakantie periode.
Nou ik ga weer ff wat verder lezen, XXXxxx Mar

@beppie: welkom terug, hoe was de vakantie?

@Beps: WELKOM TERUG !!! We wachten ongeduldig op jouw (wilde) verhalen !!!

Goedemôôôge

Dia: beetje bofkont ben je wel he… Net terug uit Turkije en gelijk alweer boeken!
Sev: komt wel goed allemaal. Je vriendje drinkt verder nooit dus niet teveel zorgen erover maken. Kan me idd wel voorstellen dat je hem mist.

En zo is het weekend alweer voorbij. Wanneer komt Beps met haar avonturen? En wat is er met Cynthia dat ze zo erg naar de ***** is ??

Ik ben er wel maar gewoon eerst ff bezig met alles weer op de ‘gewone’ rit te krijgen!!
Cyn is elke avond met haar vriendje stappen, ligt er laat in, vroeg eruit, wil toch vakantie hebben, niet alleen slapen, dus moet eerst 2 dagen bijslapen voor ze hier zal zijn(zei ze zelf dus!!)
We hebben eigenlijk niet veel beleefd, gewoon lekker niets gedaan, genoten en met elkaar dingen recht getrokken, dus gewoon lekker vakantie gehouden:laugh:++

@Dia: JIJ!!! Lekker hoor, geniet maar weer, wij zijn aan het kijken voor september dus ik weet wat je bedoelt hihi
@Bloemmie: Stuur je morgen ff een mailtje meis, moeten idd maar eens bijkletsen denk ik!!!
@Sev: Rustig meis, ze zijn echt wel vaker dronken, en als jij maar je grenzen stelt dan begrijpen ze echt dat dat niet kan zeg maar(hihi)

Morgen mn eerste les na het examen, de puber moet daarvoor eerst afrijden bijz verrichtingen
Over de puber gesproken, dingen gaan op het moment een btje in een stoomversnelling, maar hij gaat binnenkort(we weten nog niet precies wanneer, maar binnen 2 maanden) weer bij zn ouders wonen! Het gaat hier echt KL*** elke dag wel ruzie, en nu wil hij ineens het daar weer proberen dus! Mijn zegen heeft hij, maar niet meer terug dan, das zijn ding nu!! We wachten af!
Tot van de week!!
:wave:

**Voor vandaag hadden ze toch een zonnige dag voorspelt? Hier helaas nog niks van te zien en wil toch echt m’n bruine kleurtje een beetje bijhouden want begint alweer behoorlijk te verdwijnen :frowning: **

@Besmile: fijn dat je het zo naar je zin hebt in France. En met die drukte die eraan zit te komen zullen die weken wel hartstikke snel gaan. Leuk trouwens dat je hier af en toe nog ff langskomt!

@Sev: vindt dat je moeder gelijk heeft, maar kan het me best voorstellen dat je je een beetje ergerde. Maar gelukkig was dit een uitzondering, kan een keer gebeuren joh! Hopenlijk is alles nu weer goed tussen jullie?

@Jill: al koffers aan het pakken?

**@Mar: slim idee van dat staatslot, hopenlijk valt er een megaprijs op :smiley: **
Hopenlijk gaat het dit jaar toch nog lukken om lekker naar Turkije te gaan!

@Kris: voel me ook een heel grote bofkont nu, loop helemaal te stralen. Hopenlijk kan ik nog een weekje vrijkrijgen. Hoe gaat het met leren trouwens?

@Beps: doe nog maar ff lekker rustig aan meid. Ja erg zijn we he, maar jij kunt er ook wat van zo te lezen :smiley: Wat voor plannen hebben jullie voor september?

**Nou eerst ff lekker ontbijten! **

Kus, Dia

@Dia,nee nog niet aan het pakken doe ik morgen hier is het heel zonnig 25 graden dus zonde om binnen te zitten.

@Bppie,Welkom Thuis!,is altijd balen he die eerste dagen thuis.