Hoi allemaal, Was even naar school om iets op te halen en ben gelijk even gaan lezen.
Er is weer heel veel geschreven, wat we niet met z’n allen beleven. Echt veel.
@Mobster, Fijn om te horen dat alles goed gaat met je vrouw en de baby. Geweldig zo’n echo. Wel jammer dat ze alweer terug gaat naar Turkije
@Nur is inmiddels vertrokken naar Adana. Hoop dat ze een leuke tijd heeft.
@Dia is net terug en heeft het zwaar, dus maar weer vast een optie genomen voor oktober. Zalig!!!
@Von wat sta je voor een moeilijke keus. Ik wens je veel sterkte! Volg je gevoel en je hart maar. Het is echt een leuke baan.
Denk goed na over je relatie en neem geen overhaaste stappen, waar je mss spijt van krijgt hè. Ook hier strekte mee.
@Filiz pas goed op jezelf en neem extra rust. Je hebt toch geen Pfeiffer ofzo?
@Bloem, fijn dat je ouders zo goed voor je zorgen. Probeer maar van alle fijne en positieve dingen te genieten.
@Sev, wat jammer dat je zo’n nare confrontatie had met je vriend. Ik hou ook niet van dronken mensen.
@Marion, geweldig leuk dat boerengolf. Hebben wij eens gedaan met een uitje ven de gymnastiek. Ik hoop dat je toch veel plezier hebt ondanks de koeien.
@Jill, jij gaat ook al lekker snel weg. Heb je alle inkopen al gedaan?
@Mar, nog wat leuks tegen gekomen in het dorp?
@Bep, ben je nu alweer terug? Wat vliegt de tijd. Hoop dat je dubbel en dwars hebt genoten.
@Kristina, ik kan begrijpen dat je ouders bezorgd zijn, maar ik hoop toch dat je ze kunt overtuigen van het feit dat je echt wilt gaan.
@Mustafa, Ben jij je koffer al aan het pakken?
Ik ga nog even naar de waterkant. Het is super gezellig in het dorp, want het is hier Waterrecreatiedag, Met drakenbootraces enzo, en braderie, schotsje lopen voor de jeugd. tentfeest met Wolter Kroes.
Ik probeer maar te genieten, hoewel het niet echt heel erg lukt. Ik pieker gewoon teveel op dit moment.
M’n schoonmoeder, die dinsdag de uitslag van de bioptie krijgt, m’n ticket naar Antalya, ik mis Ercan, maar ja we maken er toch maar weer wat van.
Fijn weekend voor iedereen.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN