Kan er ook niet goed tegen als mijn man te diep in het glaasje heeft gekeken.
Hebben net met de familie een partijtje boerengolf besproken voor op zondagmiddag. Moet tussen de koeien dus. En laat ik daar dus erg bang voor zijn
.
@Von, volgens mij heb jij geluk met zo een toffe baan,lijkt me inderdaad heel leuk werk,ja en als je je zo nu en dan moet opofferen voor een reisje,ja dat moet dan maar he.
@Sev,hopelijk slaap je toch goed en laat je je niet opjagen door je lief,slaap lekker sweets dreams.
@Hallo Diamond ik ben ook weet blij om tussen de mensen te komen,heb die contacten wel gemist.
o ja ik vertrek dinsdag naar Alanya ik zal ze daar de groeten doen van jou.
Goeiemorgeuhh allemaal ! Nog niemand wakker ? Ik wel ! Straks gaan werken en dan … WEEKEND ! Heb zo lekker geslapen dat ik bijna mn bedje niet uitkon
EN het is een stralende dag ! Héérlijk !
![]()
@Sev: bah vervelend hoor. Hopenlijk kunnen jullie het er nog even over hebben. Werkze voor zometeen!
**@Jill: oh wat heerlijk dat je naar Alanya gaat! Naar welk hotel gaan jullie? **
**@Marion: hihi ben benieuwd hoe dat boerengolf gaat verlopen. Neem je wel een fototoestel mee
Zie al een foto voor me van Marion op de vlucht voor de koeien
**
**Gister al ff rondgekeken op internet maar volgens mij is er al best het eea geboekt voor oktober. Moeten toch maar snel een beslissing nemen
M’n vakantievriendinnetje is ook weer thuis als het goed is, zal dr zo 's een sms sturen. **
Goedemorgen iedereen
@Diamond,wij zitten in Gran Kaptan,is zowat het enige niet all in hotel,we gaan deze keer ook op zoek naar een goed appartement voor de volgende keer.
Wij zijn het liefste vrij qua eten en eten graag elke dag ergens anders.
En omdat we bijna om de twee maanden naar alanya gaan willen we graag vrij zijn,maar bij appartementen is vaak het probleem dat het niet aangepast is voor rolstoelen,dus gaan we volgende week een zoeken,als je een tip hebt laat het me maar weten.:RockOn:
@Dia
Tuurlijk neem ik het fototoestel mee. Weet alleen niet of ik de kans krijg om te knippen als ik op de vlucht moet ![]()
@Beppie
WELKOM THUIS!!
Ben je al wakker? Hoe was de vakantie?
@Jill: oh heerlijk om de twee maanden naar Alanya! Is ook lekker om vrij te zijn en elke keer ergens anders te gaan eten hoor. Wij gaan zo nog even naar het reisburo om beschikbaarheid op te vragen.
@Beps: hoe hebben jullie het gehad?
**@Marion: haha denk dat je de foto’s beter door iemand anders kunt laten maken
**
günaydin allemaal.
@dia heb je een sterk bakkie in je tearoom voor me…
heb geen oog dichtgedaan.
afgezien daarvan dat ik ontzettend veel zin zou hebben in die baan bij Corendon, en er veel voordelen aan zitten.
is tochwel een groot nadeel het salaris.
komt neer op 1300 bruto per maand.
m’n huur is al 500 in de maand…
Ikweet het niet, zal ik het evengoed maar gewoon doen. werk naar je zin is ook wat waard. maar levert natuurlijk geen extra euro op.
Wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@Marion: veel plezier. we willen idd wel een fotoverslag !! ![]()
Geniet v.h . mooie weertje weer. Zo maar even op het balkon ontbijten en een beslissing overdenken…
**@Von: hier een sterk bakkie koffie. Kan er zelf ook wel één gebruiken trouwens…Sterkte met het nemen van een beslissing, kan het me voorstellen dat je het moeilijk vind. Reiswereld is erg leuk maar de salarissen :bored: **
@Von dat is inderdaad niet gemakkelijk om te beslissen,volg je hart maar verlies nderdaad niet het financieel plaatje uit het oog,je moet ook nog een beetje comfortabel kunnen leven.
Maar aan de andere kant is het heeel belangrijk om leuk wer te hebben want uiteindelijk breng je een groot deel van je tijd op je werk door.
Als je alles overweegt kom je zeker tot de beste beslissing:SUCCES!
@Dia. dank je meid. vind het zo moeilijk.
Ik weet het wel m’nleven hangt er niet vanaf . maar als ik straks ieder dubbeltje om moet gaan draaien…offffffffffffffffffffffffffffffff
nou ja ik zie het wel heb nog tot maandag 4 uur bedenktijd.
m’n hart zegt ja m’n hoofd is heel hard nee aan het schudden.
weet je als je die CAO bekijkt,verdient zelfs een manager ‘maar’ 1600 bruto per maand.
dat is toch heel raar
vraag me soms af of ik het wel goed begrijp.
maar ja het zal wel , er staat toch echt bruto …
zo, even op m’n balkon in het zonnetje …
**@Von: denk er nog maar even goed over na dit weekend. Ik ga tegenwoordig juist wat meer op m’n gevoel af dan m’n verstand. Heb vaak door ‘verstandige beslissingen’ toch niet gedaan wat ik écht wilde. Sterkte ermee meid! **
@ Sev: Ik haat dat ook heel erg… Ik heb al meer dan anderhalf jaar met mn vriendje en vroeger was hij een echte zuiplap. Toen heb ik gewoon gezegd dat ik dat echt vervelend vond en het eigenlijk uit wou maken, toen is hij minder gaan drinken. Maar het blijft heel vervelend alsie dronken is, ik weet eigenlijk niet echt waarom…
@ Marion: Whaha, zal leuk worden ;). Kijk uit voor wilde op hol geslagen koeien! Veel plezier. Pas een beetje op jezelf, koeien zijn nogal zwaar. Zorg in ieder geval dat ze niet de kans krijgen om op je te gaan zitten ofzo
@ Beppie: Welkom terug in Nederland! Je hebt het mooie weer een beetje meegebracht geloof ik, afgelopen paar dagen was het hier (in Rotterdam) helemaal niks. Hoe was je vakantie??
@Kristina
Weet hoe sterk koeien kunnen zijn. Ben al een keer tegen de grond gesmeten door zo’n ding toen we zelf nog koeien hadden, vandaar mijn angst. Maar kan heel hard rennen als het moet en er zijn nu een paar sterke mannen bij dus het gaat goed komen.
@Von
Leuk werk is belangrijk, maar hoe lang blijft het leuk als je er financieel niet veel extra aan overhoudt? Je hebt toch een doel voor ogen, zo snel mogelijk samen met je vriend te kunnen zijn. Aan de andere kant, soms moet je ook eens durven gokken. Heel moeilijk, sterkte met beslissen meid!!
Ben je er trouwens nog achter kunnen komen aan wat voor eisen je moet voldoen om voor je vriend een visum te krijgen?
@Jill dank je wel. financiele plaatje =idd ook belangrijk. ben niet zo veeleisend maar moet er toch wel ‘gewoon’ van kunnen leven.
Zonder al te gek te doen moet dat ook wel lukken, heb ook wel wat spaargeld. maar besteed dat natuurlijk liever niet voor een aanvulling op m’n salaris.
Ik zal het nog even goed overwegen in het zonnetje.
@Marion. Inderdaad, dat speelt natuurlijk ook mee. we willen zsm samen zijn. liefst hier in NL. maar voorlopig zie ik dat zowieso niet gebeuren. heb idd wel de eisen gevonden waar ik voor zijn toeristenvisum aan moet voldoen. Maar daar voldoe ik voorlopig helemaal niet aan. Voordeel is wel dat iemand anders hem ook zou kunnen uitnodigen. En zou m’n vader daartoe evt. wel bereid zijn.
Maar dan nog, hij (m’n vriend) is begonnen met NL leren en gaat natuurlijk heel yavas yavas. ik stimuleer hem wel maar het is eigenlijk bijna niet te doen voor hem om het te combineren met z’n werk waarbij hij wel eens bijna 2 onafgebroken werkt als hij moet helpen in bediening bij bruiloften…Hij wil wel leren, gaat erook voor naar les, maar eigenlijk heb ik gewoon met hem te doen.
En dan doet hij al die moeite en vindt hij het hier straksaan helemaal niets en wil hij terug.
Hij zei al kom maar naar Turkije. Maar ja, wat voor toekomst heb ik daar?
Weetje ik mag het niet zeggen, en schrijf het nu ook terwijl de tranen over m’n wangen lopen, maar misschien…missschien is het voor ons beiden wel ‘beter’ om te stoppen
Hallo allemaal
Jemmig kunnen jullie kletsen!! Ja als Cyn er is kunnen we er ook wat van, maar ik ben blij te lezen dat wij niet de enige zijn!!!
Nou ik ben terug en het was ZALIG!!! Heel goed bevallen ook het hotel erg lekker. Ik wilde echt niet weg
Zal niet op iedereen reageren, heb eerst vanacht(kon toch niet slapen hihi) bijgelezen. Maar ik heb het top gehad
Maandag is Cyn weer thuis, maar verwacht haar maar niet voor donderdag, die is helemaal naar de Kl***!!
Kuss allemaal:wave:
Hai Bep, welkom thuis, fijn te lezen dat het leuk was, je moet er weer ff op teren! Marjan komt vandaag ook thuis, maar nog niks gehoord, misschien pas vanavond.
Ik heb ook niet zoveel tijd meer om te posten, maar ik lees wel bijna elke dag de belevenissen, en leef met iedereen mee.
Net een soort van reunie gehad met schoolvriendinnen van 35 jaar geleden, vaag hoor, maar wel leuk. Lekker in Leoden een paar terrasjes gepakt, heerlijk met dit weer. Maar de plicht en de honden roepen, dus ik ga weer ni=uttige dingen doen. Vaderdag cadeau’s kopen bijv. Iemand nog suggesties?
Ik ben leeg wat iedeëen betreft.
Nou ja, ga gewoon het dorp in, dan zie ik vanzelf wel wat.
Fijn weekend allemaal!
XXXxxx Mar
**Ow ik durf het bijna niet te zeggen maar zijn net naar 't reisburo geweest en hebben een optie genomen voor oktober :embarrese **
**Moet natuurlijk eerst nog overleggen met m’n collega’s maar als het allemaal kan dan mag ik weer in het lijstje, joehoe!!!
**
HEEEEEEEEEEEEY BEPPIE!!!
Fijn dat je er weer bent!
@Dia
Shame on you
!!! Geluksvogel.