Wat is er aan de hand Besmile? Vertel het maar aan Mona!
Ik las net Besmile, dat je om persoonlijk reden niet mee kan naar de Meeting. Je weet, als het iemand niet mee zit, mag en kun je er altijd over praten hier, als je dat zelf ook wilt natuurlijk. In ieder geval sterkte ermee.
wazzup??
moeten we al ff afspreken wie deel…uhm…denk …deel 20 gaat openen??
@Bloem
Van mij mag jij gaan bevallen ![]()
Sterkte Besmile!
Zooooooo mooi, wat mij nog het meeste bijstaat is dat die weeën zooooooo pijnlijk waren. Veel erger dan iemand mij ooit had verteld.
En… nog een paar maanden dan moet ik weer ![]()
alweer?? de vorige is nog niet eens 2 weken uit…ben nog niet eens van de borstvoeding af!!
Nee nog niet, we lijken het wel veel te druk te hebben de laatste tijd.
We moeten passen en meten welke meubels het beste in het kamertje kunnen. Gelukkig is de kamer opzich wel klaar. Vloer, behang, lamp en gordijnen zijn allemaal al aanwezig, alleen de meubels.
@Bloem
Is dan een nakomertje, of de placenta die nog was blijven zitten, wat jij maar wil ![]()
@ roanna: ik weet dat hier altijd wel mijn verhaal kwijt kan. Ieder staat ook voor ieder klaar. Het heeft nu ook niks met mijn stage te maken ( dat loopt lekker goed). Ik heb hulp gekregen om meer zelfvertrouwen te krijgen, beter communicatie te zijn en je zelf te accepteren en niet te bot doen etc etc.
Beetje voor beetje wil het wel lukken, maar op ene van de manier zit ik deze week niet lekker in mijn fel en dergelijke.
Maandag ga ik weer eens naar het ziekenhuis dan krijg ook eindelijk mijn data te horen voor mijn allerlaaste dubbele kaak operatie. Ik ben ook blij als deze ellende weer achter de rug is.
Ik had ook graag bij de meeting willen zijn, maar hopelijk de volgende keer dat ik er wel eens bij kan zijn.
owh!! :eek: besmile…dubbele kaakoperatie?? jaiks…de dag ervoor dan nog wel een lekker maaltje eten he
daarna kun je allicht alleen maar vloeibaar/ geprakt!
en dan nu…aftellen!!
Nog 7
@Besmile
Niet iets om vrolijk van te worden die kaakoperatie. Logisch dat je daar tegenop ziet. Maar hopen dat het zo snel mogelijk kan gebeuren, je zit er anders zo tegenaan te hikken. Heb je nog geen enkel idee op wat voor termijn je geopereerd gaat worden?
5
wow :redface: jullie kunnen kletsen !
Nog 4 !
Idool op tv, ikke weer gaan kijken ![]()
@MK116
Moeilijk is dat he, om een keuze te maken tussen al die mooie kamertjes? En wat je zegt, het moet dan ook nog passen allemaal.
NOG TWEE!!!
NOG EEN!!!
Nog eentje