Turkish tea time deel.....19!!

Oh Marion dat is erg. Ik hoorde net van mijn dochters ex die de kids dus hier kwam brengen, dat het kind van zijn nieuwe vriendin zojuist in het ziekenhuis zat, omdat haar zoontje van 7 een hele hoge suikerspiegel had. Iets van 30 en dat is natuurlijk er hoog. Dat is ook nog even afwachten weer.

Zo zie je weer, dat tussen de lachwekkende dingen door, praten we ook weer even serieus.

@ Bloem: Pas 2 x hoor en van mij is al lang geleden, maar dat vergeet je nooit. :biggrin: Zo, op naar de 20. :unibrow:

We schieten al aardig op

Ja jaaaaaaaaa die is gebeld, maar die is nog bij iemand anders, dus moet ik het nog even inhouden. :lol: Nee, geen paniek!!!

@Roanna
Vreselijk he! Wat een ellende toch, zo zie je maar weer dat er niets belangrijker is dan gezond te zijn.

@Bloem
Ik maar 1 x maar een ervaring om nooit te vergeten, zoooooooo mooi :wub: , daar krijg ik nou vlinders van … hihihihihi.

@marion: hoop ook echt dat ik nog heel lang dat gevoel mag hebben, dat het wederzijds is

Dat hoop ik ook voor je Linda. :thumbsup:

Ik zie Dia trouwens al een poosje niet. :ninja: Is zeker erg druk ofzo.

@Linda
Hoop het zo voor je! Is altijd spannend in het begin. Vind hij me leuk of niet? Hoe trek ik zijn aandacht zonder opdringerig over te komen? Maar wel een hele mooie tijd … zwijmel … zwijmel.

als jullie tips voor me hebben dan hoor ik het graag

@Bloem
WAAR BEN JE?
Nog steeds op jacht naar Joris de dolfijnentemmer :stuck_out_tongue: ?
Wel zorgen dat je op tijd bent voor de geboorte he? Dat heuglijke feit mag je niet missen. Jij hebt tenslotte het grootste gedeelte van deel 19 volgekletst

Heb diamond afgelopen maandag op msn gezien, maar niet gesproken, toen ook nog een mail van haar gehad verder ook niet meer gezien of gesproken

Bloem heeft straks een hele lijst met tips aan Sev gegeven. Misschien staat er iets voor je bij :wink:

@bloem: heb je voor mij ook zo’n lijst?

ik ben er gewoon hoor, maar al die puf-en-bevallings-verhalen…:eek: …nix persoonlijks, maar nix voor mij zeg maar.

@ linda!! spreek hem aan!! gewoon hoi zeggen, of iets van: zullen we samen warmlopen? of…we blijven met ene hele groep nog wat drinken, kom je ook? welke wedstrijd loop je…of…sorry, kneep IK in je kont?? wie…ik?? :unibrow:

@Linda
Zorg dat je woensdag voor hem loopt. Dan struikel je en valt bij hem voor de voeten. Hij is natuurlijk ontzettend behulpzaam en stopt om te vragen hoe het met je gaat, kijkt je daarbij in de ogen en op dat moment slaat de vonk bij hem over.

Dat dacht ik al. Is niks voor Bloem. Maak nie uit. We zetten gewoon de knop weer om naar een ander onderwerp. :lol:

Oh… Bloem en Marion. Hoe verzinnen jullie het? :unibrow: :unibrow:

:wub: Was t maar weer woensdag:wub:

is toch niet zo moeilijk?? ik doe het overal en bij iedereen (mannelijk jammie jamm dan he?)…ben inmiddels een kei in om vooral met mn stem te werken…hehehee…als ze leuk klinken, krijgen ze van mij een auditieve wink mee hoor !! :wink:

Waarom zit het weer eens niet mee, :(:(:(:frowning: