@Filiz. last but not least; nog gefeliciteerd met je rijbewijs! super hè dat papiertje in handen.
misschien voor ons wat minder super haha.
Nee hoor, geniet er maar lekker van !!!
@Mar : genietse !!! lekker hoor , ik wil oooooooooooooooooook
@llemaal. Zo ik ga maar eens m’n bed opzoeken. Alhoewel m’n buren net besloten hebben de cd speler op 20 te zetten. Ahhhhhhhhhhhhh waar zijn m’n oordoppen. Als het nou nog Turkse muziek was of zo …
@Filiz
Wat een geluk met zo’n moeder. Mijn ouders waren te zuinig op hun auto of te zuinig op mij (vertrouwden mijn rijkunsten waarschijnlijk nog niet)
@Von
Gezellige buren , succes met slapen! Heb ik het dan toch goed in de rimboe.
Besmile: wat doe je eigenlijk in Frankrijk zo lang? Ben je daar aant werk of wonen of vakantie vieren??
En jongens, mag ik ook in het lijstje?? Ik ga 29 juni naar Roemenie… Dan heb ik niet het gevoel dat ik de enige ben die er niet instaat! We gaan vrijwilligerswerk doen met school, hebben al iets van 25 000 euro ingezameld met zn 20-en!!
Truste iedereen!
kan nie slapen, waar is de warmte, de harde 50 cent muziek ( mijn huis zat net achter shackers en X-bar) de bubbels van de wijn, de blaffende honden en het gevoel van: ik mag morgen weer trips naar efese verkopen!!
oh, tis er nu 4 uur 's nachts en al mn vrienden zijn klaar met werken en zitten me nu allemaal uitgebreid te sms-en…leuk!! dit is echt kwelling!!!
@Bloem
Dubbel allemaal he? Van de ene kant een kwelling want je wil het liefste bij ze zijn. Aan de andere kant moet het je een heel goed gevoel geven dat ze jou ook missen en met je mee leven.
*Nur…17 juni … Adana
Jac…5 juli… Turgutreis
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Mustafa…1 juni Istanbul
Mustafa…20 juni Alanya Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
** Kon bijna niet de spaanse vlag vinden voor Roanna. Maar goed, jij staat nu op de eerste plaats en ik ben de top 3 binnen gekomen.
Roanna: FIJNE VAKANTIE IN SALOU!!!
** Groet van jac
Ja, ik sta dus nu even bovenaan. Wel raar eigenlijk een Spaanse vlag op een Turkijeforum of niet dan? Nouja, moet ook kunnen, toch? Wie weet, mag er dit jaar voor mij ook nog een turkse vlag gezwaait worden.(Istanbul??)
Dat Aegean Dreams lijkt mij ook super gaaf. Ik had eerder ook al eens daar naar toe gewild, maar is er nooit van gekomen. Maar als ik die verhalen zo lees en de foto’s bekijk, zou ik daar echt toch ook nog weleens naar toe willen.
Wat een weertje vandaag weer he? En het blijft de hele week zo te zien, zo mooi. Heerlijk voor diegene die hier blijven.
Fijne avond nog allemaal en de groetjes weer van Roanna