Turkish Tea Time 2011

Bloem,jij druk op de maandagmorgen,maar gelukkig kan je straks nog een dutje doen…Hoop voor je dat die mok er dan nog ligt.

ja woensdag is de laatste dag… goede timing he?

Moguh!!

Pfff ik ben echt zo brak! :slight_smile: Waanzinnig feestje gehad, eerst Ben Saunders en toen Guus Meeuwis! Wat kan Guus zingen zeg! Super tof! De cocktails en het eten waren ook weer top! Dus lekker even uit ons dakkie gegaan :slight_smile:

Om 13uur gelukkig pas werken, dus lig nog lekker in bed, maar ga zo douchen… :slight_smile:

:dag: tot later!

Goedemorgen ladies.

Het belooft weer een :zon02:nige dag te worden. :cheer:

@Bloem: Juist ja… dat let me? Dat wat jij noemt nog even, maar wie weet in het najaar nog een weer een keertje en gelijk Disney erbij pakken.
Bij ons zijn ook heel veel winkels op maandagmorgen nog gesloten.

Mijn ex collega komt uit Macedonie en vroeg zich vaak af, waarom ik toch altijd naar Spanje of Turkije ging, omdat haar land veel mooier en een stuk goedkoper was. Hihihihi. Geloof ik best en misschien moet je het gewoon een keer doen, want ik zag wel dat je voor een hele leuke prijs er naar toe kunt.

@Jill: Nee hoor. Alleen Parijs, omdat hij daar alles met alles in het verleden er 4 jaren gewoond en gewerkt heeft en zich in de cultuur van die stad verdiept had in de loop van de tijd. Familie van ons werkt bij zo’n touringcarrbedrijf in Tiel en zodoende hadden ze hebben een tijd geleden hiervoor gevraagd, omdat hij het al eens eerder had gedaan. Over 5 weken mag hij weer.

Nou, ik ga even verder hier. Latersssss :dag: Iedereen weer een fijne zonnige dag gewenst. Enneh… voor sommigen… werkse!

Goedemorgen Lieverds,

Heerlijk toch als je opstaat en dan dat heerlijk zonnetje daar wordt een mens toch vrolijk van he!

@Bloem,jeetje zo hyper en dat op maandagmorgen.
Wel vervelend als je een hoop wil doen en dat je dan tegen gesloten deuren loopt.

@Roanna,Parijs waaauw kan er niks aan doen maar vind het super romatisch en als je zoon daar zo een tijd heeft gewoond tja dan kent hij echt alle leuke plekjes.Ik kan me geen beter gids voorstellen.

@Cyn,oooo gelukzak zo een optreden van Guus Meeuwis dat lijkt me superrr hoor hem ook heel graag,die teksten he pfffffffff.

@Trl,en heb je een beetje nachtrust gehad?

Ik al een poosje wakker… hele tijd met mn zus zitten geiten over FB en CW hahahahaha…
Werkelijk: we hebben besloten dat we geen leven hebben en te debiel zijn om over te praten LOL lol2lol2lol2lol2

@Bloemmie: Geniet van die energie…

Ik dus nog 2 avonden…ZOOO een zin in die rust…

@Beppie nog even en dan heeeeeeerlijk lekker niks doen of alleen de dingen die je echt graag doet.

Bloem : ja dat bedoelde ik ook, hier is echt nixxxx maandagmorgen open, vervelend he dat je juist nu zo actief bent :slight_smile: Misschien alvast even lekker lezen in het :zon02:, heb net met dochter ook al lekker buiten koffie gedronken en di is nu met J. naar Belgie
Beps : heerlijk idee he zo een paar daagjes nix doen en moeten, vooral met de vooruitzichten van prachtig mooi weer
Roanna : ben in heel veel grote steden op de wereld geweest, maar zoals je weet, blijft Parijs voor mij stad nr. 1 !! Heerlijk, voorjaar in Parijs
Jill : in Parijs kun je prima, zonder veel te lopen, overal komen. Neem bv de metro of zoals met dit weer, de dubbeldek bus, hop onn hop off. Dit kun je met de rondvaartboten op de Seine ook doen. Stukje varen, wat bezichtigen en dan weer naar het volgende toe. Sacre coeur ligt mij bij dat die moeilijker te benaderen is als je niet goed ter been bent. Door al die kleine straatjes naar boven en daar dan ook nog eens veel trappen op. Notre dam, eifeltoren, montmartre, winkelstraten, geen enkel probleem. In het Louvre misschien probleem als het erg druk is. Hotels hebben allemaal een (heel kleine) lift.
Restaurants bedienen allemaal ook buiten. Oh heb er zin an ! hahaha

Raak: Sacre Coeur is inderdaad wat lastiger te bereiken… Dat klopt! :thumbsup:

@Raak haha dat bedoel ik nu net metro hup op hup af hahaha zie je ons dat al doen met een rolstoel?
En de scootmobiel meenemen is al helemaal geen optie vrees ik.

Jill : mijn zus zit ook in een scootmobiel en/of rolstoel maar is wel te doen hoor, dan duurt dat hop on gewoon wat langer lol2lol2lol2

@Raak: De laatste keer dat wij de Sacre Coeur bezochten, kon je van beneden af met een soort van lift naar boven en naar beneden. Wel tegen betaling, ik dacht toen iets van €0,50 cent. Dan zit je toch nog met de trappen van de kerk zelf, maar daar zal toch ook wel iets voor zijn, neem ik aan. Dan zouden mensen in een rolstoel er eigenlijk nooit gebruik van kunnen maken. Ik ga het eens navragen hier en daar.

Ik vind het tot nu toe ook nog de mooiste stad waar ik ben geweest, al ben ik natuurlijk nog lang niet overal geweest, maar bv. mooier dan Barcelona, waar ik toch ook graag kom.

@Jill: Volgens mij is het echt wel te doen, alleen het tempo zal lager liggen, maar dan een extra dagje erbij nemen en zorgen dat je in een hotel in of nabij het centrum zit.

nou… dat ging lekker, lege flessen vergeten mee te nemen, dus weinig in te leveren… dacht om raak te bellen voor een bakkie, maar bedacht me dat die vast al richting werk was (niet dus)

dus heb maar overgeslagen en hier in de reformwinkel geslaagd voor meel, wel gruwelijk duur alles zeg poehee… ben nu heel erg van de noten maar vond het allemaal te duur. wilde ff bij de noten delicatessezaak kijken maar die was gesloten. wel naar de BB geweest dus de bunnies zitten er de komende tijd goed bij. denk dat ik strax weer ff terug ga, heb nog parkeren tot 18h

@ raak, helaas, hier balkon heeft pas vanaf 4 a 5 uur zon en zo aan de straatkant zit dat niet echt rustig

@ roanna nou als hij eens een assistent mee moet hebben! ik hou me aanbevolen!
ik snap heel goed dat het voor jou nu nog een beetje te veel is, maar misschien strax weer…

Ik vond rome ook echt een prachtstad maar wel rommeliger en moeilijker te doorgronden dan Parijs. Ben nog nooit in Barcelona geweest maar rome+parijs zijn wel echt mijn favo grote steden
zou idd graag eens naar macedonie gaan, vooral omdat het kan… wil heel graag een keer met de trein naar istanbul en dan of heen of terug via macedonie, voormalig joegoslavie en kroatie mmhh… we dromen nog even verder…

POTVER
@ roanna, wil je dat noooooit meer doen!! hahahah

dezelfde rondreis, 160 piek goedkoper…click

ikkannietwegenikhebgeengeldikkannietwegenikhebgeengeldikkannietwegenikhebgeengeldikkannietwegenikhebgeengeld
ikkannietwegenikhebgeengeldikkannietwegenikhebgeengeldikkannietwegenikhebgeengeldikkannietwegenikhebgeengeld

:ninja:

Hihi: Bloemmie Arme jij!!!

@Bloem wat zeg je???

Bloem,niet nog een kleine vakantiegeld uitkering van een of ander iets??

Of lege flessen?

Nee, ik zal nooit meer zoiets doorsturen. lol2 lol2 lol2 lol2 lol2
lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2

Sorry!!!

:kus:

Bloem: had maar gebeld joh, de koffie stond klaar hor enne in de tuin zaten we ook al, moest er nu zelfs even uit :te warm lol2lol2lol2lol2lol2
Roanna : wil jij Bloem nooiiit meer zo laten schrikken hihi
Trl : kun je mij aub ook nog even in het lijstje zetten ? 09 juli : Bonaire

:turkey:Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR:turkey:

Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover