Turkish Tea Time 2011

@Beppie een kerk met 1100 man pfffff dat lukt hier in belgie niet meer hoor.
Jullie zullen ook al wel het een en ander gehoord hebben van wat zich hier allemaal afspeeld binnen de kerk.pfffffffffff wat een zooi

@Trl,het is te hopen dat C zo moe is dat hij lekker vroeg slaapt en de hele nacht door.Kun jij tenminste ook wat slaap inhalen

Jill,hij is op de fiets in slaap gevallen,gelukkig was hij me me vrienden al in bad geweest,dus hier alleen pyama aan en naar bed en hij ligt nu heerlijk te snurken…

@Trl heerlijk toch en nu maar hopen dat hij doorslaapt.
Jij hup de bank op nu en genieten van het moment voor jezelf.

ja klopt we zijn een ‘levende’ kerk zoals dat zo mooi heet… Heel veel jongeren.
(www.pijler.nl)

Ik heb va woensdag tm 2de paasdag: VRIJ!!!

@Beppie,lekker toch heb je al plannen?
Niet even ergens een paar daagjes heen?

Nee Rupsje is niet vrij!!!
Maar gewoon even 5-6 dgn NIETS!!! Heerlijk genieten van mn thuis. Misschien een keer in t weekend naar mn ouders op de camping…
ZEKER met Bloemmie knuppelen!!!

@Beppie,bloemie knuppelen ocharme!

@Beps: Je had mij er al weleens van verteld van jullie kerk. Ziet er ook heel gezellig uit, mag ik zeggen. Zelfs ook nog voor 50+.
Beps… zo maar een paar dagen echt vrij? Nou, ga ervan genieten, al is het nog niet zover.

@Jill: Jullie nog naar schoonbroer geweest? Hier zeggen we zwager. Hihihi.

@TRL: Mooi K*t dan van die gigitenne. Zo zie je maar… al die veranderingen zijn vaak geen verbeteringen, maarja… het zal wel weer in orde komen, maar je moet wel zelf overal weer achteraan bellen enzo. :mad:

Vanavond was de zoon weer thuis gekomen van een weekendje gidsen in Parijs en had dus veel te vertellen en wat foto’s en tja… dan is de avond zo weer om . Ik wil ook echt weer eens naar Parijs. Pffff…wat let me!!!

Vond het wel goed weer vandaag, maar niet echt warm hoor. Ik heb nog wel een tijdje buiten gezeten, maar wel met een vest aan. Maar het gaat van de week nog beter worden. Heerlijk.

Ik zeg gelijk maar ff… alvast… weltrusten all en tot morgen weer.

:kus: :slapen:

(hihi knuppelen=knuffelen op zn bloems…)

@Roanna,hahahah ja ik weet het maar we zijn inderdaad naar mijn zwager geweest,lekker gezellig op het terras gezeten en ben zelf een klein beetje verbrand.
Niet dat het hier zo warm was toch nog veel bewolking maar toch.
De kids waren vandaag ook op uitstap dus we hebben lekker met zijn tweetjes scampi met knoflook gegeten.
Stinken wel een uur in de wind want ik doe er 4 hele bollen knoflook in.lol2Maar wel super lekker.

Wat leuk dat je zoon gids in Parijs,doet hij dat alleen daar of ook op andere plaatsen?
Ik zou ook nog graag eens gaan maar weet niet of het daar een beetje rolstoelvriendelijk is.

@Beppie oooo gelukkig ik dacht al .
Heb je het gezien volgende week is het bijna de hele week lekker zonnig dus je kan lekker van het zonnetje genieten.

@ beps ik bel je morgen ff!

@ roanna, ja wat let je!! strax als je weer wat meer vertrouwen hebt en hele dagen aan de tippel iets makkelijker aan kan… is ook nog wel te doen met de bus of lekker snel met de trein…

Iedereen al aan het slapen?
Nou ikke voorlopig nog niet maar ik wens jullie allemaal al een goede nachtrust enne morgen gezond weer op:slapen::kus::kus:

doe rustig aan jillie
ik ga nu wel richting bedje

:dag:

:turkey:Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR:turkey:

Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

mogguh

zo… ik ben op, wakker, gedoucht, ontbeten, nu ff nog wat dingetjes uitzoeken en tijd voor mn werkcoach, dan ff naar wat winkels voor wat niet alledaagse boodschappen en dan zal ik wel zooo moe zijn dat het tijd is voor een dutje.

mooi weer, beloofd een mooie dag te worden

Bloem : oeps jij bent vroeg zeg, zelfs ik moet nog douchen lol2lol2lol2
Maarre : boodschappen doen op maandagmorgen ?? Zal dan wel niet in mijn stadje zijn……

nee ik moet wel in jouw stad zijn, maar kan ik op de terugweg ff langs de lidl in het dorp onderweg (lege flessen wegbrengen en langs postkantoor daar voor mn cup-a-soup mok die al een half jaar ligt te wachten) en dan door naar de BB en dan wil ik nog ff naar de reform winkel hiero…

van die winkels waar ik normaal niet zo snel kom, maar wel moet zijn en al weken tegenaan loop te hikken dat ik dat een x moet doen

werd gewoon om 7h al wakker… kon niet meer slapen terwijl ik om 3h nog dacht: ik ga eruit want lukt niet om in slaap te komen…
volgens mij heb ik dus een soort van adrenaline rush en weet dat die meestal na een paar uurtjes wel over is en dan komt de kater… maar nu ff van profiteren…

de farm ligt er alweer mooi bij dus dat is al gedaan

mmhh sjips postkantoor is pas om 12h open…