Turkish Tea Time 2011

Laatste dag van het jaar,wens jullie allemaal een voorspoedig uiteinde en de allerbeste wensen voor 2012.

Bloem,die Jilzz is wel lekker ja en rosebier vind ik ook nog wel lekker.Voor de rest geen bier voor mij.Eerder een barco of safari,smirnoff ofzo…

Beps,geen leuke dag voor de huisdieren,hoorde gisteren op hvn dat er in hoederloo een speciaal bungalowpark is voor dieren die bang zijn voor vuurwerk die kunnen dan met hun baasje daarheen gaan…Zitten helemaal vol dit weekend.

Viva,c nog niet echt vruuwerk hoor,maar voor hem is dat het wel,sterretjes,knalerwten,partypops enzo.

Raak,dank je,maar reken er niet op…

Mk,jouw kids al aan het vuurwerk?

Mexx,waar gaan jullie de nacht doorbrengen? M vuurwerk gekocht?

Roanna,eigengemaakte bollen zijn vaak wel het lekkerst.Had er gisteren hier een paar bij de bakker gekocht,maar vond ze niet echt lekker.

@Raak: Nou het bewijs zelf niet, maar wat t me gekost heeft :retard:!!! lol2lol2!!!

Ja heel vervelend. Ze hebben geen stress gehad voordien, heb zelfs een training gevolgd waar ze ze leren met vuurwerkknallen om te gaan(en wij dan met ze spelen zodat ze de knallen met spellen gaan associeren) maar STRESSSSSSS

Nu werken ;)!

Mogge!!! :dag:

Het is hier ook alles of niets. Iedereen al mooie updates en mooie woorden gesproken op de vroege ochtend. Wat zijn jullie vroeg!!!

Om dus niet in herhalingen te vervallen, sluit ik me er weer volledig bij aan, want ook ik wil jullie natuurlijk het allerbeste wensen voor 2012.

@Raak: Ik vind het echt knap van je zoveel kilo’s al kwijt en dan nog wat je streven is. Chapeau hoor!

Maarja… dat geld natuurlijk ook voor al die andere meiden. Indien het nodig is… gewoon zo doorgaan.

@Beps: Oh, wat zielig dan voor de hondjes. Jullie ook een hele goede jaarwisseling met J&H en wie weet tot 12 juni op het vliegveld.

Klopt inderdaad. In Hoenderloo is een vuurwerkvrij bungalowpark en als het goed is, aardig eindje van de bewoonde wereld af, zodat het bijna niet te horen moet zijn. Het is helemaal volgeboekt en zelfs velen hebben alweer voor de volgende jaarwisseling geboekt, hoorde ik op radio GLD.

En tja… van mij hadden de bollen en de flappen ook best bij de bakker gehaald mogen worden, maar ik zeg gewoon eerlijk… ik geef er niks om en kokkie vind het nu eenmaal leuk en doet het gelijk voor de familie in de buurt. Zij vinden zijn bollen altijd zo lekker. En och… even een poosje het keukenraam op een kier, afzuigkap op de goeie stand, merk je weinig van de luchtjes. Hij is nu met het beslag bezig. lol2

Nou meiden… dit was het wel zo’n beetje. Iedereen een hele fijne laatste dag in 2011 en op naar een hopenlijk goed en heel belangrijk… gezond 2012. Dat het voor een ieder maar mag brengen wat men ervan hoopt.

Fijne jaarwisselijng. Wij gewoon een paar uurtjes bij de familie hier en dan voor het vuurwerk weer naar huis. ( bang voor ) Kijk wel van boven uit het raam.

:dag: :kus:

Even nog een aantekening voor Raak:

Ik ben echt nog niet op zoek naar werk hoor. In ieder geval niet de aankomende 2 jaar, want dan ga ik voor de kat z’n k*t werken, aangezien kokkie al aow heeft. Dat heb ik allang genoeg gedaan. Nee, dan zou ik liever nu vrijwilligers werk gaan doen, maar ik geniet nu eerst nog steeds even van mijn zwitserleven gevoel. :cheer: Ik had ook gezegd, over een paar jaar, want als ik mijn eigen aow krijg ( pfff, wat klinkt dat al oud ) dan mag en kan ik wel bijwerken, maarja… of ze dan nog op me zitten te wachten!!! Maarja… wie nie waagt, die niet wint!

Wat een drukte op de vroege ochtend! Hebben jullie dat nu ook? Dat idee dat 2012 helemaal fantastische gaat worden? Ik wel namelijk… Beetje vreemd want heb ik anders nooit zo

Enneuhnhmm TRL wil je
Mij een plezier doen? En het lijstje nog een keer plaatsen maar nu zonder de vraagtekens! Net bericht ontvangen, ik heb mn accreditatie dus ik ga!!

@beps owh wat sneu voor de meiden en vervelend voor de andere huisgenoten dat er nu zoveel stress is. Balen dat de cursus niet is blijven hangen. Billie en taffie vinden het met 12 uur wel leuk geloof ik. Willen ze altijd mee naar buiten om te kijken en de volgende dag vuurpijlen apporteren maar overdag schrikken ze zo nu en dan nog wel eens op. ben benieuwd vanavond want ze gaan mee en dan zijn ze dus niet in hun eigen omgeving met veel vreemde mensen enzo… Afwachten dus

moguh,

Kayla en de poezen hebben geen last van het vuurwerk, alles is in rust…!

Heerlijk nog even samen naar de zon, zijn we echt aan toe nu het nog kan…!

@beps, qwa buik er al wat te zien, maar nog niet overdreven…! Eigen broeken pas ik al niet meer in…!

Wendy : voor jullie ook uiteraard de allerbeste wensen want er staat iets heeeeel moois te wachten voor 2012, geniet ervan :kus:
Roanna : oeps, dacht echt niet dat je nu al de aow inging hoor :)))) maar dacht dat je iets meer om handen wilde hebben. Nou van mij mag je nog heel lang van het bekende zwitserlevengevoel genieten hoor, je hebt lang genoeg gewerkt, nu alleen nog maar dingen doen die je leuk vindt he. Bij jullie in de keuken worden er al zometeen oliebollen in het vet gegooid, nou hier worden ze gewoon gehaald, gelukkig hebben we om de hoek een heel goeie zitten, dus dat scheelt ook en als bij ons in de familie er iedereen eentje op heeft dat is het alweer genoeg, dus eigenlijk de moeite van het bakken niet waard. Herinner me nog wel heel goed dat ik als klein meisje niet mocht lopen als het deeg stond te rijzen onder een natte doek(volgens mij was dat een grote smoes maar ja) en dan werd er een hele zinken teil vol met oliebollen en appelbeignets gebakken en die ging ook echt nog op ook ! wat een andere tijden nu he
Bloem : maar jij hebt ook met recht een aantal redenen om 2012 positief te bekijken : een baan voor je vader, een baan voor jou, je studie gaat lekker, je gezondheid gaat goed en on top of it all : je hebt gewoon je perskaart dus je gaat naar Budapest !!! Meid geniet ervan, je hebt het dik verdiend :kus:

*Ik wens alle dames hier op ttt een gezond, gezellig en gelukkig 2012 toe, dat al jullie dromen en wensen uit mogen komen!!! *
**
groetjes Mutlu
ook namens jullie kleine zusjes van tlk :wink:

:hungary:**Bloem29: 5 t/m 10 januari Budapest **:hungary:
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem

@beps: ahhhhh vind ik zo zielig he! Kolin en Russ waren er ook zo bang voor. Maar vorig jaar had de dierenarts nieuwe tabletten en ik moet zeggen die werkte toen goed.
Ik ging op de grond liggen kolin en russ kwamen bij me liggen en er was niets aan de hand.
Maar die jaren ervoor was ik bont en blauw van hun poten. Ze sprongen op me en wisten van bangigheid niet wat ze moesten doen.
Zielig hoor!! Daarom ervoor gekozen om de kleine morgen op te halen dan is het schieten minder.
Ik woon vlak bij het bos en de carabid of hoe het het ook schrijft vliegt je hier om de oren.
Ik heb nu een adresje gekregen op een park waar geen vuurwerk wordt afgeschoten dus ws volgend jaar oud en nieuw daar vieren hahaha.

@trl: wat las ik? had je jezelf buiten gesloten? En is C niet bang voor het vuurwerk? Of vind hij het helemaal geweldig?
@roanna: kokkie lekker aan het bakken! Ik heb gisteren een bol gegeten was erg lekker maar een last gehad! Dus geen bollen en flappen voor mij

Iedereen een fijne dag!

Koliboli,slim bekeken om je hondje morgen op te halen…Met al dat geknal en dan nog een andere omgeving.C vindt de harde knallen helemaal geweldig…De vuurwerkhandelaar zit hier om de hoek en er wordt aardig wat afgeknald…Met zakken vol komen ze voorbij lopen.

hiertegenover ook zo’n skatepleintje en daar knallen ze flink. dat vind ik niet zo erg, maar van die groepjes jongens die langslopen en dan argeloos een rotje of een strijker over hun schouder gooien, dat vind ik wel een beetje eng.

ben ook een beetje bang dat er een baldadig iemand iets op mn balkon gooit… zal kaatje niet leuk vinden denk ik…

hiero geslaagd, naar de winkel geweest om mn kado bonnen in te wisselen, van een 85 naar een 80 omvangsmaat en 2 cupmaten kleiner, heb een nieuwe bh besteld en een sportbh gekocht. kunnen we weer aan de slag.

Iedereen een hele gezellige avond en tot volgend jaar!

Meiden een fijne avond en tot 2012 xxx

Happy new year :kus:

Gelukkig nieuwjaar

Gelukkig, gezond en liefdevol 2012!!

Gelukkig nieuw jaar lieve meiden!!

:hungary:**Bloem29: 5 t/m 10 januari Budapest **:hungary:
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli