Turkish Tea Time 2011

@Raak: Ik hoef vandaag nergens heen, maar dan is het maar weer gedaan. Maar heb toch net eerst maar effe samen met kokkie, hier beneden strak getrokken, (hij zuigen en ik stoffen) lol2 dus nu zien dat ik nog naar boven kom. Pffff…

Eerst… mmmmmmmm… koffie.

Roanna : groot gelijk, zit al aan me 3e bakkie :))))

Mexx : pb op FB en hier !!!

Zo, koffie op en nu ff verders, anders kom ik noooooiiiit klaar!

:dag:

Raak: :kus: You’re amazing!!!

Ohhh hebben ze weer goede tips??

Ikke de laatste schapjes, nog even langs de garage(er piepte iets na de rep aan de versnellingsbak: Gemaakt) en nu een hapje eten,…
Bewijs van goed gedrag binnen dus dat staat het contract ook niet meer in de weg…:)!!!

ja! :slight_smile:

Hier idd druk aaan het werk: factureren maar!!

Gisteren al lekker champagne gedronken want mn paps heeft per 9.01 werk!! Jaaaa eindelijk. Heel iets anders via een vriend van mn broer maar tis werk!!!

Dat vroeg ik me idd af, Bloemmie, maar die baan is het dus geworden! Top toch, het is WERK! Haha…

@bloem:super dat je paps werk heeft!! Gefeliciteerd

Zo ik heb het bakken klaar. Oliebollen en flapjes zijn nu aan het afkoelen.
En straks naar dorp want zondag wordt mijn nichtje 3 jaar alweer
En mijn lieverdje komt natuurlijk. Moet nog even een welkom iets halen. Weet nog niet wat hahaha
En hij krijgt een knuffel met geur van de fokker mee.
Bench staat al in de kamer. Nieuwe riem hangt voor hem klaar.
Morgen nog 1 dagje wachten en dan …knuffel time :slight_smile:
Dan komen mijn ouders terug en kan ik nog even naar mijn nichtje.

zo. gewerkt, nog ff schaatsen gekeken en daarna met schoonzus de stad in. zij kadootje voor mij gekocht, ikke voor haar… wel makkelijk, zij heeft maatje xs en dan alles voor 50%. warme trui, warm vest en een dunnere trui. ook nog allerlei kerstkadootjes geruild en toen gingen de winkels alweer dicht.
nu met een biertje richting bank… moe… of beter naar bed…?

Bloem,ik wist niet dat jij bier dronk :wink:

Mexx,goede tips gekregen.

Roanna, de boel weer strak getrokken

Beps,bewijs van goed gedrag gekregen.

Vandaag druk dagje gehad,vanmorgen met een vriend en vriendin de boodschappen gedaan voor morgenavond daarna met vriendin mee naar huis daar met haar gezin een broodje gegeten toen met C en zijn vriendje naar schatkids geweest,door naar andere vriendin om met z’n allen te eten en nu net thuis.Morgen nog een 'vuurwerk"pakketje kopen voor C dan komt vriendin met gezin hier patatjes eten en gaan we de rest ophalen om met z’n allen uit te zitten bij een vriend.

Zo hee… wat een rust hier he.

@TRL: Nou, zo te lezen verveel jij je niet en hoef je je ook nog niet te vervelen met deze dagen. Leuke dingen allemaal hoor.

@Bloem: Wat fijn voor je vader. Toch weer aan het werk na zoveel jaar. Goed hoor.

@Beps: Ook goed gedragen weer, dus bewijs in handen. lol2 Moesten wij toen ook, toen ze bij CB de hele boel opnieuw gingen beveiligen.

@Jac: Ook leuk vooruitzichten en nu al de bollen en de flappen klaar. Kokkie gaat morgen aan de slag. Had voor mij niet gehoeven, maar hij wil het en hij doet het toch weer ieder jaar.

@Mexx: Hopenlijk zit je nu echt op het goede spoor na de tip van Raak. :cheer:

Zo meiden… het is alweer de een na laatste dag van dit jaar en wat is het weer snel gegaan. Morgen nog even en dan zitten we alweer bijna in 2012 en gaan we echt aftellen. >>>

Voo nu nog een fijne avond en voor straks… weltrusten en tot morgen op de laatste dag!! :dag:

Roanna; het moet goed zijn!!! :wink:

@ trl zo’n wijvenbiertje. appelcider van jillz. vond dat ik dat wel verdiend had met kerst/verjaardag/oud-nieuw. zitten er 4 in een pakje en als het op is is het op. weer wat strenger op mn dieet passen binnenkort

@ roanna lekker weer het huis in de olie geur morgen… brbrbr, wel lekker, 1-tje, daarna ben ik ze vaak alweer beu, maar denk niet dat we ze op de colombiaanse verjaardag/oud-nieuw viering krijgen.

er wordt al een hele week gesproken over de beenham van 4.5 kilo met bot! ha… snap echt niet waarom ze dat per se wil maken, maar vooruit, ben nu wel nieuwsgierig. morgen ff kijken of ik de zin op kan brengen om mn verjaardagskadootje te kopen (had tegoedbon gehad van lingerie winkel voor maatjes minder bh’s) maar wil ook een beetje uitslapen… en boodschappen doen…weekend is weer veel te kort vrees ik

nu dus maar slapen.ciao

Ik wakker na een verschrikkelijke nacht brrr, de hondendames hier waren helemaal van de leg. Vandaag is een zwarte dag voor hen. Va vanmiddag krijgen ze pillen, maar vandaag moeten ze doorkomen met dikke vette stress(Chira probeerde zelfs door het katteluik weg te vluchten(is 10X22(h) en ze was al tot haar middel erdoor…zo bang)

Ik werken(dus minder last van die stress) en dan vanavond J&H hier. Morgen weer werken…

Goedemorgen meiden de laatste dag van het jaar.
Ik wens voor iedereen veel geluk en gezondheid voor het nieuwjaar.
En ik hoop dat alle voornemens uit mogen komen.
Beps zielig hoor voor de dames dat ze zo bang zijn jessy heeft er niets van ze slaat wel aan op de harde knallen maar staat op haar achterpootjes om door de tuindeur te kijken.
Bloemmie nu nog even genieten en vol goede moed verder met je dieet ik ga ook weer verder waar ik gebleven was wil er ook nog war kilootjes af hebben. Heb nu een half jaar gebalanst dus kan weer verder om van een plateau af te komen. Gewoon rustig aan bwn tevreden met een pond in de week.
Jac vandaag gezinsuitbreiding…have fun.
Roanna kokkie aan het bakken. Ik heb ze besteld en worden vanmiddag gebracht. Is ter ondersteuning van volkstuintjes dus scheelt mij en steun gelijk hun twee vliegen ineen klap.
Tlr c al aan het vuurwerk toe maar.
Mexx jij weer een ronde verder door tip van raak?
Raak al weer van je jetlag af.
Beps vanaf morgen weer een nieuw deel ttt of gaan we weer verder in dit deel .
Meiden een goed uiteinde en kijk uit met vuurwerk…dikke kus voor jullie allemaal.

goedemorgen op deze laatste dag van het jaar, moge het nieuwe jaar alles brengen wat jullie er van verwachten, maar toch vooral veel gezondheid en geluk, geniet van een heerlijke jaarwisseling allemaal :kus:
Beps : jij een bewijs van goed gedrag gekregen, was dat duur ???lol2lol2lol2
Wel zielig he dat al dat mensenplezier toch veel direnangst veroorzaakt
Viva : voor jullie ook de allerbeste wensen, jij dit jaar ook veel kilo’s verloren, hoop dat het in 2012 ook blijft gaan zoals je wenst. Ja hoor mijn jetlag is verdwenen, voel me weer helemaal toppie
Roanna : ook voor jullie alle geluk toegewenst en misschien wil jij zelfs wel een beetje gaan werken, hoop als je dat graag wilt dat het komend jaar gaat lukken
Bloem : jij een biertje verdiend en vanavond aan de beenham, hahaha altijd beter dan oortjes in het zuur ofzo, geniet er maar lekker van
Jac : jij ook mooie vooruitzichten om je op het nieuwe jaar te verheugen, njoy !!
MK : voor jullie in 2012 ook de allerbeste wensen, dat het maar goed mag gaan met je studie maar het allerbelangrijkste en kostbaarste in toch je gezinnetje
Mexx : jij dit jaar niet alleen, hoop voor jullie dat er geen enkele jaarwisseling meer alleen doorgebracht hoeft te worden. Oh en ben benieuwd of je er door bent :)))
Trl : jij ook flink druk programma met allemaal leuke dingen, wens voor jou en C een spetterend nieuwjaar en dat het het geluk mag brengen wat jij zo verdient
Ik ben nu totaal 27,5 kg kwijt en wil net als Viva op een rustig tempo door om nog 22.5 kg proberen kwijt te raken, dan zijn er in 1 jaar 50 kg af en at moet toch wel genoeg zijn he :)))))
Fijne dag allemaal :dag::dag::dag:

@raak
Je gaat echt supergoed joh! En vol goede moed in 2012 weer verder.

@mexx
Lekker samen het nieuwe jaar inluiden.

@viva
De oliebollen besteld, geen stank in huis.

@trl
Dit zijn drukke dagen voor je, maar wel gezellig.

@roanna
Kokkie bakt zelf de oliebollen.

@jac
Morgen de nieuwe aanwinst ophalen, leuk!

@beps
Oh wat zielig dat ze zo’n last hebben van het vuurwerk, hopelijk helpen de pillen een beetje.

@bloem
Een beenham van 4,5 kilo, jemig wat een ding. En jij zonder oliebollen het nieuwe jaar in.

:hungary:Bloem29: 5 t/m 10 januari Budapest ??:hungary:
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Mexx: 12 Mei: Turkije - Kusadasi

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli