Turkish Tea Time **129**

Zussie,gefeliciteerd dat je nieuwe berijdster mag zijn…

Goedemorgen…
Ben er weer TE vroeg bij, slaap is op

@Damber mooi. Jij weer een rijpaard erbij(en verzorg neem ik aan…)

Tot later

Goedemorgen allen,

Dank jullie wel!! Inderdaad ook verzorgen beps; ik hoef alleen geen zware kruiwagens te tillen, want de stal wordt uitgemest door de manege zelf… IDEAAL!!! (en goed voor m’n rug)

Zojuist Viva aan de telefoon gehad. Vandaag is het erg warm… Namens haar bedank ik hier iedereen voor de lieve smsjes die zij heeft gekregen. Vond ze echt heel leuk!.

Goedemorgen all.

Gelukkig niet iedereen in een dip, hoe erg dat ook is. Voor al die vriendinnen… een hele dikke :kus:.

@Damber: Ik heb er niet zo heel verstand van, maar dat moet vast fijn voor je zijn om een nieuw paard te mogen gaan berijden en verzorgen. :thumbsup: Leuk, even een foontje van Viva. Wanneer komen zij eigenlijk weer terug? Of zijn ze net weg? Oh… ik ben soms zo’n muts he… dat ik het allemaal niet onthoud.

@Beps: Jij weer te vroeg op. Misschien dan de tijd voor een leuk ritje op je nieuwe scoot? :wink:

Zie Raak wel online, maar kreeg gisteravond een smsje van haar, dat ze wel kan meelezen, maar nog steeds niet kan reageren. Om de een of andere reden vliegt ze steeds van de site af.
Raak :kus:

Zo, verder even niet veel te melden. Ga koffie maken voor ons en dan weer opmaken voor het werk. Laatste dag werken, want morgen de hele dag de hort op. Zijn de hele dag uitgenodigd bij een trouwerij en alles wat erbij hoort van een neefje. Worden de hele dag met een bus rondgebracht en verzorgd, dus dat is niet mis.

Ik geloof zowaar dat het weer werkt !!!

Goedemorgen allemaal, ben er weer, hoef niet bij te lezen want dat lukte allemaal wel:finger:Zal als ik meer tijd heb wel ff reageren:kus:

Beps :al echt heeeel vroeg uit de veren vandaag, tussendoor maar even oogjes dicht hoor
Damber : heeft de eer de nieuwe berijdster te zijn
Viva : via telefoon bedankje gestuurd voor iedereen
Roanna : morgen al weekend, gezellig daagje in het vooruitzicht
Toos : weet niet waar die zit maar heeft gisteren hele bladzijde volgel.ld haha
Trl: al vroeg druk aan het werk
en ikke sta bovenaan maar duurt nog even:tssk:
Voor iedereen een heeeel dikke :kus: en ik hoop dat alles weer blijft werken nu

Ik geloof dat ik vandaag aan de beurt ben om een hele bladzijde vol te kletsen, valt niet veel te reageren zo he :lol:

Raak; je mag weer plaatsen… wat raar dat je er steeds ‘uitvliegt’…

warm vies, bezweet, geen zin, bah…
vandaag lekker vrij

Damber : ja maar er was niemand:tear: snap er ook echt nix meer van
Beps : probeer dan maar lekker een beetje te genieten he van je vrije dag:kus:

denk dat iedereen op vakantie is :dag:

Goedenmiddag. :dag:

@Raak: Nu mag en kan je een keer weer hier komen… is er niemand.:wacko: Is ook niet leuk dan!!! Wij waren vanuit het werk weer even naar de stad geweest, want ik had weer zo het een en ander nodig wat me hier op het WC veel te duur is en daarom ff lekker naar de stad. Heb ook een mooie aanbieding van een laptop gezien.

Meiden… is dat wat een Acr 4 GB en ik weet hier hoeveel harde schijf, maar heel veel en alles erop en eraan voor € 489 bij de It? Ik zei, dat ik eerst nog elders zou/wou gaan kijken om te zien om zij werkelijk de goedkoopste waren met deze machine.

@Verder alles goed hier? Ja Beps, raar weer. Het druppelde ook zo nu en dan een beetje, maar het is wel warm buiten.

Nou DE familie zal al wel een aardig eind op weg zijn, als ze geen vertraging hadden met de vlaai. :wink:

Zo meiden … ik heb even zitten klooien…
Over hoe Rubbie afgevallen is…
Hier volgen zijn foto’s!!
Rubbie en ‘zijn broer’

Links is september 2008, in cesme, rechts is vandaag in De Stoel…

Ik ben trots op hem

Wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Beps… niet te filmen. Wat een verschil. Mooi zeg en natuurlijk zijn jullie en met name jij daar trots op. Dat kan ik me voorstellen. :thumbsup: Maar nu … ho hoor!!!

Raak hier helemaal alleen
Beps; wat is rubbie veel afgevallen!!! knap hoor.

Roanna : lekker een daagje wezen shoppen, heerlijk hoor. zal hier ff navragen ivm laptop. hoor je strakjes wel
Beps:wow snap heel goed dat jullie trots zijn op dit resultaat, en in nog geen jaar tijd poehoe
Damber : ja haha voelde me echt Remy

Zooo meiden… lekker rustig hier he!!! :slywink:

Ik heb net ff mijn haar in de verf gezet en moet toch even wachten, dus ga ik jullie weer ff vervelen, alleen… er is volgens mij niemand.

Nou, wie weet laters weer. :dag:

Ach hallo Raak :dag: Toch nog iemand. Pfff… ik dacht ook al, zou ik nu Remi zijn?

Oke, als je het ook even zou willen rondvragen over die klepdoos. Graag!

Roanna : is het een aspire, zo ja welk nummer en grootte van scherm dan kijkt J. ff wat het is:biggrin: