Turkish Tea Time **129**

@Toos: Oh, goed dat ik dat weet. Hier in A’doorn heb ik ook weleens van die leuke souvenirkopjes gezien. Ik ga meteen van het weekend ff kijken.

Ja, leuke foto’s hier weer he!!! Maargoed, jij moet nog even wachten. Eerst de reis naar Jamaica nog en dan lekker je schouder laten genezen en dan mag jij weer, maar dan zal het al wel volgend jaar zijn. :o

Ja het zal denk ik volgend jaar oktober worden:crybaby:, maaarrrrr jamaica schiet ook al op. Nog 5 weken en voor jou nog iets van 6 en een beetje>>>:vak02:

@Toos: Oktober 2010 pas? In het voorjaar niet dan? Nou, da’s best lang wachten dan.

Wie weet ga ik wel eerder, maar bij hub staat het in okt 2010 op de agenda

@Toos: Heeft jou hubs dan nu al een agenda voor 2010? Ik moest laatst ergens een afspraak voor maken ( weet ff niet meer wat) en die hadden nog eens geen agenda/kalender en moest in nov/dec maar ff terug bellen.

Nou, ik zou gewoon er wat bij schrijven in je eigen agenda en die van hubs. :unibrow: Kan hij het ook niet vergeten.

Hub kan beter onthouden dan ik, drink teveel cola light, krijg je DDDDDDDDDDD van. Hij heeft wel een planning, volgens mij ergens in maart naar een verre bestemming

Oh,maar dat is ook leuk toch. Een verassingstocht of zoiets. >>>

Wat is het hier stil he? Nouja, dan denk ik dat ik me ook maar een paar dagen koest ga houden, anders zit ik toch maar in mezelf te l*llen he!! Schiet ook niet op!!!

Ja waar zit iedereen toch. Ik weet wel wat hub wil. Hij heeft als kind in sydney australie gewoond en zou graag terug willen. Dus wie weet of het ervan komt

Oh Toos, dat zou een mooi reis worden zeg. Niet gek dan hoor!

Ik heb een (oude) vriendin/buuf in richting Melbourne wonen en vraagt ook steeds wanneer we eens komen. Ze hebben daar best een groot huis en zouden daar dan kunnen verblijven, maar ik zie zo tegen die ellelange vliegreis op, dus zal het er wel nooit van komen.

Dat is het he, zou ook tegen de reis opzien. Er woont een oude vriend van hub zn ouders daarzo en fan van zn moeder. Ze hebben al zo vaak gevraagd wanneer we komen

Zitten we nu echt alleen met z’n tweetjes hier de pagina vol te l*llen? :paranoid:

Ja, die mensen vinden dat natuurlijk leuk om bezoek uit Nederland te ontvangen, maar die vrienden van ons werken dag en nacht keihard en zijn alleen rond de kerst 3 weken vrij en dan zouden we dus welkom zijn. Nou, ik denk er nog even over na. Ha, ha.

Jou hubs was toch ook aleens alleen die richting opgeweest. Naar Nw- Zeeland toch, als ik me nog herinner?

Ja hub zn ouders wilden vroeger emigreren naar australie, ze hebben een poosje in sydney gewoond. Maar omdat zn moeder heimwee had en niet tegen de warmte kon zijn ze teruggekomen

Ik heb het idee dat iedereen met de kippen op stok is. Ik ga maar een tia maria inschenken, jij ook een glaasje
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/wijn/666.gif

Mmmm… ja lekker… doe maar. Moeten we het nog maar even met z’n beiden gezellig maken he!! Ondertussen zitten ze allemaal mee te lezen…:unibrow: en denken bij hun eigen… la die 2 maar gaan.

Oh, zo ja. Nouja, ze hebben het dan in ieder geval wel eerst geprobeerd om daar te wonen.

Ik neem aan, dat jullie morgen de meiden naar Schiphol gaan brengen? Wens hun een hele goede reis. Allemaal lekker genieten daar en Wendy… tot volgende week weer. :vak01:

Nou Toos… weet je wat ik zo weleens even kan gaan doen? Kijken of mijn schoonzus het vakantiegeld al heeft overgemaakt en zo ja, dan ga ik de vakantie zo maar even betalen. Kom ik miss ook een beetje in de sfeer en stemming.

Ik weet niet wie er nog zijn of nog komen, maar iedereen weltrusten en Toos… hou je haaks. :wink: :vak01:Bon voyage. :kus:

Tuurlijk ga ik de meiden samen met hub naar schiphol brengen. We gaan om een uur of 6 weg, dus morgenochtend vroeg mn mandje uit. Moet je bedanken van de meiden;)

Ik ga ook naar mn mandje, truste voor degene die nog langs komen:dag:

HAHAHAHA Nou dan weet ik iig waar ik DDDDDDDD van heb…

Trusten dames…tot morgen…:slapen:

Good evening ladies :smiley:

Toos en Roanna lekker aan de bep hihi
Wendy en fam… geniet er lekker van in ADR en doe ze maar de groetjes… Ik weet zeker dat jullie het erg naar jullie zin zullen hebben… in gedachten ben ik erg graag bij jullie :smiley: Geven jullie Viva en papa een knuf van me?
Toos; hardstikke bedankt :kus:
naar australie… nice!!

Moeder en veulen hebben we met veel moeite op de trailer gekregen… moeders gaat steeds in de aanval om haar kind te beschermen… dus ik heb geen enkel risico genomen, en heb op een veilig afstand gestaan. nou ja… in die zin dat ze mij niet snel kon pakken. Dat grote onopgevoedde paard is opgehaald door de eigenaar van de trainingsstal en weet niet hoe dat is afgelopen, maar ik neem aan dat het paard nu op haar nieuwe stal staat :slight_smile:

Verder nog meer goed nieuws!! 2,5 week terug ben ik wezen kijken bij een nieuw verzorgpaard. Er zou nog een vrouw komen die hem zou rijden en die is vandaag dus geweest (na meerdere afzeggingen)… Ik ben de nieuwe bijrijder geworden…
ME IS HAPPY!!!

:turkey:Wendy en fam: 27 augustus een weekje …ADR:TURKEY:
Toos en Wendy: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo