Turkish Tea Time: 117

je gaat ze dus huren neem ik aan incl. de bar.

Hoe is het met jou Viva? Met je schouder, knapt het al wat op

ja dat is bedoeling om ze te huren, moet even mailen wat het kost

http://www.promotiemateriaal.org/catalogus/images/02280071.jpg

Ja mijn schouder wordt minder…volgens mij is het allemaal stress…:so:…gelukkig niet meer zo’n verlammend gevoel, wel schiet het nog wel eens mijn nek in.

@Toos: Ik wou ook al zeggen, die kun je huren want dat doen ze op mijn werk regelmatig voor themadagen. Oh… dat zal wel weer een feest worden daar bij jou. :wink:

@Beps: Oh, met z’n beidjes en toevallig met iemand waar het mee klikt, dus mooier kan niet. Volgende week weer uurtjes erbij en ach, zo kom je de zomer wel door. :wink:

Beps… graag gedaan hoor. Ik dacht al… jij moet nog werken en Bloem is al zo moe, dus doe ik het wel een keer. Ha, ha. :wink:

@Viva: Sp* blauw of rood ,of mag het ook zo uit de kraan. Het water is hier zeer goed van kwalitiet dus.

@Viva: Anders toch even goed naar laten kijken, schiet niet op he

doe mij maar gewoon uit de kraan Roanna…vind ik lekkerder dan al die flesjes.

Moet eigenlijk naar de fysio…maar daar heb ik het niet zo op. De verwijsbrief zit in mijn tas.

Toen mijn hubs 50 werd heb ik een westernparty gehouden, de foto van hubs staat in mijn profiel hihihii

Heb er zin in om te organiseren, ben er druk mee bezig

@Viva: Ik weet eigenlijk niet hoe het afgelopen is met het buurmeisje, omdat ik weg ben gegaan toen de buurman weer terug was van zijn boerderie. Zal ik morgen wel te horen krijgen, maar vond het eerlijk gezegt… zelf niet zo ernstig eruit zien, maarja beter even na laten kijken.

Zoals jij ook maar beter nog kunt doen met je schouder, als je nog last blijft houden.

Nou, lekker glaasje water . :stuck_out_tongue:

Dat weet ik nog. :lol:

Ja leuk, en dan van die rietjes met van die bloemen/ananas ect… leuk hoor.
Slingers met bloemen…en dan lekker reggea muziek, en wat ga je dan doen, alleen maar een drankje of ook iets van een buffet??

Ja was leuk hoor…de hele bubs kwam in western style…hoeden, laarzen…leren vestjes…geruite overhemden en weet ik al niet meer…Lekker de hele dag westernmuziek aan gehad…en toen een bbq met vanalles en nogwat, met daarna een fruitdessert met slagroom.
Was helemaal geweldig.

Schoonzus hield afgelopen december een skihutfeest was ook leuk met gluhwijn, chocomelk…en lekkere muziek en dan ook nog iedereen een kerstmuts met lampjes op.hihihihihi

Oh… gezelli hoor Toos.

Nou van kokkie weet ik al niet meer. Is al zolang geleden en ik werd 50 op de IC met alle toeters en bellen ( letterlijk en figuurlijk) en slingers op miijn kamerjte en Annie van de EHBO met een fles wijn in de hand voor de deur.

Hebben ook wel eens een grieksfeest gehad, met de sirtaki…en met gyros, tzaziki, yoghurt ect…al die gerechten en dan toasten met een ouzo.

Ja dat is weer minder Roanna, misschien het ooit nog eens over doen…

Ikzelf wil denk ik het eerste weekend van augustus onze verjaardagen vieren, verleden jaar ook niets aan gedaan natuurlijk…dus heb wel weer eens zin in iets leuks.