@Roanna: Ja laatste nachtje ik heb ze overleefd. Voor het eerst 4 stuks(meestal 2 soms 3) en dat is echt zwaar!!! Maar begin er steeds meer aan gewent te raken. EN het is nog stiller dan anders, dus filmpje kijken, lekker kletsen enzo
@Jac: Sterkte daar. Gelukkig nu naar bewaking dat is al weer een stap naar de ‘juiste’ richting tenslotte
Goeieavond,
Kom nog even een afzakkertje halen voor ik naar mn mandje ga. Vanmorgen rondgecrockt, vanmiddag moest ik naar het andere huis omdat de auto daar verkocht is en opgehaald werd. Ook nog lekker van het zonnetje genoten, even de durazelletjes opgeladen. @Marion: Een baan bij de thuiszorg voor 20 uur, dat is een felicitatie waard hoor. Ook nog brieven weggedaan vandaag, duim voor je, maar dit heb je alvast @Jill: Ook nog even langs geweest en nek vergeten met de bruin zonder zon creme. Soort van slecht gesminkte piet effect? @Beps: Laatste nachtje en niet zoveel geslapen vandaag. Pfffff 4 nachten, ik ben dan niet meer te pruimen @Jac: Sterkte en beterschap voor jou en je vader
Mijn grijze cellen staan in ruststand, weet het even niet meer, maar :kus:voor wie ik vergeten ben
@Toos: :dag: Wat had je nog graag gehad willen hebben als afzakkertje dan? Tja, ik zie Raak nie, maar ik heb hier ook nog wel wat staan.
He, maar wat goed dat je alles nu zo’n beetje verkocht hebt. Het loopt toch maar heerlijk op rolletjes zo he!!! Nou, een beetje meevaller, mag ook weleens toch?
Hallo meiden!
Woont er van jullie iemand in Antalya?
Of werkt er deze zomer iemand in Antalya?
Ik heb een paar jaar in Side gewerkt, en dit jaar wordt het AYT…
Hoopp wat te horen van iemand
Fijne avond.
Liefs Ingrid
@Bloem: Nou, dan zou je inderdaad ff dat bewuste topic moeten teruglezen over ADR, maar weet zelf al niet eens meer waar het staat, maar moest er opeens aan denken. Oma Carla en haar hubs komen ook in Juni daar naar toe en hadden ons daaom gevonden op het forum.
Kun je beter een keer naar kijken als je niet zo moe bent en ach… zo belangrijk is het nu ook weer niet hoor! :slywink:
@Roanna: Een lekker zoet wit wijntje, lekker. Enne neem zelf ook wat he. Ja het schiet al aardig op. Vandaag is het koopcontract getekend, de makelaar is nog met die man en zoons in het huis geweest en hij is helemaal blij. We hebben nog geen definitieve overdrachtsdatum, ws 23 of 24 mei. Hangt af hoe snel de notaris en de bank is waar de hypotheek afgelost moet worden. Zou eens tijd worden dat het een beetje meezit en we kunnen gaan genieten
@Ingrid1984: Je kan en mag hier natuurlijk altijd even vragen stellen of mee komen praten, maar ik denk dat jij je vraag beter even op het subforum kunt zetten bij: Wonen en werken in Turkije.
@Roanna: Jij ook proost!! Zit te zoeken naar gekleurde raffia parasols. Hub wordt in mei 50 en ik ben bezig met een feestje te organiseren, thema hoe kan het ook andere caribisch
@Roanna: In de nacht werken we met 2 man. En vannacht(en afgelopen nacht) was met een gezellige collega!!!
En daarom ben ik nog blijer met jullie, ik hoef niets te doen…daar hebben we elkaar voor!!!
Nu even een broodje maken, en op naar t werk @Toos: ben ook brak hoor. Maar het gaat nog, filmpje vannacht en dan komen we er wel door. Volgende week ook al weer extra uren(off 5,5 uur en ik draai er 20,5!) dus op naar week 16…kijken of ik daar nog wat kan plussen…
Beps werkse…de laatste nacht voor jou, en volgende week ook al meer uurtjes.
Marion groot gelijk om nog een paar brieven te schrijven, beter iets af te kunnen zeggen dan niets te hebben.
Roanna, aan de oppas geweest, en was de arm gebroken of niet?
Jill…hahahaha jij met een masker op gelopen, doordat je je nek hebt vergeten in te smeren.
Kaylo ook nog even op de koffie geweest vanavond.
Ja leuk hoor Toos, je kunt dan ook bij iedereen zo’n bloemenslinger om hangen…die zul je ook wel kunnen krijgen want die dingen zie je ook altijd bij koninginnedag.