Turkish Tea Time: 117

Hier ook brood met aardbeien…

@marion
Van harte met je nieuwe baan!
Ga je dit combineren met de kantoorbaan?

hallo ladiesssss

@ marion: super nieuws!! gaaaaf!! 20 uur… raar toch, ze zeggen altijd dat er zo’n tekort is aan thuiszorgers enzo… heb je nu die brieven vandaag voor nix geschreven!!!

@ roanna, snapte ff niet wat je bedoelt… wie? wat? waar? :retard:

@ raak ik weet het… vind ik aan de redactie om in te stellen… er zijn nog zat dingen die we nog moeten uitwerken… ga daar maar eens mee aan de slag…

goeieavond !

Marion : schitterend nieuws voor je !!

Kom eigenlijk gewoon even binnenwippen op een vluggertje, dus wens iedereen verder nog een hele leuke avond toe.
Hier is het een lekkere zachte "zomer"avond ! :zon02:

@Marion :kus:Gefeliciteerd meid met je nieuwe baan!!!

@Bloem ben jij nu moderator? Gefeliciteerd meid mag ik nu nog gewoon Bloem zeggen ???

Meiden even een vraagje hoe is het met Filiz? Is ze al gewend in Turkije en is iemand haar daar al gaan bezoeken?

@ jill, ja jij wel hoor :wink:

en filiz is nu vooral te vinden bij het turkse liefdes klets topic. volgens mij gaat alles goed hoor…

@Bloem thx dat is een hele eer :smile:
Ja ik heb Filiz net gespot, ja dan zal alles wel ok zijn.

Haha ik zag net dat ik mijn nek was vergeten in te smeren met die bruin zonder zon ik zie er niet uit :redface: ik zal zo maar eens gaan smeren!!

Nee ze is BEHEERSTER!!!(goed he, mijn Bloemmie haha!!) Ik ben moderator hier(wat inhoud dat ik TTT’s mag sluiten en wegzetten in het ‘archief’ haha)

Zo meiden, ik heb nog 2 uurtjes geslapen, nu aan de maaltijd(lamsrack, gefrituurde aardappelsdinges en salade…)

MARION!!! TOPPERTTTJJJEEEEEE!!! GEFELICITEERD!!!

@Beppie oww sorry nou bij deze gefeliciteerd he mooi stel jullie twee!!!

Mmmm Beppie dat ziet er goed uit smakelijk eten !!

Jillie: Niet belangrijk hoor…het is ‘maar een titel’ en ik ben gewoon Beps die hier altijd te vinden is(jaaa en dus gelukkig is dat jij er ook weer bent!!!)

en ik ga op de bank hangen en ff tv zappen… gaaappp

Thanks meiden, dikke :kus: voor jullie allemaal!
Klopt, ik blijf mijn uurtjes op kantoor ook nog werken. Die zijn mooi meegenomen. Of ik de brieven voor niets geschreven heb? You’ll never know. Maar vond dat ik iets achter hand moest hebben. Had ik de hele week een goed gevoel over het gesprek, gisteren sloeg de twijfel toe. Wat als ik niet aangenomen word? Dan heb ik over even een probleem. Er was een vacature voor een secretaresse in een ziekenhuis in N. Een superbaan vind ik, maar moet vroeger de deur uit dan J en ik ben later thuis. Dat gaat hectisch worden allemaal en ik kies dan liever even voor rust en zekerheid nu ik de keuze heb. Dat vind ik vooral in het begin erg belangrijk. Maar eerst kijken hoe alles gaat lopen met zijn tweetjes. Mijn tijd komt nog wel denk ik dan maar.

@Jill
Ja ik heb Filiz opgezocht in Manavgat. Ennuh … ga haar in april ook vast weer verwennen met wat lekkers.

Zo eten op, house gekeken…NU even ontspannen en dan mn laatste nacht!!!

hier even een update:
Het is hier druk met heen en weer rijden van huis naar ziekenhuis.
Mijn vader net 60 heeft ws 3 hartinfarcten gehad. is vandaag over gegaan van ic naar hartbewaaking.
Mij: ook nog niet goed krijg verder onderzoeken naar mijn lever.
Maar goed dat is niets vergeleken met wat mijn vader heb.

dus jullie begrijpen ik kon nu helemaal niet meer zo 1 2 3 langs.
Kwam al niet veel of ik las stiekem mee, maar nu houdt het even voor.

Veel plezier met kletsen! En jullie zijn allemaal uniek:)!!! En dat maakt TTT uniek!!!

Groet Jac

Goedenavond.

Zo, ben er ook weer. Zat lekker een zoekplaatje te zoeken, komt de buuf hier of ik ff op wil passen, want ze moest met haar middelste dochter naar het ZH. Die was vanmiddag op school gevallen en zodanig dat dat kind de pols niet kon/wilde gebruiken, omdat het zo’n pijn deed. Haar man moest naar de boerderie, dus of ik ff bij de andere 2 wou blijven. Nu, dat wilde ik dus wel.

@Bloem: Hoe bedoel u, wie, wat, waar?

@Jiil: Ook weer gezellig op de thee. :biggrin:

@Marion: Goede keus eerst zo. Eerst even aanzien hoe alles gaat lopen in de toekomst.

@Beps: Zo weer aan de arbeid he!!! Werkse straks.

@Jac: Heel begrijpelijk dat je niet zoveel langs komt. Het is nogal niet wat. Heel veel beterschap met je vader en natuurlijk ook met je zelf.

Sterkte met alles.