hihih ikke ook gezond kleurtje,… bruine boobies
hahaha
die paastakken lusten mn bunnies ook!!
hihih ikke ook gezond kleurtje,… bruine boobies
hahaha
die paastakken lusten mn bunnies ook!!
ikke rooie kop van op het terrasje ! Hééééééééééél sexy !!! hihi !
Goede middag … ik kom ook nog even binnen vallen.
Vanmorgen beetje druk, ik had 2 mailtjes in mijn mailbox waar een brief voor geschreven moest worden. Leuke banen dus moest er wel mijn best op doen. Van eentje helaas de sluitingsdatum 1 dag overschreden maar heb er toch nog maar op gereageerd.
Daarna naar mijn vader met wat papierwerk waar hij even overheen wilde kijken. Beetje aanpassen op sommige punten en dan mag het de deur uit en kan de boel afgesloten worden.
@Jill
Ook weer op de thee, super meid dat je er weer bent vandaag, en dan nog wel met een bruin kleurtje.
@Bloem
Verslapen en heeft gezond bruine boobies.
@Beps
Ook weer een nachtje erop zitten.
@Kaylo
Op het terras gezeten, ik was net even in het dorp en het zag er daar ook gezellig uit op de terrassen.
@Mk
Vrij vandaag en morgen en aan het genieten van het mooie weer. En met de paastak het huis alvast in de stemming brengen.
Verder heb ik niet veel meer opgeslagen in mijn systeem … kus voor de rest.
Ok weer in t land der levende(maar wel als zombie!!) Jill ook weer lekker op de koffie
Ik heb bijgelezen, maar het zoeft er zo weer uit.
Straks nog maar even slapen, dit was te kort dus…
beppie : nog even terug je bed in, grijze hersencellen opladen ! :kus:
ikke bijna terug sporen, oef !!! Verveel me hier rot !!
Lekker lang weekendje en volgende week maar 2 daagjes, maandag en dinsdag. Dan thuis tot donderdag ! Hopelijk blijft het weertje ook wat aangenaam…
Misschien “rol” ik deze avond nog eens binnen :dag: :dag:
Nou ikke…ikke ga straks nog een uurtje denk ik…weet ik zeker!!! haha
Kaylo : fijne terugreis, zullen ze kijken naar je rode koppie:tongue:
MK : dat is ff boffen dat je vandaag vrij bent, idd heeeeeel vervelend
Jill : heeft vals gespeeld met bruine kleurtje:finger: hihi
Bloem : wil de paastakken aan de bunnies voeren en heeft bruine boobies
Marion : heeft vanmorgen weer brieven gepost, suc6 en we gaan mee duimen voor je
Beps : loopt rond als een zombie en gaat zo nog een uurtje plat, groot gelijk hoor
BLOEM!!! : Hans staat nog vermeld als forumbeheerder bij Turkije;)
werk aan de winkel:p
deze bladzijde lijkt op een fanclub van de voetbal, zo oranje ziet ie er uit ![]()
Hier ook al rode konen van het zonnetje…
Collega belde, weer geoh op het werk, nu weer omdat ik meegeholpen heb, maar de volgende dag niet ben verschenen, omdat ik mijn eigen werk had…eens maar nooit meer dus, heb even een mail naar de coordinator gestuurd, ze zoekt het maar uit.
Oh gezellig viva, de volgende keer bedenk je je nog wel een keer…
Goedenmiddag all.
Oh meiden… wat een weertje he. Heb net even voor het huis tussen de schuurtjes uit de wind, in het zonnetje gezeten. Zalig!!!:zon02:
@Marion: Jij weer druk geweest met de administratie van vaders en deels voor jezelf. Tja, het gaat allemaal gewoon door he?
@MK: Heerlijk dagje vrij gehad en de paastak al staan. Ik heb hierboven ook nog zo’n zak vol met paasdingetjes voor in de tak. Zal er ook eens even weer een kopen. Vergat dat andere jaren steeds,
@Raak: Lekker rustig geweest op je werk? Ja, inderdaad. Net een oranjeforum. ![]()
@Beps: Ook weer onder de levenden, maar toch nog even een na/voor tukje doen.
@Bloem, Kaylo en Jill ook nog op de koffie/thee geweest en zoals gewoonlijk heeft TRL de administratie van ons allen weer bijgehouden. :chin:
Enneh… gister nog vergeten… d’r gaat ook nog een oma Carla dezefde tijd naar ADR he!!! Oke, we kennen en haar hubs dan nog wel niet persoonlijk, maar heeft zich al wel voorgesteld met foto en al op het forum. En die vind het maar wat leuk dat wij ook komen. ![]()
Zo, ga zo ff een lekker wit broodje met verse aardbeien eten. Van die grote joekels en dan een beetje suiker erop…mmmm jammie,.
@Viva: :dag:
@Viva: Oh sorry Viva. Zag alleen dat je er was, maar had je post niet gelezen, omdat ik ging eten. Nou, daar ben je ook weer lekker mee dan. :finger: Goed dat je er wat van zegt!
@Beps
Nog niet uitgerust en gaat nog even het bed in
@Kaylo
De verveling slaat toe in Brussel
@Raak
De rust weer een beetje wedergekeerd bij jou :kus: ?
@Viva
Leuke collega’s heb je, ook stank voor dank dus
@Roanna
Lekker aan de aardbeien met kokkie … kwijl kwijl aan deze kant.
En paps moest voor mij aan het werk, had post van die man met de hoge rekeningen, hij moest even nalopen of ik niets vergeten was.
En dan nu … ik heb nieuws!
IK HEB EEN BAAN!!!
Ik ga op 18 mei weer beginnen bij de thuiszorg, 20 uurtjes in de week, niet het maximale wat ik wilde maar het is alvast wat he. Me happy en heel wat zorgen minder.
@Marion: Meid… gefeliciteerd met je job. :kus: Gaaf man!!! Nou, het begin is er.
Speciaal voor jou Marion, omdat je een nieuwe job hebt en ff aan het kwijlen was. ![]()
Voor jou!!!
Thanks Roanna … je bent een schat :kus:
Hij smaakt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk ![]()
Marion gefeliciteerd met je baan, …kan maar in de knip zitten nietwaar, uitbreiden kan misschien ook nog.