Turkish Tea Time: 117

@ roanna, weet niet echt 100 % hoe de veluwe eruit zien, maar weet zeker dat er geen seqoia bomen of reuzenvarens staan en dat wat je ziet zijn seqoia bomen en reuzenvarens… dus ik herkende het wel als canada

Ben ook de bossen ingedoken, heb 2 opties gegeven…maar ik schei er verder maar mee uit…is niets voor mij dat bossen gedoe.

@Bloem: Kun je nagaan hoeveel ik weet van flora en fauna, dat het voor overkomt, als zijnde hier ergens op de Veluwe. :biggrin: Alhoewel daar zekers wel varens staan, maar waarschijnlijk dan geen reuzevarens.

En Seqoia ken ik alleen van de lodges in Disneyland. Oh, te erg he? :redface:

Mijn wijlen schoonmoeder vroeg vroeger ook weleens aan mij, hoe die bomen bij haar in de straat heten en dan zei ik dat ik het echt niet wist en dat als ze tegen mij zouden zeggen dat het eiken waren, ik dat ook zou geloven. :retard: Pffff… weet daar echt niets van.

goeiemorgen dames !

Gefeliciteerd met “alweer” een nieuw deeltje !!

Zo te zien lekker ouderwets gekletst en lekker geborreld. Heb ik natuurlijk weer gemist (die borrel haal ik vanavond wel in ;))

En maar dromen van ADR !! Hoe is 't mogelijk ? Daar denk ik nog lang niet aan zenne ! :stuck_out_tongue:

@ roanna ja tis soms ook lastig… bos met bomen en die hebben bladeren etc.etc…
neem het je niet kwalijk hoor, laten we zeggen, persoonlijke interesse :wink: hebbie een streeppie voor…

Mogge all, ben al bijgelezen, was niet zoveel als gisteravond he?
Zit ook al aan het water van de nadorst:)
Zet hem op de meeleesstand maar zoals het er nu uitziet heb ik na de middag wel weer wat tijd. Dus tot strakkies

ppfff druk hiero… kan ook niet echt wakker worden :retard:

Bloem : ja meeleesstand was niet echt nodig:wink:

He Raak toch gelukt he bij je naam Turkije fan…en lebberse aan het water.

zo eerst maar ff pauze houden…

Viva : ja had het gisteren meteen gedaan en stukje getypt maar post was verdwenen, nog een keer gepost en weer weg en toen was ik het beu en ben naar boven gegaan:D Fles is bijna leeg

Goede middag meiden, jullie hebben lekker gekletst gisteravond. En Jill was weer terug van weggeweest, gezellig hoor!

@marion
Balen dat je geen extra uren krijgt.

@bloem
We horen het in juni wel wie jouw type is.

@raak
:kus:

@trl
Ik sta nooit zo stil bij de kinderbijslag, dan zie ik met telebankieren dat het saldo hoger is en dan blijkt het kwartaal alweer om te zijn. Toch meegenomen zo’n extra bedragje.

@toos
Reisje voor het najaar ook al geboekt, heerlijk hoor om met z’n allen weer die kant op te gaan. Deze vakantie moest nog overgedaan worden. En dan hubs al plannen voor volgend jaar… spannend!

Ik lekker vrij vandaag en dan het weer… heerlijk hoor!
Vanmorgen aan de wandel geweest, straks een paastak halen en dan vanmiddag met een zak brood naar de geitjes… vervelend hoor vrij zijn :smiley: :smiley:

Ik loop nog een beetje achter.

@viva
Foto’s voorbij zien komen van het huis van je zoon, mij iets te wit en strak, maar wat een ruimte heerlijk hoor!

@trl
Jouw huis ook bekeken, dat ziet er niet verkeerd uit! Lekker veel ruimte voor C. en voor zover ik het op de foto’s kon zien, ziet er het allemaal nog netjes uit. Succes bij de geldverstrekkers.

@ MK lekker vrij en met de kids op pad…

paastak… waar haal je zoiets? bloemist? boer…?

Die paastak haal ik morgen ook in huis. Wordt wel tijd eigenlijk

Bloem : ik haal die bij ons in het tuincenter. Maar bij de bloemhandel hebben ze die ook wel vermoed ik.

En ik morgen dagje vrij genomen, genieten van 't lekker weertje.

@bloem
Ik heb hem gewoon langs de weg gekocht, die mensen hebben altijd een bloemenstalletje voor het huis staan en gisteren zag ik er ook een bak paastakken naast staan. Net ff opgehaald, 1 euro dus dat valt wel mee. Een vaas gezocht en nu nog op zoek naar wat zand.

@kaylo
Morgen lekker een dagje vrij, toch niets te doen op het werk :wink: heb je vast ook van dit mooie weer.

MK : ja klopt, geen ene bal te doen hier en prachtig weer. Alvast terrasje gedaan tijdens lunchpauze. Genieten als het kan hé ?

Goede middag iedereen,allemaal op een zonnig terrasje zeker?
Hahaha ik ben al bruin heb wel een beetje vals gespeeld gisterenavond bruin zonder zon op mijn gezichr gedaan en iedereen deze morgen:

Wat ben jij snel bruin, ik heb de waarheid maar niet gezegd!!!

Fijne middag iedereen!!!:vak02: