de bedoeling is een BBQ, maar een buffet zou ook kunnen, dacht aan steelbandmuziek en reggea, raffia parasollen in oliedrums, bamboebar, geen bloemenslingers maar wietslingers, de jamaicaanse gebreide mutsen
@Roanna: Nare herinnering, misschien nog eens overdoen?
Toos heb je deze link al gezien…echt iets voor jou.
Oh ja echt… ik zie het al helemaal voor me. :biggrin: :crybaby:
@Viva: Nou, klinkt misschien heel gek… maar ik houd helemaal niet van die belangstelling. Op mijn werk waren ze toen ook het een en ander van plan en daar zag ik als een beer tegen op. Maargoed, hoefde achteraf dus ook niet. ![]()
Maar des te meer, vind ik jullie verhalen dan weer hardstikke gaaf.
deze is leuk, dat is een koeler.
@Toos: Nou, weet je wat…??? Ik vier het wel in ADR en mogen jullie allemaal komen en dan geef ik weer een rondje en mogen jullie allemaal blijven eten… :crybaby: :biggrin:
Viva: Coollllllllll
Roanna ik heb een hekel aan belangstelling, baal altijd als een stekker bij een verjaardag, ongeacht of hij nu van mezelf is of van hubs, maar zo’n feestje organiseren ergens op een dag dat er niemand jarig is dat vind ik dan wel weer wel leuk.
Luek die palmboom, dat is een beetje de bedoeling
die zijn 28,50 per stuk,…en is nog een koeler ook, weet alleen niet hoe groot ze zijn.
Ik ga de komende week zoeken wat ik in mn hoofd heb
@Jac veel beterschap voor jou en je vader gewenst,veel sterkte!
@Toos leuk hoor zo een caribian party dat wordt vast gezellig !
Jeetje ben de rest alweer kwijt sorry
O ja
@Beps een rustige nacht gewenst
@Bloem lekker aan het zappen,toch?
Ja sorry we gaan morgen barbequen en ik dacht even alvast de waldorfsalade maken is die morgen nog lekkerder ja en als ik eenmaal in de keuken sta ben ik niet meer te stoppen en heb ook alvast de aardappelsalade gemaakt vandaar dat ik er heel de avond niet was.
ja is leuk hoor, om dat zo te regelen.
Damber haar vriendin gaat trouwen en die heeft voor haar feest indonesie als thema…iedereen krijgt na afloop van het feest een boeda, ipv corsages krijgt iedereen een gelukspoppetje, en ga zo maar door. Het eten is een indonesisch buffet. En de bruidstaart wordt gemaakt van pandangcake.
@Viva,heb je een ontsteking in je schouder?
Maargoed meiden… gaan jullie nog even door met feestje organiseren, lees ik morgen wel wat het gaat worden. Het ziet er tot nu toe in ieder geval zeer cool
uit allemaal, wat je van plan bent Toos. Hi, hi.
Weltrusten all en tot morgen weer en de groeten thuus hoor! :dope:
Er zijn leuke dingen te bedenken hoor, zo’n indonesch feest lijkt me ook leuk
Ja een thema feest is altijd speciaal he,ik begrijp soms niet waar ze de ideeen vandaan halen.
Ik ga ook naar mn mandje, zie een bietje dubbel van de zopi. Morgen bijtijds eruit om te gaan darten. Slaap lekker en tot morgen
Slaap lekker Roanna!!! tot morgen:slapen:
Kijk Jill dat scheelt morgen ook weer. Kan maar gedaan zijn nietwaar.
heb nog een receptje voor iedereen die wil gaan bbq… zo klaar en zo lekker.
voor 4 personen
2 blikjes tonijn in olie
1 grote appel
2 uien
1 blik witte bonen
mayonese
zout en peper
snipper de appel en de ui, laat de tonijn en de bonen uitlekken.
stamp de bonen fijn
roer de rest er doorheen
3 eetlepels mayonese en de kruiden er door heen roeren…
en eet smakelijk een heerlijk frisse tonijnsalade…het is hier altijd een waar succes.