Turkish Tea Time: 117

Slaap lekker toos wie weet wat voor een ideeen je nog krijgt vannacht

Ja ik heb een ontsteking in mijn schouder, heb er al medicijnen voor gehad…naproxen en een maagbeschermer. Het gaat langszaam aan weer iets beter. Ik zelf geef het de schuld van alle stress (even kort, mijn moeder is in mei overleden, mijn schoonmoeder in oktober…en ik heb de zware taak om voor mijn vader te zorgen, die altzheimer/diabetisch/invalide, heel slecht ter been is).

Mmmm Viva lijkt me lekker wil ik wel eens uitproberen

Toos en Roanna welterusten…slaap lekker.

Jij ook weltrusten Jill. Weer lekker cullinair bezig geweest dus. :smile:

@Viva: Mocht je ( Damber) echte Indonesche muziek nodig hebben… hebben we in allerlei soorten en maten, dus la ma weten.

@Toos: Succes met darten en doe van Barneveld de groeten. :biggrin:

:dag::kus: All.

Jill ik heb het altijd in huis…komen er onverwacht mensen, tover ik altijd mijn tonijnsalade op tafel…even een stokbroodje erbij…en je kun eten.

Pffff meid je hebt het behoorlijk voor de kiezen gehad ,tja en meestal bij stress zet zich op je zwakste plek he.
Misschien een naar de fysio?

Roanna tnx…

Jill ik heb het niet zo op fysio…heb de verwijsbrief in mijn tas zitten.

Als je die daar laat zitten zal het niet beter worden meid zoek een goeie dat is wel belangrijk maar zou er toch werk van maken.

Ja 2008 was niet echt mijn jaar zeg maar.

Eerst de hond in laten slapen,
toen mijn moeder een beroerte, met complicatie’s zodat ze binnen 2 en halve week overleed, dit terwijl mijn zoon in Afghanistan zat.
Toen mijn schoonmoeder, niet dat ik daar nu zo’n goede band mee had, maar toch alles kwam weer boven. En ga zo maar door. de zorg van mijn vader druk zwaar op me, hij is eigenwijs en soms heel vervelend, maar ik kan hem ook niet aan zijn lot overlaten.

Maar ik krabbel langzaam weer op hoor. De meiden hier weten het wel…wil ook niet altijd er over zeuren. Ik noem het mijn lot.

Ja ik zal eens kijken bij een goede fysio.

Jeetje meid dat is nogal wat en alles komt waarschijnlijk op jouw schouders terecht of heb je nog broers of zussen?

Zo ook ik ga eens mijn bedje opzoeken…het is al weer middernacht…uitslapen is er tegenwoordig voor mij niet bij. Als ik moet werken, kom ik mijn bedje bijna niet uit, en als ik vrij ben, dan ben ik weet ik hoe vroeg wakker soms al om 5.30 uur…grrr…

Jill meissie jij ook een goede nacht, en gezellig dat je er weer bij bent…

Ja ik snap het soms niet sommige krijgen alles en vaak nog tegelijk en het moeilijke is dat je niet eens de tijd krijgt om je eigen verdriet te verwerken en dat wreekt zich.

Nee Jill ik ben enig kind…heb dus niemand die het af en toe even van mij over kan nemen.
Mijn dochter kan ik ook nog wel eens inschakelen, maar vind het vervelend om haar er mee op te schepen. Mijn vader kan soms zo vreselijk akelig doen, dat ik niet wil dat zij dan de volle laag krijgt. Als we met vakantie gaan, dan neemt zij het even over. Maar voor de rest doe ik het alleen.
Zijn huis
zijn was
zijn boodschappen
zijn administratie ect.

Jij ook meid slaap lekker en je nachtrust heb je nu zeker hard nodig.
Ik ga er nooit voor een uur of 4 half 5 in dus heb nog een paar uur te gaan.

Slaap lekker meid en tot morgen!

Het huwelijk van mijn ouders was de laatste jaren niet zo goed, dus ik heb de nodige keren voor mijn moeder in de bres moeten springen en stond dan lijnrecht tegenover mijn vader, dus de relatie tussen mijn vader en mij is daardoor behoorlijk bekoeld. Mijn vader lijkt op mijn wijlen opa, en dat was ook niet zo’n aardige/makkelijke man.

pfff meis hoe hou je het vol, zo laat naar bed te gaan…

Maar goed genoeg geklaagd zeg maar, maar nu weet je een beetje van de hoed en de rand.

Voor jou ook nog een fijne avond zal ik dan maar zeggen.