Jeetje meid dat is inderdaad zwaar dan zelfs als iemand je zou aflossen maar als je er helemaal alleen voor staat …
Pfffff sorry dat ik het zo zeg maar dat is een hele opgave .
Is er geen instelling in nederland waar je beroep op kan doen zoals hier bv het wit gele kruis?
Ja dat is hier ook wel, maar daar wil mijn vader niets van weten. Hij krijgt 2x per dag een verpleegster die zijn schoenen aan trekt, en kijkt of hij zijn medicijnen inneemt. en 1x per week een hulp in de huishouding.
Ik had eerst 3x per dag iemand maar dat wil hij niet, dus hij heeft s middags nu niemand die naar hem omkijkt, hij heeft haar gewoon weggestuurd. Hij kan zichzelf ook niet redden, maar wil niet naar een verzorgingstehuis. En daar moet hij toestemming voor geven, anders kan het niet.
Dus eigenwijs is hij ook nog ja dat maakt het nog moeilijk natuurlijk.
Eigenlijk te gek he dat hij toestemming moet geven voor een verzorgingstehuis want als hij verder achteruit gaat en sorry als ik het zo zeg maar gekke dingen gaat doen ,dan is hij een gevaar voor zichzelf en voor zijn omgeving he.
Ja dat is waar maar ja ook niet alles op de stress schuiven he en je klachten toch serieux nemen he.
Kom op hup je bed in meid hahaha slaap lekker he tot morgen byeeeeeeeee
Ik wil wel nog even kwijt dat ik bewondering voor je hebt dat je dit allemaal voor je vader doet hoor want tegenwoordig vind niemand dit meer vanzelfsprekend,je bent een toppertje!!!
@Jill: Klinkt lekker die salades…zou er honger van krijgen, maar dat doen we niet, ik ben zo lekker aan het afvallen dat ik me maar inhoud(heb voor de nacht al te veel lekkers mee, met Ben & Jerry’s als te lekkere lekkers…)
Ehhh ruim 17 kilo nu. En ik eet gewoon pizza hoor(hihi, dat weet jij ook nog wel!!!)
Gewoon door ‘normaal’ te eten. Nu aan de film met ijs(chocolade ijs van B&J met fudge en pecan en walnoten…jammmieeeee)
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
Ik ook weer paraat en ben al klaar met mijn vrijdagrooster. Zit zelfs al fris en fruitig aan mijn (bijna) 2e bakje koffie.
Nou Viva… zet 'm weer op he, vandaag bij je vader. Raas er weer doorheen, maar denk aan je schouder.
Ik ben trouwens ook ooit behandeld bij de fysio aan een frozen shoulder en dat heeft mij toen prima geholpen. Eerst een kwartiertje oefeningen en dan een kwartiertje aan zo’n trilding. Ik vond het altijd een verlichting als ik geweest was en met 3 maanden was het weer helemaal genezen.
Verder iedereen een werkse en ook een fijne :zon02:dag.
Goeiemorgen,
Vandaag een vrije dag, straks even boodschappen doen en de toko voor het weekend gladtrekken @Viva: Succes bij paps vandaag. Laat die verwijzing niet in je tas zitten, dan komt het niet goed hoor. @Roanna: De KD enzo weer een goeie beurt gehad, kan maar gedaan zijn. @Beps: Laatste nacht gehad, nou op een oor @Bloem: Het is ergens in mei;)
@Toos: En heb je nog een bietje kunnen slapen vannacht, of was je nog toch nog in tropische sferen? Succes er verder nog mee hoor.
Ik ga me ook zo klaar maken om weer weg te gaan en Toos… geniet lekker van je vrije dag daar in het Zeeuwse, waar het vast ook weer mooi weer is. :zon02:
@Roanna: Heb niet zo goed geslapen, ben nogal verkouden en hoest. Heb het ergste gehad, zal vannacht vast beter gaan. Een verhuurbedrijf gevonden hier niet zo ver vandaan, dus komt goed.
Jij werk ze vandaag en geniet ook van het lekkere weer vanmiddag. Hier is het stralend weer:zon02: