Turkish Tea Time: 117

Goede middag … zei ze snel voordat ze naar de sportschool gaat.
Beetje bezig geweest met van alles en nog wat vanmorgen en nog niet de tijd gehad om hier te posten. Nu even snel bij gelezen …

Toos gaat een leuk feestje geven.
Jill ook gezellig op de thee
Een dikke kus voor Viva, je bent een kanjer meis!! Hoe zwaar ook, je doet het toch maar allemaal in je uppie.

En verder voor allemaal een dikke kus … zie jullie straks wel.

Goede middag meiden!!!
Wat een weer zeg,als het zo blijft tot we vertrekken hoor je mij niet klagen!!!

@Beppie jeetje 17 kilo en dan toch nog normaal kunnen eten?Ik weet niet hoe je het doet maar je mag trots op jezelf zijn.

@Viva,nogmaals petje af hoor maar er is niets mis mee om ook eens wat meer aan jezelf te denken!!!

@@Bloem morgen naar zee? heerlijk geniet er maar van:zon02:

@Marion is ocharme aan het zweten in de sportschool

@Roanna,rooster al klaar zo fit al op de vroege morgen!

Fijne middag iedereen,geniet van het zonnetje

@Toos beterschap!!!

Viva : nou jouw collega’s zijn een lekker dankbaar stelletje he
Bloem : tot 6 uur werken, dat is zonde zeg, maar morgen lekker naar Zeeland
Marion : proficiat meis, goed hoor!!! en nu lekker naar de sportschool
Jac : heel veel sterkte voor jou en natuurlijk ook voor je vader
Beps : nu uit de nacht en genieten van het weekend
Trl : voor jou ook een fijne dag en suc6 bij het gesprek he,zal heftig duimen
Roanna : sorry kon gister geen borrel inschenken,was doodop en om half 7 op de bank in slaap gevallen. te errug he
Toos : de auto is ook al verkocht, toppie !! en nu een party aan het organiseren, leuk hoor
Jill : was je nekkie vergeten te smeren?? :so: nu lekker de bbc aan het voorbereiden : eet smakelijk voor straks, je hebt het weer iig mee

@Raak ik heb de rest bijgesmeerd ik ben nu weer toonbaar,ik doe dat altijd om niet zo heel bleek erbij te lopen.
Zonde op nu met make-up in de zon te lopen he

@Jill
ik ben niet aan het zweten nu, vriendin belde af en daar was ik eigenlijk wel blij mee want had niet echt zin om me uit te gaan sloven. Zo meteen maar even wat boodschappen en wat in de toko aan de slag. Kan maar gebeurt zijn.
Jij je nek bij gewerkt met de creme, kan je weer met een gerust hart naar buiten he.

@Raak
Lekker weertje he, hoor je bijna denken … ik wil het terras op!

hihi die creme, drama, heel je handen oranje, ookal was je ze nog zo goed!!
@ marion ik ben blij dat mams op me wacht, anders zou ik het ook telkens aan mijn neus voorbij laten gaan…
@ raak ff bijgeslapen op de bank…

Marion : denk ik niet alleen hoor, roep ik ook al de hele tijd:lol:
Jij kunt ook beter poetsen als het weer bewolkt is, toch?
Jill : ja, dat is idd zonde, ik heb vandaag geen panty’s aan maar als ik die achterlijke witte benen zie…

Ik weer wakker met een beetje schrik:

Cyn smste het volgende:

Zo was het dagje wel: Ben uitgegleden bij een waterval en 15 mtr meegesleurd door een stroomversnelling! Behoorlijk heftig maar gelukkig niet gewond alleen wat plekken en krassen op mijn benen en mn MP3 is kapot!! Nou en weer verder genieten want het is verder TOP!!! Cyn

gelukkig valt het dus mee, maar toch…

Nu ff wakkerworden, capputje en rustig aan

@Bloem
Ik ga rustig alleen hoor, i-pod mee … verstand op 0 … en gaan met die banaan. Maar niet vandaag dus.

@Raak
Het kan ook nog alle kanten op, voor hetzelfde geld kruip ik zo meteen de tuinstoel in en kom ik er niet meer uit totdat ik eten moet gaan koken. Je weet het maar nooit bij mij.

ik heb vandaag geen panty’s aan maar als ik die achterlijke witte benen zie…

:lol::lol::lol:

@Beps
Getver wat een akelig bericht van Cyn. Ik schrik me rot. Gelukkig is alles goed afgelopen op de krassen en plekken na. Ze zal wel bont en blauw zijn. Maar het had ook heel anders kunnen zijn, moet je toch niet aan denken.

Beps : dat is idd wel ff schrikken zeg, zoals je al zegt had het heel anders kunnen aflopen

pfff weer terug … paps was weer reuze gezellig (NOT) de hulp had zijn dekbedhoes gewassen en op de stoel gelegd om te strijken, maar had dat niet gedaan (dat is het enige wat ze wast, om de machine af en toe te laten draaien), nou het commentaar was weer niet van de lucht, heb de boel maar meegenomen en net gestreken. De was zit nu in de machine…even hier de dweil erdoor… en dan in het zonnetje…

Jeetje Cynnie meegesleurd, ja dat had heel anders kunnen aflopen…gelukkig nu alleen de schrik en strepen en krassen op haar benen.

Raak witte benen, je moet die van mij eens zien…melkflessen zijn het.

Ik vanavond aan de pizza, lekker makkelijk.

Ik ga wat doen…meisjes genieten van het weertje, en vanavond zou het niet zo snel afkoelen, want wat was het koud gisteravond zeg.

Nou ik ga me maar eens aankleden, en zo de schapjes voor 't weekend en morgen in huis halen…
Ik heb nog niet het gevoel dat ik morgen dus alweer (teveel) ouder wordt :retard:

Beps : komt vanzelf als je lucht tekort komt om al die kaarsjes uit te blazen :biggrin:
Viva : dus het was weer niet alles met paps? niet aantrekken meis, hij mag blij zijn met een dochter als jij. ik ben trots op je hoe je dat allemaal doet hoor:kus:

@Viva
Zou het aan het weer liggen? Hier zijn de mannen ook niet zo gezellig. :kus: voor jou.

@Beps
Ze zeggen niet voor niets … je bent zo jong als je je voelt :biggrin:

Ik ben nog steeds 18 met 27 jaar ervaring

hihih…
ikke net half uurtje buiten koffie gedronken… (en geroddelt) ppfpff geen ene fukkiedukkie zin meer natuurlijk!

Middaaaaggg!!!

Zo, ik ook net uit de tuinstoel en tuin. Heerlijk in het zonnetje. Het lijkt wel zomer. Nu nog een cocktail erbij, dan is het helemaal compleet.

@Raak: Daarom loop ik ook (bijna) nooit in een rok, want heb ook van die witte beentjes en panty’s…:smirk: tja als het moet. Maarja, ik zal toch een keer ff voor moeten bruinen he? Kan zo ook niet in ADR aankomen. :biggrin:

@Marion: Nou, gewoon doen als je er zin in hebt hoor. Het werk is er langer dan jij. :dag:

@Beps: Oh, jee, wat een bericht. Schrok ook even hoor, maar gelukkig toch nog goed afgelopen. Ja, jij lekker druk voor morgen zeker he? Wordt het nog een bietje groots gevierd?

@Bloem: Jij morgen lekker naar Zeeland, dus niet naar Flevoland? :biggrin: Ach ja, Zeeland is weer een keer wat anders he? :vak01:

@Jill: Weer helemaal toonbaar nu? Ik zag het helemaal voor me toen je het vertelde. Ha, ha. :biggrin:

@Viva: Weer klaar bij vaders en nu maar hopen dat hij het een beetje netjes houdt.

Oh, we stonden vanmiddag achter een auto bij de verkeerslichtien te wachten en toen stond er een auto voor ons en die had onder zijn kenteken een gezegde staan, die ik nog niet kende. Ik lag dubbel.

Het leven is als een neus, haal eruit, wat erin zit. :crybaby:

@Roanna: nee lekker klein, fam en een zekere vriendin komt laat in de avond nog binnenvallen…

En nu de schapjes dus toedelsss tot laterssss

Oh, gezelli Beps, vooral die ene zekere “vriendin”. :lol:. En toedels weer.

Zo das wel schrikken zeg wat ik lees van Cyn,maar gelukkig niks ernstig,want had idd heel anders af kunnen lopen.

Marion,blij dat vriendin afbelde,niet hoeven zweten in de sportschool.

Viva,het portie weer gehad bij je vader,zo ga je er ook niet graag heen.

Beps,druk met de schapjes voor morgen

Bloem,lekker geroddelt,en nog wat wijzer geworden?

Ik net ff met C naar het dorp geweest,voor C leuke adds schoentjes gekocht,voor de rest niet veel bijzonders gezien.
En helaas hypotheek gaat moeilijk worden,maandag de adviseur van de bank nog afwachten,maar denk niet dat het erin zit

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif