Turkish Tea Time: 117

@ trl das jammer, maar misschien kan de bank nog iets doen?!?!

enneuhm roanna :unibrow: ik ga naar zeeland en naar de zuiderzee :unibrow: het plan is volendam :smiley: maar we zien wel wat het gaat worden…

@Bloem: Ohhhh… Bloem, klinkt als een schoolreisje/personeelsuitje met een diner in de polder als afsluiting. Als je dan ook nog dit weer erbij mag hebben, kan jou dag niet stuk. :wereld:

@TRL: Ja leuk altijd die merkschoentjes voor die kleine he? Vond ik vroeger ook altijd al zo leuk om te kopen voor de kids. En tegenwoordig zijn ze nog leuker.
Zou jammer zijn van dat huis, maarja…, als het niet gaat om wat voor reden dan ook…dan liever even de juiste tijd afwachten. Maargoed, je weet maandag eigenlijk pas meer, dus we kunnen nog even voor je duimen.

Die Beps :p, je bent me er eentje!
Gezellig, morgen vriendin op bezoek.

@Bloem
Dat is het nadeel van buiten zitten, is TE lekker en dan wil je niet meer aan de gang

@Roanna
Jij meteen aan het graven natuurlijk toen je die spreuk las :biggrin:

@TRL
Dat is balen van de hypotheek, nu maar hopen dat de bank iets voor je kan betekenen.
Geshopt met C en schoenen gekocht, staat zoooooooooooooooo stoer bij die kleintjes.

@ roanna ja we hebben al iets leuks uitgezocht. maar nogmaals, tis maar een plannetje, we zien het verder wel…

ze geven bewolkt weer voor morgen/ zondag dus… wie weet… ik hoop dat we geluk hebben :smiley:

ga zo maar eens richting ouders… nog ff tijd volmaken en dan hasta la pasta

@TRL: Dat zou jammer zijn… wacht maandag af!!!

Ja morgenavond komt Bloemmie, en dan gaan we zondag leuke dingen doen…(denkt Bloem dan, ik ga gewoon in de tuin liggen hahaha!!! Ik ga niet in zo een pakkie lopen hahah)

Zou het wel heel jammer vinden,maar ja niks aan te doen.
Had eerst een maatje 16 maar daar is hij zo uit,dus maar maatje 17 gedaan,nu nog wat te groot.

Beps,leuke dagen dus in het verschiet samen met vriendinnetje.

@TRL
Ze groeien ook zo hard he, voor je het weet passen ze precies. En hij hoeft er ook niet op te lopen, dan maakt het nog niet zoveel uit.

@Beps&Bloem
Leuke plannen gemaakt voor de zondag. Ben benieuwd wat het geworden is, de tuin of het pakkie.

Wat een rust hier! Iedereen het weekend aan het inzegenen ofzo???

Beps :ikke ben er ook weer hoor, waren ff lekker een stukje wezen rijden, terrasje doen en bij de Turk wezen eten, kofte jammie

Goeieavond,
Kom even binnenwippen. Wat een heerlijk weer vandaag, samen met W. op stap geweest. Lekker op een terrasje gezeten en vanmiddag in de tuin. Kortom verder geen bal gedaan, mag ook wel eens he. Hub is inmiddels het mannetje met de houten hamer tegengekomen. Die dacht maar door te gaan, ligt sinds vanmiddag diep te snurken.
@Trl: Het zou jammer zijn als het niet zou lukken, misschien dat de man van de bank iets kan betekenen. Oudste dochter heeft samen met haar vriend een huis gekocht, bij de hypodinges konden ze het huis niet kopen en bij een bank zonder problemen, dus wie weet. Ga in ieder geval duimen
@Bloem: Morgen naar zeeland en naar de polder. Drukke dag dus. Ik moet rondcrocken morgen anders was je welkom hier hoor
@Beps: Hoog bezoek dus en morgen weer een jaar erbij
@Marion: Niet naar de sportschool geweest
@Viva: Ik vind het echt knap dat je dit volhoud, ik zou er een sik van krijgen. Jij waarschijnlijk ook. Weet je wat ik niet begrijp, wat doet die thuiszorghulp nou. Het is toch de bedoeling dat ze jou ontlast, maar als je nou nog dingen gaat doen die haar taak is, dan klopt er toch iets niet of zie ik dat verkeerd?

@Raak::dag:, beetje tijd voor jezelf genomen, ook wel eens nodig

Meiden ff tussendoor, ik ga net mn werkmail checken, lees ik dat er nog 3 afgevallen zijn!!! Gewoon doeg/gegroet/bedankt/als je wilt kan je in september weer beginnen…
Ben echt even de kluts kwijt…

@Beps: Wat een k*tdag voor jou, eerst een naar bericht van Cyn en nu dit. Kan me voorstellen dat dit niet leuk is.

Ja vanmorgen nog met 1 gewerkt, en dan lees je nu dat die weg moet. 1 vind ik niet zo erg(eigenlijk) maar die andere 2, ja das echt erg!!!

@Beps: Het is voor degene die weg moeten erg, kan niet anders zeggen. Misschien egoistisch gedacht maar aan de andere kant trek het je niet aan, je zit er zelf nog. Ik geloof dat als ik in jouw schoenen stond met zo’n hoop onzekerheid, zou ik voorzichtig naar wat anders uitkijken

Nou ja ik weet het niet. We zouden volgende maand misschien een vast contract krijgen, maar dat heeft Nuon nu al afgemeld! Ik ben nu iig even flink de kluts kwijt, ze zeiden voor ons gekozen te hebben, en dan ineens weer 3…(of meer maar die zijn nu bekend denk ik dan)

Als ik het een beetje begrijp staat het water aan de lippen en kunnen ze niks anders dan mensen ontslaan. Wat een rotsituatie

Nuon zal dat niet zonder reden doen denk ik.

Ze willen een gezond bedrijf. En dus een aanname stop. Hopelijk over 5 mnd wel weer
Maar goed…ik zie wel, ik werk er opzich heel leuk en dus zie ik wel

hellowww ladies…

ikke weer terug van de ouders, hebben ook nog echt pasta gegeten… hihih
en daarna ff langs broer geweest, die had mn camera geleend voor zn midweek limburg, en die wil ik wel terug. morgen domburg (kan ook gewoon vlissingen worden) en dan thuis ff bijkomen en naar lelytown… nieuwe cd van blof binnen, dus als het goed is red ik dat net in een uurtje van O naar L. en zondag… ik hoop gewoon gezellig stukkie rijden, kletsen, roddelen, terrasje, vissie of patatje, misschien beetje kieken bij de kaasboer en oud-hollands opsnuiven… of in de tuin,… ook goed :wink: hahaha

en dus nu slapen,want moet morgen nog ff boodschappen doen en op tijd klaar staan… dus…